"Ei pohjanpojat palele,
täällä on ihan saatanan kuuma!
Terveisiä vaan Mika Sunqvistille".
Tuiskula 1983
3
723
Vastaukset
- tuoppi
kuinka Pate, joka oli vierailevana solistina, hyppäsi runkkulaulun jälkeen yleisön sekaan.
- poikki.
Juice Leskinen Grand Slamin Tuiskulan keikka Nivalasta poikki tuli Teemalta vuosi takaperin. Näytti olevan aika kovan luokan meininki ja Juice ja bändi oli hyvässä vireessä. Se oli hauska kohta kun Juice torui kovasanaisesti katsojaa joka oli avannut hänen kengännauhansa ja töninyt mikrofonin jalkaa.
Youtubessa on Tuiskulan keikalta pari esitystä. http://www.youtube.com/watch?v=LpDyN9E5BJk - välispiikit
poikki. kirjoitti:
Juice Leskinen Grand Slamin Tuiskulan keikka Nivalasta poikki tuli Teemalta vuosi takaperin. Näytti olevan aika kovan luokan meininki ja Juice ja bändi oli hyvässä vireessä. Se oli hauska kohta kun Juice torui kovasanaisesti katsojaa joka oli avannut hänen kengännauhansa ja töninyt mikrofonin jalkaa.
Youtubessa on Tuiskulan keikalta pari esitystä. http://www.youtube.com/watch?v=LpDyN9E5BJk"Perkele jos ne näpit ei pysy erossa mikrofoninjalasta tulee kuonoon saatana. Idiootit, idiootit, kenen mielestä on hauskaa avata minun kengännauhat ja tunkea mirofoni kitalakeeni? Mitä jos mä avaan teidän kengännauhat ja tungen mikrofonin jalan sun korvaas sopiiko? Ole kunnolla enkö mä sanonut jo kotoa lähtiessä."
Juice osasi aina kuittailla yleisölle. Jollain keikalla Juice kysyi kuvia ottaneilta "Mitä te kuvaatte, tuunko mäkin teidän työpaikalle kuvaamaan?"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018043- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763717
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358