Älkää ostako

tuotteita

Eräkontion tuotteiden virhevastuu ja asiakaspalvelu jälkipyykeissä on todella ala-arvoista!

Keväällä ostamastani rinkasta hajosi vetoketju heti ensimmäisen pakkauksen yhteydessä. Jälleenmyyjä käskee asiakkaan itse maksemaan palautuskulut maahantuojalle. Maahantuoja kuten kuluttaja-asiamies sanoo että asia on hoidettava aina myyjän kautta.

Myyjä ei ollut edes halukas keskustelemaan asiasta vaan vetosi että olemme pakanneet rinkat liian täyteen ja siis itse rikkonut tuotteen. Myyjä lupasi selvittää asiaa ja ottaa yhteyttä. Yhteydenottoa kun ei vaan tullut ja asiaa on yritetty saada päätökseen usean kuukauden ajan. Järkikin jo sanoo että rinkan tulisi kestää edes yhden reissun ja kenen maksuvelvollisuus palautuksesta on.

Tästä lähtee ceissi kuluttajariitalautakuntaan ja vaikka oikeuteen asti. Periaatteessa taistelen ja katson miten suu sitten pannaan..

6

3553

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyypillinen

nykyajan asiakas. omasta käyttövirheestä johtuva vetoketjun rikkoutuminen halutaan saada jonkun muun syyksi. oletko niin uusavuton että et itse pysty vaihtamaan tuota. v....u mitä porukkaa. Ps. onko sulla tukka hartiolle asti?

• tyhmää

Kyllä uuden tavaran pitää kestää ja on oikein että tällaisissa tapauksissa joku jaksaa taistella oikeuden puolesta. Emme ole neuvostoliitossa.

• roskaa..

Olen syntynyt -40 luvulla ja tukka on lähtetnyt iän myötä. Ilmiselvästi ole sinua vanhempi.

Kauppamiehet on kyllä valmiita tuomaan meille vaikka kuinka alaarvoista tavaraa, jos me se kakistelematta ostetaan.

On ihan paikallaan palauttaa vialliset tuotteet ja vaatia vastiketta halvimmallekkin ostokselle.

Kuvitteleppa mihin oltais menossa, jos näin ei toimittais.

siiis ,, valitus on tehtävä vähittäiskauppiaalle, jotta hän osaa olla tilaamatta lisää ao. tuotteita rihkaman maahantuojalta, ,,ja nettivalitus maahantuojalle ei auta.

• itse töissä

mahdollisesti ko. liikkeessä?
        Ps. roikkuvatko sinulla housut puolitangossa ja tykkäätkö pojista?

• Vaeltelija

Kyllä huono tuote pitää saada vaihdetuksi, paitsi, jos myyjä ei anna sille mitään takuuta. Vähintään maahantuojalta pitää ainakin saada kannanotto kielteisestä ratkaisusta.

Ihmettelen kyllä suuresti parin kommentoijan törkeää kielenkäyttöä asiallista kannanottoa kommentoidessaan. Mikä oikeus teillä on ketään solvata?

Itse korjataan vasta kun ei saada vaihdettua tuotetta toiseksi.

• semiä

Kyllä tuotevastuu pitää olla. Ostin muutama vuosi sitten Haltin sellaisen 35L
      yksi muovilukko meni ekana päivänä rikki. Soitin kyseiseen Turkulaiseen liikkeeseen
      josta repun ostin. Seuraavana päivänä tuli postitse kaksi uutta lukkoa.
      Olin aikas tyytyväinen. Halvin asiakas on olemassa oleva kallein menetty asiakas.
      Kaikki kauppiaat eivät vain tätä vielä tiedä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2892
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2753
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1639
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1580
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      18
      1464
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1249
    Aihe