SF-MITASTA!!!

rv24

Hei,
miten teillä muilla on ollut tuon mitan kanssa?
Itsellä oli viikolla eka mittaus ja lukemaksi tuli hurja 26!!! Ja tuolla 24 viikolla vasta mennään joskin vatsaa löytyy jo aika paljon!!! Tosin kaikki on ok, että ei sen puoleen, mutta kun tuo neuvolatätikin tuntui olevan aivan ihmeissään, niinkuin ei olisi moista ennen nähnyt. En ihmetellyt sen kummemmin itse, koska ei ollut mitään hajua mitä sen pitäisi olla. No, kotona katselin kirjasta ja nythän sen pitäisi olla vasta 20-22.

Etsiskelin eri paikoista mittoja mitä muilla on ollut ja kyllä tuo on paljon yli niiden löytämieni.

Elikkä vaikka pientä galluppia, että mitä on ollut viikoilla 20-30 vaikka... :D

11

838

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ollut

rv 24 sf-mitta 21cm, ja rv 26 22cm..

varmaan aika yksilöllistä, ja ehkä se kasvu vielä sinulla tasaantuu siitä!

• oli viikon 24 mittauksessa sf-mitta 24 cm, yläkäyrällä tasan.

Mittaajastakin varmaan aika paljolti riippuu nuo tulokset.

• ekassa

mittauksessa viikolla 20 oli 17cm ja se oli yli keskitason..

• iso kohtu?

Mulla oli rv22 23 cm. Menee käyrien yläpuolella. Kysyin siitä, niin terkka sanoi että varmaan kohtu nyt kasvaa vaan hurvasti, mutta saattaa myöhemmin tasaantua.

• kukkanen83

...oli rv22 6 sf-mitta 18cm. Käyrän alla kuulemma, mutta on muutenkin vissiin pieni vauva tulossa.

• sf mitta

mitattiin tällä viikolla ja viikkoja oli 22 3, sf-mitta 23cm. Eli yläkäyrän yläpuolella mennään täälläkin. Edellisessä raskaudessa mentiin kokoajan myös yläkäyrillä ja lapsi olikin syntyessään reilusti yli 4kg.

• mä vaan...

mulla oli rv 24, 26cm... kysyin sit neuvolatädiltä et onko ihan normaalia niin se sano et se johtuu vaan siitä kun oon lihonnu niin paljon.. nyt rv26, ja painoa tullu semmonen 10kg et ei kai toi lihominen mitään ihan kauheeta oo...

• vielä mitään..

mulla rv 21 sfmitta 26cm :D

• jouluodottelija

rv21 hulppeat 24cm eli mentiin käyriltä yli niin, että kolisi. sitten rv26 se oli tasoittunut reiluun 26cm:iin eli oltiin jo käyrällä, toki yläkäyrällä. Lekuri vaan sanoi, ettei noita ekoja mittaustuloksia kannata ottaa kovin vakavasti niissä, kun voi niin moni asia vaikuttaa tulokseen.

Pääasia on kait se, että jos ollaan yläkäyrillä, niin pysytellään sitten sillä tasolla tai jos mennään alakäyrillä, niin sama juttu. Ts. sf-mittausten arvojen tulee olla jotenkin linjassa eikä heitellä siksakkia ylös/alas.

• mun mitat

ne on mennyt aika tasan vko:n kanssa
      vko 24= sf 23
      vko 28= sf 28
      vko 30= sf 30
      vko 32= sf 31

• viikolla 16 3 oli 18cm ja viikolla 19 1 oli 24cm. ja yhtä vain odotan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      99
      7873
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5617
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      275
      4881
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4843
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3617
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      51
      2859
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      63
      2615
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2478
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2412
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2294
    Aihe