Urheiluhullut.

Nittaminax

En voi ymmärtää esim. omaa ukkoani joka on nenä melkein kiinni telkkarissa jos sieltä vain tulee urheilua.

Aamulla luetaan silmät kiiluen urheilusivuja ja viellä illalla uudestaan, että varmasti muistaa kaikki tulokset.

Ei kuule ei näe mitään, murahtelee vain jotain epämääräistä, jos siltä jotain kysyy taikka puhuu.

13

1095

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • urheilua tulee eikä ketään palstalla näy, mutta että naisetkin ovat jossain.

• tulokset pitää nähdä miljoona kertaa..Aamulla sitten varmistaa vielä lehdestä..

Mutta toisaalta,olen joskus ajatellut niin,etten ymmärrä miehiä joita ei kiinnosta urheilu..Se saa miehen tuntumaan epämiehekkäältä..:))

• Minusta taas mies joka on melkein fanaatikko urheilusta on itsensä pettäjä. Meinaan jos ei itse sitten harrasta mitään, kuin teeveen tuijottelua mistä tulee urheilua.

• Nittaminax kirjoitti:

Minusta taas mies joka on melkein fanaatikko urheilusta on itsensä pettäjä. Meinaan jos ei itse sitten harrasta mitään, kuin teeveen tuijottelua mistä tulee urheilua.

Eikö olis vielä huonompi,kun ei ite liiku mutta ei sitten kattois muittenkaa liikkumista? :D

Ja aatteles muuten,meillä ainaski juoksee lujaa veskiin tai jääkaapille siinä urheilun lomassa...Siinähän tulee liikuntaa..;)

• mii-su kirjoitti:

Eikö olis vielä huonompi,kun ei ite liiku mutta ei sitten kattois muittenkaa liikkumista? :D

Ja aatteles muuten,meillä ainaski juoksee lujaa veskiin tai jääkaapille siinä urheilun lomassa...Siinähän tulee liikuntaa..;)

liikuntaa varsinkin jos huussi on pihan perällä. :) Jääkaapilla käyminen taas tuo vain lisää kaloreita, luulen mä.

• norMix evk

En voi ymmärtää akkoja, jotka on nenä melkein kiinni telkkarissa jos sieltä vain tulee saippuasarjoja kuten Kauniita ja rohkeita tai Emmerdalea.

Netistä vielä keskustellaan ja luetaan silmät kiiluen sarjan "tapahtumat" uudestaan, että varmasti muistaa kaikki juonenkäänteet.

Ei ne kuule ei näe mitään, murahtelee vain jotain epämääräistä, jos niiltä jotain kysyy taikka puhuu.

• en ymmärrä minäkään, sillä itse en katsele mitään sarjoja. Viellä vähemmän tulis mieleen jatkaa keskustelua täällä taikka muuallakaan.

• tää vastauksesi ollut pientä hattuilua, eihän.

• norMix evk
        Nittaminax kirjoitti:

tää vastauksesi ollut pientä hattuilua, eihän.

tuota, kukahan aloitti? :))

• norMix evk
        Nittaminax kirjoitti:

en ymmärrä minäkään, sillä itse en katsele mitään sarjoja. Viellä vähemmän tulis mieleen jatkaa keskustelua täällä taikka muuallakaan.

ei naiset eikä miehet ole mikään yhtenäinen joukko, jossa kaikilla on samat mieltymykset. Toisaalta varmaan KESKIMÄÄRIN miehet pitävät enemmän urheilusta ja naiset saippuasarjoista. Toisaalta tiedän JOITAIN naisia, jotka ovat varsiNaisia urheilufaneja. Itsekin seuraan jonkun verran urheilua, vaikka vuosi vuodelta vähemmän.

• norMix evk kirjoitti:

ei naiset eikä miehet ole mikään yhtenäinen joukko, jossa kaikilla on samat mieltymykset. Toisaalta varmaan KESKIMÄÄRIN miehet pitävät enemmän urheilusta ja naiset saippuasarjoista. Toisaalta tiedän JOITAIN naisia, jotka ovat varsiNaisia urheilufaneja. Itsekin seuraan jonkun verran urheilua, vaikka vuosi vuodelta vähemmän.

puhuinkin vaan mun ukosta, tai siis ajattelin niin tekeväni.

• norMix evk kirjoitti:

tuota, kukahan aloitti? :))

tätä kukaan aloittanut, joku vain näppäili nää kirjaimet.

• Jore 69
        Nittaminax kirjoitti:

tätä kukaan aloittanut, joku vain näppäili nää kirjaimet.

Koska eräs autistinen Philip raiskaa juuri äitiäsi Sylviä nahalla lääpien!!
        Äkkiä auttamaan !!

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      110
      7010
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4511
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      52
      4237
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      3617
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3598
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      192
      3545
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2999
    8. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      49
      2579
    9. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13
      1964
    10. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      19
      1862
    Aihe