Onko FSX:ssä realistinen maailma, eli siis onko välimatkat realistisia? Jos esim. lennän Pariisista Los Angelesiin niin onko matka sama kuin "luonnossa" eli meneekö tehtävässä todellakin n. 10 tuntia?
Vastatkaa tyhmälle ... :/
Onko realistinen maailma FSX
4
419
Vastaukset
Riippuu tietenkin millä koneella lennät ja näin pois päin. Se on tehty niin realistiseksi kuin on mahdollista (siis miten tekijät on jaksanu tehdä).
- Melkein viisas
Välimatkat ovat realistisia, eli kyllä Pariisi-Los Angeles vie sen n.10 h. Voi olla että jollain saa nopeutettua. Itse olen pelannut n.puoli vuotta, eikä tuo aika enää haittaa.
- autodidakti
Säkällä löytyi itelläkin, lentotilassa näppailet alt TAB niin tulee ylävalikko josta löytyy simulation rate jostain alavalikosta.
- autodidakti
autodidakti kirjoitti:
Säkällä löytyi itelläkin, lentotilassa näppailet alt TAB niin tulee ylävalikko josta löytyy simulation rate jostain alavalikosta.
Pelkkä ALT riittää niin ylävalikko aukeaa ja sieltä options ja simulation rate. Automattiohjauksella vain 16x nopeus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997750- 1075577
- 2754831
- 494753
- 733513
- 502798
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264