voiko suhde toimia? Nainen 18 ja mä 22. Exexän kanssa oli välimatkaa 40kn ja toimi ihan jees.
Onko 100km liikaa?
9
2014
Vastaukset
- hiaho
Ihan hyvin voi! Meillä 200kilsaa ja hyvin pyyhkii.
Mulla on ollut kaksi kaukosuhdetta.. ensimmäinen 800-900km ja toimi oikein hyvin, toimi vielä senkin jälkeen kun välimatkaa oli 450 mutta kk ennen kuin muutin samalla paikkakunnalle muija ilmoitti että nyt riitti.
Kaukosuhde nro2 välimatka 450km ja toimi, muutettiin saman katon alle ja 2kk ja muija lähti.
Että näin... :)- justagirl83
Tuo asia riippuu ihan täysin teistä. Itselläni on myös kaukosuhde ja tää kyseinen mies asuu Itävallassa :). On toiminu jo kolme vuotta. Nähdään puolen vuoden välein. tiedän, että se on vähän, mutta meidän suhde on kohta siinä mallissa että tä mies olisi jossain vaiheessa muuttamassa Suomeen ja mun luokse. Kärsivällisyys palkitaan. tosin pääettiin heti suhteen alussa, että saadaan harrastaa seksiä muiden kanssa, koska nähtiin niin harvoin ja se asia ei oo vaivannu kumpaakaan.
- kukka
riippuu että kuinka tiiviisti pidätte yhteyttä ja miten...mulla on poikaystin kaa kuussataa kilsaa välimatkaa...toimii!
- on liikaa
koska täällä pitää moista kysellä!
- Ehkä liikaa jos...
se mietityttää ja pitää täällä kysyä. Jollei tunnu liialta matkalta niin eihän sitä sen kummemmin ajattele... ajaa vaikka minne sen rakkaansa luo.
Joten...
- Shuuya-san
Ei se 100km liian pitkä matka ole itselläni on välimatka sinne tytsin luo sellainen vaivaiset 9000km.. ja hyvin on pyyhkinyt..
- Miullapa ei kestänyt..
Se on tosi tapauskohtaista, että kestääkö kaukosuhde vaik ei..
Henkilohtaisesti miulla ja exällä ei tuo 100 kilsaa sinänsä ollut ongelma (itte asiassa oli aika tarkkaan just 101 kilsaa), mutta siihen tuli kaikkea muuta sälää väliin, ettei se suhde kestänyt.
Tajusin kolmannen osapuolen tulleen kuvioihin mukaan, mutta aivan liian myöhään. Se kosketuksen puute, hellyys ja läheisyys teki tepposensa tässä tarinassa.
Välitin hänesta niin paljon, vaikea edes uskoa sitä itsekään.Mutta jos välittää niin on tapana antaa toisen elää elämäänsä.
Hah.. Enpäs ruikuta enää.. :) - kaukanatoisesta
Jos vertaat 100 kilometriä 10 000 kilometriin, niin kysytkö vielä yhtä epävarmasti kestääkö suhde sitä? Ja kyllä se kestää, mutta se pitää mitata rakkaudella, ei kilometereinä. Jos ei rakasta, ei toimi edes 2 km välimatkalla.
Jos rakastat sitä ihmistä enemmän, kuin suret sitä 100 kilometriä - niin mikään ei voi mennä pieleen.
Olisipa minullakin kultaani matkaa vain 100 km...voih, ole onnellinen!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574595
- 444495
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184