Ihmeellistä menoa tän vuoden BB:ssä. Ensin puetaan viikkotehtävässä aikuiselle ihmiselle vaippoja ja pakotetaan nukkumaan pinnasängyssä tuttia imien. Nyt ne on kaikki talon pihalla matkimassa eläimiä - määkivät ja konttaavat.
Mun mielestä tuollainen nöyryytys on törkeää.
kilpailijoita nöyryytetään
119
32076
Vastaukset
- hihhii
No kukapa viitsisi katsoa ohjelmaa, jos kisaaat ei tekisi mitään erikoista, ja itse ovat leikkiin ryhtyneet. Tyhmää ainakaan kuvitella, että saisivat nukkua, röökata ja juoda koko ohjelman ajan... Vähän enemmän asennetta pitäis olla, täähän on vaan peliä, eikä se raha jonka saa tarvii ihan normi elämällä tullakkaan!!!
- :-(
Näinhän tuo näyttäis menevän,rajansa kaikella,ei tuo ole enää yhtään kivaa katseltavaa.Ja suostuvat kaikki tyynesti noihin...kapinahenkeä koko porukalta vaan jos tuollainen jatkuu!
- On.
Joo, mua ei ainakaan vois vähempää kiinnostaa katsoo aikusii ihmisii vaipat jalassa. Sairasta meininkiä ja silkkaa nöyryyttämistä, sanon minä. Viime vuotisia viikkotehtäviä oli paljon mukavampi seurata, olivat jopa mielenkiintoisia.
- jupinaaa
On. kirjoitti:
Joo, mua ei ainakaan vois vähempää kiinnostaa katsoo aikusii ihmisii vaipat jalassa. Sairasta meininkiä ja silkkaa nöyryyttämistä, sanon minä. Viime vuotisia viikkotehtäviä oli paljon mukavampi seurata, olivat jopa mielenkiintoisia.
..on katsoa...kaukosäätimestä toista kanavaa peliin..niin helppoa.....
- jjohnson
No jos kerran ovat menneet tuonne ohjelmaan niin oma on ongelma.
- sunttu
Eiköhän niillä ole kuule ihan oma päätöksensä ryhtyykö tuohon vai ei. Ei ketään voi pakottaa tolaseen väkisin, edes bb:ssä. Rahahan tuossakin ajaa eteenpäin a bb:n kautta voi päästä tv aloille töihin joten tuollainen "erillaisuus" ja persoonallisuuden esille tuominen edustavaa. Vaikka sitten vaipoissa. Ties vaikka sieltä joku bongattaisi näyttelijäksikin...
Ja olisiko se kiinnostavaa seurata bb:tä jos ne eläisivät "normaalia" elämää siellä?
Sitä kun näkee kotonakin...
- pieniveli
onha se vähä nöyryyttävää.mut ennen kaikkea vitun lapsellista ja typerää.vittu viikko leikkii jotain pentuu ja kuka vittu jaksaa telkkarista kahtoo edes tuollaista kun äijät vaan leikkii niitä tyhmii lapsii määkyvät ja tekevät piruutta.antasivat sitä viinaa niin vois katellakki taas
- juu juu
Älä nyt viitsi. Tosi naurettava väite.
tosi raukkamaista
- jasdsdsds
ihan oikein niille tyhmille ku menee maailman tyhmimpään ohjelmaa... se on niille ihan oikeen sitä paitsi miks ne sit meni sinne
- Suhmuran Santra
Onhan joukkoon eksynyt virolainen laiskiainenkin!
Kadi vetää roolinsa ainakin hyvällä kokemuksella.
Näin naisen näkökulmasta ihmetyttää kyllä ylipäänsä talossa olevien naisten laiskuus ja saamattomuus.
Kukaan naisista ei jaksa aamuisin herätä, ei laittaa ruokaa....
Hyvä viikkotehtävä olisikin, että talon naiset joutuisivat huolehtimaan ruuan laitosta sekä heräämään tunti ennen miehiä valmistamaan aamupala valmiiksi.
Uskomattomia vätyksiä ovat nuo emännät....- tollaseen lähde
Miks lähtis?
- minulle::::
Miehet tykkää hääriä ruoan kimpussa, näin he takaa itselleen parhaat palat. Heillä onkin ruokaajatuksia enemmän korvien välissä kuin naisilla.
- oikeudenmukainen
Miksi Kadi saa olla mukana kiinalaisessa illassa? Jos Heli olis päivän samanlailla maannut niin se olisi suljettu illan ohjelmasta ulos. Mutta kun on Kadi kyseessä niin ei muutakuin ryyppäämään. Kaipais pikkasen oikeudenmukaisuutta! !
- olla mies
kun tollasta toivot...
- mitä ihmettä
se sukupuoli mihinkään ruoanlaittoon liittyy? Muutenkin aivan kypsä olen noihin "Saarioisten äitien tekemää ruokaa"-mainoksiin. Vielä elää jotkut 50-luvun käsitykset suomalaisissa..
Niin kuin Nightwishin uusi laulaja kertoi, että missään muualla maailmassa kuin Suomessa ei ole lukenut lehdissä kohuna: "Nightwishin uusi laulaja on ÄITI." Ei tuollainen ole tavatonta muualla maailmassa, mutta täälläpä valitetaan jopa jostain BigBrotherin naisista, etteivät nyt käyttäydy jotenkin "naisen roolissa". Herätkää nykyaikaan! - MuuriMuuri
En voisi kuvitella aivan laiskuutta olevan mutta eilen Akin kanssa keskustelu osoitte kielimuuria,ja olikohan Kadilla ne (sensuroitu)KielimuuriHan oli tällä ekana lähtijälläki?.Niin se on tässäkin.
- shamarix
Miksi juuri naisten, kuuluisi väsätä leivät?
Tasa-arvoa vähän hei. :)
- leikkimielinen
Eikä ole,kuka leikkiin ryhtyy,se leikin kestäköön:Herkkäsieluiset pois maisemista.
- Fanittaja82
Eikö voi vain vaihtaa kanavaa, jos ei kestä kattella? Ei tartte tänne tulla purnaamaan...
Laita ittelleski vaipat ja mee pihalle huutamaan! - ei totta
Ei ne tehnyt tarpeitaan niihin vaippoihin
- tai jätä katsomatta
Ei ole vielä mitään asukkaita nöyryyttävää talossa nähty. Huumorillahan nuo vaipat, tutit ym. pitää ottaa. Ehkä tämä ohjelma on sinulle väärää katsottavaa kun noin tosissaan sen otat.
- jolla86
Asukkaat ovat pikemminkin näyttäneet nauttivan tehtävistä, joissa on tänä vuonna saanut erityisen paljon harjoitella näyttelijän taitojaan kuten juuri lapsen tai eläimen esittämistä.
Juuri erikoisia kokemuksiahan kilpailijat ovat talosta lähteneet etsimään!
BB on kaikenlisäksi pitänyt kohtuuden tehtävissä, esim. tytöt joilla oli kuukautiset vapautettiin räsypokasta, vaikka olisihan tamponillakin hommasta selvinnyt.
- asdsadas
Kyllä minäkin noin tekisin 50 tuhannesta...
- xxxxxxx
Hyvä kun nöyryyttävät. Onpahan jotain naureskelemista! :) Ja kiva olis katsoa jos joku murtuis tai menettäis hermonsa totaalisesti!
- Miksi ovat
noin lampaita? Menisivät lakkoon tai tekisivät kapinan! Voisivat vähän uhmata BB:tä.
- ehsk
Vai vielä kapinaan?
Ihmiset jotka moiseen peliin lähtevät ja ilmiselvästi ovat julkisuuden kipeitä saavat mun puolesta kestää kaikenlaista talossa.
Kapina???
Miks ne söis kättä, joka ruokkii niitä? - tehtäviä siellä
ehsk kirjoitti:
Vai vielä kapinaan?
Ihmiset jotka moiseen peliin lähtevät ja ilmiselvästi ovat julkisuuden kipeitä saavat mun puolesta kestää kaikenlaista talossa.
Kapina???
Miks ne söis kättä, joka ruokkii niitä?Maku meni tohon vauva-leikkiin. Voisiko ne keksiä vielä jotain lapsellisempaa ja typerää? Kunnon tehtäviä sinne ei tollasta paskaa jaksa kukaan katsoa.
- nöyryytystä
pientä tuo on.
- intinpahinpainajainen
heh heh,ei voi kun naureskella noille voi voi niin koville inttijätkille!samanlainen ruikuttaja kuitenkin kun henrikin,kun tosipaikka tulee,tai ei edes tosipaikka,vaikka pitäs olla ilta ilman tupakkaa,tulee näillä tosimiehillä jo itku.intissä oli varmaan pahempaa,heh heh.
- Saapumiserä II/85
Intissä ketään nöyryytetä. Kaikki tapahtuu Yleisen palvelusohjesäännön mukaan,minun aikaan ainakin. Yleensä suurimmat valittajat olivat sellaisia mammanpoikia. Armeija antaa hyvät peruskestävyyden edellytykset mihin tahansa tiukkaan elämäntilanteeseen. Stressin sietokyky kasvaa ja siellä oppii omat resurssit. Ja yleensä kaikille tulee yllätyksenä kuinka pitkälle omat fyysiset ja henkiset rseurssit voivat venyä.
Armeija on pakollista, mutta BB on vapaaehtoista! - mutker
Saapumiserä II/85 kirjoitti:
Intissä ketään nöyryytetä. Kaikki tapahtuu Yleisen palvelusohjesäännön mukaan,minun aikaan ainakin. Yleensä suurimmat valittajat olivat sellaisia mammanpoikia. Armeija antaa hyvät peruskestävyyden edellytykset mihin tahansa tiukkaan elämäntilanteeseen. Stressin sietokyky kasvaa ja siellä oppii omat resurssit. Ja yleensä kaikille tulee yllätyksenä kuinka pitkälle omat fyysiset ja henkiset rseurssit voivat venyä.
Armeija on pakollista, mutta BB on vapaaehtoista!Ja vitut, armeijahan on nykyään vapaaehtoinen. BB tuntuu sen sijaan olevan pakollinen. Idiootit kitisijät pyörii vaipoissa ja pelkää Big Brotherin tuomiota, nöyryyttää itse itsensä, paskoo housuun, kun isoveljen ohut ääni kajahtaa. Miksei ne revi kaikkea paskaksi, tuikkaa paikkaa tuleen, vedä isoaveljeä turpaan?
Ei BBssä ole muuta nöyryytystä kuin mihin itse suostuu. Sama oli armeijassa 90-luvun lopussa, ainakin. Ne nöyryyttivät minua. Vedin muutamaa vääräleukaa turpaan. Haistatin vitut alikessuille. Nöyryytin niitä. Ne olivat löysiä jätkiä kaikki, pelkkää bluffia. Lopetin kuukautta ennen määräaikaa, kun vitutti niiden touhu. Mutta ne pelkäsi minua, kun en kumarrellut heikompiani. Psyykkisten syiden vuoksi sain vapaalippua kouraan. Kyllä armeijasta oppii.
- make
ihan oikein,mitäs menivät
- Päivänsäde79
Jo viimevuonna se makuupussijuttu oli liikaa!!
- joice
Joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön
50.tonttuu pitää ansaita ,ei saada.
BB:ssä on ymmärtääkseni psykologi ym henk. kuntaa
jotka yhdessä arvioivat mikä on nöyryytystä, mikä ei. 43 vuotiaana "tätinä" sekä kahden teinarin äitinä seuraan ohjelmaa ,joka mielestäni
perustuu psykaan ja tilaan missä toisilleen tuntemattomat ottavat toisistaan mittaa.Sohvalla makoilusta ei makseta ,eikä tuo konttaaminen ja määkiminen tunnu kaikille kisaajille koville ottavan:)- röhlönpöhlön
Ei se mihinkään psykologiaan perustu vaan rahaan. Mun mielestä ohjelmassa olevat tehtävät ovat menneet hyvän maun rajan yli. Kilpailijoiden jatkuva alistaminen ei ole mitään hyvää viihdettä. Ei se vaadi mitään rohkeutta olla tuolla talossa vaan tyhmyyttä ja itsestään piittaamattomuutta. Minä olisin jo ainakin lähtenyt talosta ja haistattanut tuotannolle pitkät p..kat.
Olen vilkaissut tuota ohjelmaa silloin tällöin, mutta muilta kanavilta tuntuu aina tulevan jotain parempaa samaan aikaan.
Mun mielestä se tuotantoryhmä voitaisiin laittaa vaihtoon, että saataisiin BB:stä vähän parempi. - asfasfaf
Veikkaan puolet tästäkin gallupista on ala-ikäisiä tenavia mitkä eivät tajua vielä mitään
- -mievaan-
Sehän on vaan tv-viihdettä, johon kilpailijat ovat vapaaehtoisesti suostuneet.
- Josniinhaluaa
Aikaisemmissa BB:eissä on ollut aineksia jopa syytteiden nostolle. Vaikka kilpailija kuinka olisi allekirjoittanut sopimuksen jossa suostuu mihin tahansa, tarkoita sitä etteikö ohjelman tekijä olisi vastuussa lain noudattamisesta tai sen jättämisestä. Yleinen syyttäjä saattaa puuttua niin halutessaan milloin vain BB:n toimintaan.
Ohjelmahan on tirkistelyä. Tässä rikotaan räikeästi lakia vaikka joku suostuukin jollakin sopimuksella siihen. Kuitenkin sopimuksella ei voida kattaa kaikkia mahdollisia tilanteita. Mm. humalassa käyttäytyminen julkisesti on rangaistava teko! Tässä ohjelmassa oikein mässäillään humalatilanteilla TV:ssä. Tavallinen kansalainen saa sakot jos esiintyy häiritsevästi kaupungilla.
Mutta kun on kyseessä BB niin kaikki on julkisesti näköjään sallittua.
Eli kannattaa ottaa ensi kerralla kamera mukaan kun lähtee örveltämään niin voi sitten perustella että tehdään Realityä juu nou!
Omasta mielestä tälläinen on pahimman laatuista hyväksikäyttöä rahantarpeessa olevilla ihmisillä tai julkisuuden hakuisilla ihmisillä.- solvauksiisi
Sinä et ole syyttäjä, mutta silti syytät BB:tä laittomuuksista puutteellisella laintietämykselläsi. Ellei oma toimintasi ole kunnianloukkausta, niin läheltä liippaa. En kuitenkaan mene vannomaan, koska en ole juristi enkä halua sellaisena esiintyä.
BB-talon en kuitenkaan voi mitenkään uskoa kuuluvan kotirauhasuojan piiriin, koska kyse on ensinnäkin televisio-ohjelman kulisseista ja kilpailijat ovat antaneet kirjallisen luvan kameroiden kuvata heitä koko ajan ja julkaista kuvaa katsojille. Eihän sinunkaan kylään kutsumaasi vierasta voi syyttää tirkistelystä, jos olet itse kutsunut hänet alasti saunaan kanssasi.
BB-talo ei ole myöskään julkinen tila, vaikka kilpailijoiden humalatilaa voivatkin seurata kaikki 15 vuotta täyttäneet (siksi ohjelmaa esitetään niin myöhään ja siksi nettiversioon vaaditaan 15 vuoden ikäraja). Kaupungin keskuskadulla häiriköivää humalaista ei saa hiljennettyä kaukosäätimellä. - "ohjelma melkein kaiki...
Maanosissa.
- jose81
Kyllä kilpailijat tietävät mihin ovat osallistuneet. Ja sehän on nähty, että jolleivat tiedä niin kyllä sieltä talosta nopeasti poiskin pääsee. Kyse on viihdeohjelmasta, jossa onkin tarkoitus ottaa mittaa kilpailijoista. Kuka kestää henkisen ja välillä fyysisenkin paineen jne. Useat kilpailijat ovat nimenomaan noiden erikoisten kokemusten ja itsensä voittamisen tahdosta kisaan osallistuneet. Missään muualla ei ole vastaavaa koettavissa.
Siispä ei muuta kuin vielä enemmän mielikuvitusta peliin ja hauskoja tehtäviä asukkaille keksimään! Eipä tuota sarjaa kukaan seuraisikaan jos asukit eläisivät talon sisällä normaalia elämää. Ja tylsää noilla seikkailunhaluisilla ihmisillä itselläänkin siellä olisi, tylsyyttä valittelevat välillä jo nytkin kun päivisin ei ole välttämättä tarpeeksi ohjelmaa. - vakavasti
Leikki leikkinä, joka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön jne.
- beastman
ei voisi vähempää kiinnostaa....
- Äiti vm 05
Kun heidät on sinne valittu kilpailemaan, varmasti ovat jostakin sopimuksesta lukeneet, että tuollaista on sitten tiedossa.
Siitä ne palkkionsa saavat. Mitä niiden kilpailijoiden pitäisi tehdä, puhua seksistä päivät pitkät??Ryypätä?? - jespa jes
höpö höpö leikkimää ne on sinne mennykkii
- Onneksi ei ole pakko katsoa
Onkohan TV-kanavilla menossa jokin kilpailu siitä, että kuka uskaltaa pahimmin aliarvioida katsojien henkisen tason?
- !!!!
ELkää olko tosikkoja. vaihtakaa kanavaa jos ei pysty kahtoo. Ei minun mielestä tehtävissä ole mitään vikaa. Nehän on hauskoja. Itehän ne on halunnu siihen ohjelmaa mennä. Et sillälailla
- !!!!
!!!! kirjoitti:
ELkää olko tosikkoja. vaihtakaa kanavaa jos ei pysty kahtoo. Ei minun mielestä tehtävissä ole mitään vikaa. Nehän on hauskoja. Itehän ne on halunnu siihen ohjelmaa mennä. Et sillälailla
Eihän ne ole lähelläkään törkeitä!!!!
- --miiii
Se joka on leikkiin ryhtyny sen kestäköön!!!!
- mari12345678
Jäännys se näkemättä 24 / 7 omistaja ! mutta nyt thai bileet menos !
- Joku81
Joo no voiko enää edes turhempaa ohjelmaa ollakkaan?? Eikä sitä tartte kattoo jos noin paljon ihmetyttää!!
- vois
osan noist viikkotehtävistä heittää roskiin.. perheleikkejä äng...
- Dexterious
niin sen kestäkööt! Nii se on.
- tupuriitta
sehän se on aina ollut pelin henki :)
- juhan_af_grann
Ei esim. Aki näyttänyt kokevan vaippojaan nöyryytyksenä,
Vaan Aki ainakin otti asian huumorilla,
Vaippoihinkin voi suhtautua positiivisesti ja hauskasti leikkinä - sani,åp¨k
Aika paljon on huononmi kuin viime kausi ja nöyrytystä kyllä on .
- AmaliaArmasKippuraVarvas
huomion kipee mies pukee alleen vaikka vaipat saadakseen huomiota. Ämmien hommaa on alapään verukkeella ratsastelu, mies ei sellaiseen nöyristy. Mies joka hakee sympatiaa naisten arvoja ihannoiden, nakertaa hautaa itselleen, sinne munaton mies kupsahtaa, ja saa kupsahtaa. Mielistely ja teennäisyys palkitsee aina itsensä, sääli on sairautta jollaiseen mies ei lankea.
- BB vihaaja
Mitähän sinä olisit valmis tekemään 50,000€? veikkaisin et tekisit mitä vaan. Vaikka siitä lähtee lahja vero pois
- asfasgaghag
onneksi TV on muitakin kanavia kuin 12/7 24/7. en ymmärrä miten te jaksatte aina valittaa joka V asiasta OSTAKAA ELÄMÄ JO KIITOS
- valaisevaa
Saadaan selville, mitä kaikkea ihmiset ovat valmiita tekemään päästäkseen "julkuiksi" edes vähäksi aikaa. Sehän on monien päämäärä tänä päivänä.
Minulle riittää ohjelmasta lukeminen, kun siltä ei oikeastaan voi välttyä. En ymmärrä kuinka jotkut ihmiset, muut kuin osanottajien kaverit, voivat olla kiinnostuneita ko. ohjelmasta. Kyllä on köyhää! - kiinnostavampia
olisivat mielenkiintoisempaa katsottavaa kuin itsensä alennustilaan vapaaehtoisesti laittavat julkisuudenhaluiset ihmiset. Miten kukaan jaksaa kiinnostua? Katsooko joku tosissaan ko. ohjelmaa?
- Normaalia.
Adult baby fetismi on aika yleistä:
http://www.saffysplayground.com/members/gallery.htm
http://imageevent.com/jilljordan/
Aikuisille "vauvoille" löytyy paljon vaatekauppoja mm:
http://www.bigbabyfun.com/shop/
Eräs aiheeseen liittyvä linkkisivusto:
http://worldlinks.abkingdom.com/main/- jeesus 2
Voi jeesus perkele tätä nyky elämää!!!
- Hööö
Ja höpön löpön. Jokainen tietää tuohon kisaan lähtiessään ettei siellä järki päätä pakota. Kummallakaan puolella. Ihan vapaasti voi tomppelit leikkiä rahan kiilto silmissään ja nauttien tulevasta julkisuudesta. Meitä on moneen junaan ja mielestäni sellainen ihminen joka ei halua pöllöillä telkussa, ei sinne hakeudukkaan.
- viihdettä
BB on yhtä näytelmää, minkä on tarkoitus viihdyttää katsojaa. Tosin tämä näytelmä on realiajassa.
Telvisiosta on tullut iät ja ajat näytelmiä/sketsejä, missä aikuiset ovat pinnasängyssä ja käyttävät vaippoja yms. Muistako esim. Speden sketsejä? Missä Spede oli isä ja Pentti Siimes lapsi pinnasängyssä.
Ihminen joka lähtee BB:n on tiedettävä ja varauduttava kaikkeen. Siis viihde ilman, että asukas tietää käsikirjoituksen.- he ovat
jotka siihen osallistavat? EI !!
Ei muuta lapsellisesta höpinöistä,sillä tiedän kun katsoin sitä lasten bimpoila 15 minuuttia.
Qua Vadis Suomi ?
- Ei kiitos BB:lle
Typerää kuitenkin koko ohjelma.
Kertakäyttöjulkkikset tekee mitä vaan,
missä vaan päästäkseen esille tai saadakseen
rahaa.
Mautonta ja tyhmää viihdettä! - kummaa nipotusta
ite ne on sinne menny ja kyllä jotain pitää voiton eteen tehä!!! voittosumma on iso raha! Lisää nöyryytystä kiitos.
- tietoniekka
Aki paljasti yöllä todelliset kasvonsa...täysin edesvastuuton jeppe...uhkaili Kadia kurkunleikkauksella ja sanomalla mitä hän tekee jatkossa...isoveli puutu nopeesti asiaan..
toinen arvaamaton Pia...kaksinaamainen kyyräilijä...
Salu, Timo ja Jarkko täysiä kakaroita...
ainut todellinen mies joukossa on Henri
Hekalle plussaa...- akiFan
Siis mitä aki on sanonu :o? eikait se tosissaa?
- ohhoh2
aika rohkeaa tekstiä akilta, ajateltuna, että uskaltaa suorassa tv-lähetyksessä sanoa "sä oot vaan nainen". katsojalle jokatapauksessa viihdyttävää. toivottavasti se ei vaan tee jotain väkivaltaista. hullun katse naamalla näyttää arvaamattomalta
- saumurir
ohhoh2 kirjoitti:
aika rohkeaa tekstiä akilta, ajateltuna, että uskaltaa suorassa tv-lähetyksessä sanoa "sä oot vaan nainen". katsojalle jokatapauksessa viihdyttävää. toivottavasti se ei vaan tee jotain väkivaltaista. hullun katse naamalla näyttää arvaamattomalta
Hah just, se on yhtä arvaamaton kuin kaverin täytetty majava olohuoneessa. Hah...
Ja luuleksä et se tekee tvs jotain väkivaltasta. - jo alusta alkaen
mua sitten ärsyttää suunnattomasti aki. se olis saanu pudota jo ensimmäisenä pois talosta . hilluu ilkosillaan ja pullistelee ja mikä käytös kadia kohtaan perjantaina...hyi h......i
pois vaan ja äkkiä tai lopetan katsomasta koko bb:tä
- -tyttönen-
Koko ohjelma on niin lapsellinen,että eiköhän noi tehtävätki ole samaa luokkaa.
Mutta jokaisella olkoon omat kiinnostuksen kohteensa ja kukin saakoon viettää aikaansa tavallaan.Toiset osallistuu Big Brotheriin ja toiset kattoo sitten sitä touhua,toiset tekee ja kattoo jotain ihan muuta mielummin,kuten minä.
=) - kyseessä
myös siitä, että erilaisilla keinoilla saadaan ihmisestä ihan uusia puolia esille.Ihmisen psyyke on kummallinen juttu, esim, tuollainen aikuis-lapsileikki voi nostaa pintaan ihan erilaisia asioita, mitä muutoin ei olisi. Tapaus Henrihän tämän jo osoitti hyvin.Kaikilla näillä leikeillä on taatusti muutakin tekemistä kuin nöyryytys tai katsojien hauskuutus, niissä joudutaan jo entistä tiivimpään yhteiseloon. Jos asukkaat vaan tekisivät tyyliin ekan viikon asioita, olisi katsojilla hankalaa erotella ketään äänestykseen.
Jokainen kilpailija voi poistua talosta, jos siltä tuntuu, eli kaikki on vapaaehtoista kuitenkin.Talossa olijat ovat sanoneet että leikit on olleet hauskoja. Akikin piti vaipparoolistaan. Jos itsetunto on kohdilla, ei vaipat sitä muuksi muuta, mutta jos itsetunnossa on parantamisen varaa..saattaa olla että kokee vaippojen pitämisen jotenkin nolona juttuna. - big sister
no jos joku tollaseen paskaohjelmaan viitsi mennä, niin kyllä pitäisi tietää mitä seuraa. tollaseen ohjelmaan hakeutuukin vain ne joille voi teettää ihan mitä vaan, kunhan vaan pääsee julkisuuteen.
- joo123
Joo nöyrytetään ihan liikaa. Pitäis ottaa yhteyttä ihmisoikeusjärjestöön nämä temput alkaa rikkoa jo ihmisoikeuksia. Aioin aukaista internettiin adressin jonka lähetän subtv:lle jotta kanava vapauttaisi nämä uhrit ja suomen valtion on tarjottava näille turvapaikka ja uusi henkilöllisyys.
- asädlöfa
vaaa se kuuluu pelin luonteeseen
BB ohjelma on tehty ihmisille, joilla ei ole omaa elämää. Eihän tuollaista kukaan järkevä ihminen viitsi katsoa.
Kilpailijat ovat moraalisesti täysin keskenkasvuisia. Yhtä hyvin voitaisiin mennä kuvaamaan lastentarhan hiekkalaatikolle lasten touhuja.
BB voitaisiin poistaa mukaviihteenä kokonaan televisiosta.
- 87654321
Kun seurata toisten ihmisten tekemisiä suljetussa tilassa? Menkää sellaiseen paikkaan missä ei kuulu, kuin luonnon äänet ja rauhoittukaa siellä, mikään ei korvaa tätä kokemusta...Terveisin; Hetero m/54
- typyrä ohjelma
Eiväthän normaali järiset lähde ensi vuonna kisaan. mun mielestä ohjelma on ihan typerä. Se että "aikuiset" laitetaan vaippoihin kertoo, että ihmiset jotka lähtevät kisaan mukaan ovat mieleltään vaippaikäisiä, joten vaipat kuuluvat asiaan.
- ihmettelijä***
Nöyryyttämisestä en niinkään tiedä, tyhmyyttä niillä on korvien välissä ja ajatelkaapas nyt tätä Akia, kehuu olevansa 1. luokan diabeetikko insuliinipistoksineen ja juo kahden tv-matsin aikana 24 pulloa vai olikohan purkkia olutta.
EI TAIDA OIKEIN OLLA OIKEAT JAUHOT PUSSISSA sanonnan mukaan...
- kala
KYLLÄ ON TYPERÄ JÄTKÄ KUN HUUTAA AIVAN KUIN PALOSIRENI. TALON VANHIMPANA OLISIN ODOTTANUT FIKSUMPAA KÄYTÖSTÄ... JOS EI OSAA MUUTA JUODA KUN RÄHINÄVIINAA NIIN OLISI PARASTA OLLA JUOMATTA..
- Suwei
Se ketä leikkiin ryhtyy, leikin myös kestäköön
- sitä ne#¤%riä.
se mustamies oli ihan oma ittensä siviilis vaipat ja kaikki tutteja on sillä kotona monta
- pahasta
sä oot heikoilla hangilla sä oot heikoilla hangilla wtf? nigga mikä ruma kasvain pää ja rumapolvi..vajaa kaijja
- Karjalankägönen
pahasta kirjoitti:
sä oot heikoilla hangilla sä oot heikoilla hangilla wtf? nigga mikä ruma kasvain pää ja rumapolvi..vajaa kaijja
mieltä sinun kanssasi Akista!Ihan ihokarvat nous pystyyn,kun pelkäsin,että nyt se piru lyö tuota naista päin näköö!Enpä haluis kahta metrii lähemmäs tuota Akia-pelottava persoona!Nyt vasta paljastui sen oikee luonne-pidin sitä jopa "isähahmona",mut kauhee...
- ärsyttää
Karjalankägönen kirjoitti:
mieltä sinun kanssasi Akista!Ihan ihokarvat nous pystyyn,kun pelkäsin,että nyt se piru lyö tuota naista päin näköö!Enpä haluis kahta metrii lähemmäs tuota Akia-pelottava persoona!Nyt vasta paljastui sen oikee luonne-pidin sitä jopa "isähahmona",mut kauhee...
Todella törkeää käytöstä Akilta. Luulin jo, et se lyö Kadia, kun uhkaili miten tulee käymään, jos hän löis.
Aluksi pidin Akia jopa voittaja ehdokkaana, mutta ois parempi, jos joutuis äänestykseen ja pois talosta.
Kännissä näköjään arvaamaton ja ÄRSYTTÄVÄ JANKUTTAJA. ärsyttää kirjoitti:
Todella törkeää käytöstä Akilta. Luulin jo, et se lyö Kadia, kun uhkaili miten tulee käymään, jos hän löis.
Aluksi pidin Akia jopa voittaja ehdokkaana, mutta ois parempi, jos joutuis äänestykseen ja pois talosta.
Kännissä näköjään arvaamaton ja ÄRSYTTÄVÄ JANKUTTAJA.Melkoinen uhoaja ja jääräpäinen inttäjä Aki näyttää olevan. Selvästi agressiivinen luonne ainakin heikompaa kohtaan.
Aki haastoi mitättömästä asiasta riitaa ja haki Kadista itselleen kohteen alkaa räyhäämään.
Törkeä ja epämiellyttävä kaveri kaiken kaikkiaan.- pattte
ärsyttää kirjoitti:
Kännissä näköjään arvaamaton ja ÄRSYTTÄVÄ JANKUTTAJA.Aika ala-arvoista käytöstä Akilta, luulis et nyt hävettäis kun on koko kansan edessä paljastanut olevansa uhoava sovinisti, jolle Kadi ei ole mitään,koska on NAINEN..ei minkään miehekkään&tasapainoisen tyypin puhetta, uhkailusta nyt puhumattakaan... =/
- >>><<<
pattte kirjoitti:
Aika ala-arvoista käytöstä Akilta, luulis et nyt hävettäis kun on koko kansan edessä paljastanut olevansa uhoava sovinisti, jolle Kadi ei ole mitään,koska on NAINEN..ei minkään miehekkään&tasapainoisen tyypin puhetta, uhkailusta nyt puhumattakaan... =/
..luonteet viel paljastuu ajan myötä!!Aki tosin eilen iltana mokas tosi pahast:P
- zinnuh
Mitä me sitte katottais jos ne ei olisi hauskoja, mä en ainakaa ajatellu sitä tolta kannilta että niitä nöyryytettäis. Ite ne halus sinne ja ties seuraukset. Siitä on turha väitellä. Kuka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön.
- Fazaani
No niin... niin no.
Molemmathan siinä oli aika kännikusipäitä... Jarkko veti kyllä hyvin ja näytti että välittää. Oikeastaan oli mukavaa kun Timokin vähän ärähti!- mörökölli
niinpä joka leikkiin ryhtyy niin kestäköön mutta kenellä luulette että alkaa pää pettämään? merkeistä päätellen että kadilla, odotan mielenkiinnolla jatkoa, henkka tippuu mitä tod näk ja heli on siinä seuraavana ellei tahti muutu...
- ...
kilpailioita ei todellakaan nöyryytetä! he ovat aivan omasta tahdostaan taloon halunneet! jos he eivät kestä sitä että heidän viikko tehtävät ovat näin "rajuja" lähteköön talosta!
- lauura
No... no shit??!!
- lauura
Ihimeellistä menoa kylläh ;((
helevetti. hm. Joku raja sentäs. - että...
Talossa sattuu ja tapahtuu, muutenhan se olisi
täysin tylsä ohjelma...
Hyvin ne kyl osaa puhua ongelmistaan ja ratkoa
ne ilman ku mitään ei olisi koskaan tapahunutkaan.. - tämähän on
Viihde ohjelma...Kiva että sinne annetaan kaikenlaisia rooleja..Ne on kehittäviä ja
kasvattavia..Olisipa hekakin tajunnut idean eli sen leikkimielisyyden eikä ota liian tosissaan..Olisivat asennoituneet enempi huumorilla eräät hlöt..Voi ehkä olla että tehtävän pituus oli liikaa, ehkä tota puolta kannattaisi rajoittaa, kukaan ei jaksa viikkoa olla vaavina kokoajan.. - joku vaan
kyllähän he omasta halustaan sinne lähtivät
- jade 019
Älä kato jos tekee noin pahaa. Hupiahan se kaikki on ja joku onnekas saa siitä viellä raha palkinnon joten käännä kanavaa äläkä kiukuttele, sullehan ei edes koko asia kuulu mitä siellä tehdään. Kannattaa hankkia oma elämä niin on paljon hauskempaa.
- Asia meininkiä
Juuri tästä syystä on hyvä ettei pärstääsi talosta löydä.
Huumorilla tällaiset asiat on syytä ottaa. Tosikkoja tässä maassa on 75% kansalaisista.
Onneksi talon asukit ottaa asiat huumorilla. - on on on on
Mie tykkään.
- Krisuli.
Onhan se jollakin asteella nöyryyttävää.
Mutta kun ihan loppuun asti ajattelee nii ittehän he sinne ovat lähteneen ja varmasti katsonyt viimevuoden bb:tä.Joten olettaa heidän tietävän että viikkotehtävät voi olla ihan millasia tahansa. Kaksi piippunen juttu.
mielipiteitä on yhtä monta kun ihmisiäki - jouko shniebel
eikös nää kilpailiat, jokanen ole allekirjoittaneet hyväksynnän siitä että "juu nyt mennää eikä mikään haittaa" siis isoveli saa teettää niille melkein mitä haluaa?
- pico
Turha kai sitä on ohjelman tekijöitä alkaa piikittelemään shown kulusta. Eiköhän suurin osa BB-talon asukkaista ja ohjelmaan hakeneista ole olleet varsin tietoisia, että talossa on tiedossa myös nöyryyttäviä asioita ja tehtäviä. Turhaa jäykistelyä ja mökötystä näkee ihan tarpeeksi. Mielestäni tänä vuonna on asukkailla ollut mahdollisuus päästää sisäinen lapsi ja lapsenmielinen iloisuus esille. Liian monella "aikuisella" ihmisellä se on kadonnut jo vuosia sitten. Tokihan talossa on ollut rankkojakin rangaistuksia ja tehtäviä, tilanteita yleensä, mutta se kasvattaa luonnetta ja opettaa kunnioittamaan ympärillä olevia ja yhteisiä sääntöjä. Tilanne on sama kuin täällä talon ulkopuolellakin. Elämä on rankkaa ja ihmisten pitäisi oppia näkemään oman napansa ulkopuolellekin. Ehkä talossa olevat oppivat jonkin verran tätä katoavaa taitoa talon tehtävien ja rangaistusten myötä.
- Nimetön
Eihän niitä kukaan sinne ole pakottanut, eikä niiden edelleenkään tarvitse tehdä mitään mitä he eivät halua. He voivat poistua talosta ihan koska vaan haluavat.
Kylläpä on todellakin ala-arvoista pyytää aikuisia ihmisiä tekemään lapsellisia juttuja.Ovatkohan ihmiset tosiaankin niin rahanpuuttessa että alentuvat moiseen. Eikö porukasta löydy lainkaan me-henkeä (=kapinahenkeä)me ei suostuta tähän. Minä ainakin lähtisin koko roskasta pois alta aikayksikön... Tosin en viitsi pätkääkään katsoa moista ohjelmaa...Kyllä elämä on todella tylsää jos pitää moista ohjelmaa katsoa saati sitten olla jossakin kopissa toisten töllötettävänä ja nöyryytettävänä.Tämäntyyppiset ohjelmat eivät kuulu suomalaiseen kulttuuriin. mistähän moinen pakkopulla on peräisin?
- Elekee
Ee tarvii ee,ee.
Ee oo liikoo´,ee,ee!!!!!!! - 2 JAKSOA KATTONU
KYLLÄ OLIS OHJELMAN TEKIJÄN SYYTÄ MENNÄ HOITOON NÄKYY OLEVAN VIKAA YLHÄÄLLÄ EIKÄ VÄHÄ RIITÄ
EI OLE PASKAMPAA OHJELMAA TULLUTKAAN TV-KANAVILTA 40 VUOTEEN . TOI ON SAIRASTA PASKAA
RYYPÄTÄÄN JA RÄLLÄTÄÄN .LOPETTAKAA MOINEN OHJELMAN PASKA KOKONAAN. VAIK TOLLASIA NE ON SUBIN KAIKKI OHJELMAT KUKAAN VIITTI NIITÄ KATSOA
VOIS LOPETTAA KOKO KANAVAN EI KUKAAN KAIPAIS MOISTA SONTAA OLKKARIINSA.- CAPS-NAPS
En lukenut huutoasi otsikkoa pidemmälle. Enkä ole ainut.
- nimimerkki
En seuraa kyseistä ohjelmaa mutta tuo kuulostaa kyllä hyvinkin nöyryyttävältä. Jos siellä on tuommosia tehtäviä niin ketä ne ees kiinnostaa? miksi ihmiset seuraa BB:tä???? Menisivät ite pihallesa määkimään ja syömään ruohoa, se olis paljon realitympaa....
- ?????
minun mielestä se ei ole nöryyttävää sen jälkee mistä ne itse puhuvat ja miten ne pomppivat aikansa kuluks..
- nyt on
aki juoksentelee ilkosillaan ja kuvittelee itsestään suuria. tuo on törkeetä.
niin ja yrittää vetää timoa siihen paljasteluun mukaan vetäen housuja jalasta. huh huh säälittävää...- näin se menee..
Akilla nyt vaan on kamala tarve todistella että sillon isoimmat vehkeet ja hauikset.. Mies pelkää ettei ole alfauros laumassa.. itsetunnon puutetta siis.. Ja mitä nöyryyttämiseen tulee niin ei tuolla ole ketään pakolla nöyryytetty, ulos saa kävellä ken tahtoo. Ja se intti, se intti.. Itse ole seissyt -0 asteisessa kelissä paloletkulla suihkutettavana, juossut pitkin tantereita munasillaan kaasunaamari päässä, kyykistellyt ja nöyristellyt käskystä.. mutta kaikkihan tuo oli vaan isojen poikien leikkiä ja jaksaa naurattaa vieläkin.. ja tosiaan ei siellä intissäkään ole pakko olla tai edes totella käskyjä. Jos itsellä jossain tuli raja vastaan niin ilmoitit että vitut, en vaan tee.. eikä sitä sen jälkeen pyydetty. Tosin keskustelun intistä voisi lopettaa tähän.. bb:stä täällä jauhetaan paskaa!!
- Azon
Eikö sulle perkele ole muuta tekemistä kun määkiä tommosesta asiasta...hanki ittelles elämä !!
Sulla on vissiin kaukosäädin siinä olkkarin pöydällä ? Paineles kuule sitä kakkosta niin voit kattella sellaisia ohjelmia jotka ei vaivaa sua noin paljon. - varmaan jo mainittu
Tästä on varmaan sata muutakin jo sanonut mutta liityn näitten ihmisten joukkoon:
MITÄS MENITTE!??!?
Jos ihminen on noin idiootti että ensinnäkin menee koko ohjelmaan ja sitte suostuu tuollaiseen typeryyteen niin ei voi sanoa muuta kun että jopa on suomessa köyhiä/epätoivoisia/idiootteja yks BB talollinen. - BB:tä kattoa
kun näitä juttuja lukee mitä toi ohjelma sisältää. Voi jestas. Kyse on kuitenkin aikuisista ihmisistä. Mitähän seuraavaksi palikkatestejä ja sormimaalausta? Ei yhtään yllättäisi.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565410Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212377- 1141617
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2351592- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3211145Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3131108