WEB HOSTING

Apuvaaaa

Suositelkaa hyviä ja kohtuuhintaisia WEB HOST toimijoita joilta saa kunnon asiakaspalvelua myös.
Tällä hetkellä rackglobal ja en halua enään jatkaa heidän kanssa.

12

1926

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 64654745754745754

Kokeiles tätä. Itse ainakin ollut tyytyväinen.

Itsellä on 5e/kk oleva paketti ja hyvin on tähän saakka toiminut

http://www-data.net

Suhteellisen nopeasti tulee asiakaspalvelusta vastaus (1-3h).

• Näin on

Kokeile puhtet.fitä toiminut hyvin ja asiakaspalvelu nopeaa ja hyvää!

• Suosittelen

www.louhi.net on toiminut kun junan vessa ja tuki pelaa myös.

• Eetu8974587

Ei meinaa pelitä kovinkaan hyvin, siellä on ollut jo 4kk kovalevypaskana ja asiakaspalvelu vain lähettää tukipyyntöjä eteenpäin, ei siis oikeasti tapahdu yhtikäs mitään, korjauksia firma ei osaa hoitaa!

Webhotellitkin tökkivät kuulemma paljon, eli en menisi tuohon louheen ihan 100% luottamaan, on niitä satoja muitakin yrityksiä joissa oikeasti osataan tehdä duunia.

• DeLi80

Mikä meni rackglobalin kanssa pieleen?

• xaxxu 2

Kyllä nuo jaetut web hotellitkin potkii hyvin. Ainakin jenkeissä on noita unlimited hosting firmoja (eivät tosin ole oikeasti resursseiltaan unlimited, mutta suomalaiseen käyttöön riittävät yllättävän pitkään). Hostingvertailussa on aika hyvin noita listattuna ja ominaisuudet ( http://www.hostingvertailu.com/ )

• Pate77

Kenelläkään kokemusta www.ovh-hosting.fi webhotelleista? Mielettömät speksit noihin hintoihin.

• DesignIT

Pate77: Minulla on Ovh:n webhotelli ja olen ollut erittäin tyytyväinen.

• POE

Yksi vaihtoehto olisi www.sf-mediatuotanto.fi. Yritys aloittaa oman host liiketoiminnan 5.2.2010. Yritys on pieni mutta varma tekniikaltaan sekä osaamiseltaan, ja huhu kertoo hinnan oleva hyvin kilpailukykyistä.

Lähipiiri "omistaja" sanoi että tätä kirjoitettaessa sivut ovat alkutekijöillään koska sivuja ei ole siirretty heidän omiin palvelimiin:) No katsotaan

• monessamukana

Leikkihommiin menee nämä halvat, jotka joko pyörittävät koko touhua kotoa tai ottavat paketin joltain ulkomaalaiselta toimittajalta ja jälleenmyyvät sitä. Ne toimii kohtuullisesti ja on halpoja. Valitettavasti totuus on, ettei suomalaista, suomalaisilla palvelimilla olevaan hostingia jossa on jonkinlainen asiantuntemus/asiakastuki voi tehdä alle 10€ kuussa. Hommahan toimii oikein hyvin niin kauan ennenkuin tulee ongelmia, 2€ kuussa hosti ei viitsi montaa tuntia kuussa töitä tehdä yhden asiakkaan vuoksi.

Itse omistan hosting yrityksen, olen asiakkaana monessa halvassa ja monessa kalliissa. Jokaiselle on tilaus, mutta itse pitää arvioida kuinka kriittistä tieto on. 99,98% uptime ei tarkoita mitään. Eli jos se menee omaan leikkiin, maksa 20€ vuodessa, jos se menee nettiyhteisölle niin 10-20€ kuussa ja jos 10hengen yritykselle ja se haluaa toiminnallisuutta nettisivuillaan, 50€ kuussa.

En aio omaa täällä mainostaa, mainos täällä ei ole etu :D

• elli host

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5287
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      531
      1812
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1018
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      953
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      931
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      824
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      813
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe