moi!mistä mahtaa löytyä lastenhuoneen oveen nimikyltti?olen yrittänyt etsiä
nimikyltti
11
2673
Vastaukset
- voisiko näitä hyödyntää?
Voisiko tätä rekisterikilpeä ajatella huoneen oveen nimikyltiksi? Puisia kirjaimia kai löytyy helpommin, kuin valmiita ovikylttejä..
http://www.harmonianet.fi/epages/Kaupat.axl/?ObjectPath=/Shops/Harmonia/Products/2222/SubProducts/2222-0005 - kilpien
tyylisiä kilpiä oviin/ muualle löytyy Hong Kong tavarataloista, kutakuinkin samanlaisia kuin tilaamalla.
- Zabadak
Jos et ole ihan kädetön, voit tehdä kyltin ihan itse.
Tulee taatusti aito ja persoonallinen.- näin meillä
laita huuto-nettiin hakukohtaan sisustuskirjaimet, raksi kohta sulkeutuneet huudot, sieltä tulee ihania kirjaimia joita voi tilata suoraan myyjältä jotka olen itse tilannut!!
minnameronen@msn.com
- käsintehty
Käy tutustumassa Kuviopuu.fi nettisivuihin ja tilaa haluamasi nimikyltti sieltä. Valmistavat kylttejä/irtokirjaimia jne. ainakin muovista ja puusta haluamasi mallin mukaan.
Itse tilasin kyltin sitä kautta ja sain juuri sellaisen kuin halusin (=piirtämäni mallin mukaan). - Käytössä
"Rekisterikilvet" toimivat meillä nimikyltteinä.
Ollaan ostettu täältä www.satuaarre.com - miakoo
me laitettiin oveen puukirjaimista lapsen nimi, ei yhtenäinen kyltti mutta tuli tosi kiva, suosittelen... vaaleansinisenä. tilattiin täältä:
www.sipikka.fi - ssak71
Kaikenlaisia kylttejä löytyy myös täältä: http://toninpolttopiirustus.weebly.com/
Saa millaisen ikinä haluaa tai ainaskin melkein. - tulevaisi
Me löydettiin "rekisterikilpi" kanarialta. Kotimaassa ei ole sattunut silmään.
- Muistihäiriö
Jos lapsen nimi on päässyt unohtumaan se löytyy KELA kortista ja kastetodistuksesta.
- 6 pientä, 18-21veitä
säästä nimikyltin hinta ja käytä kun pienet ihmisesi ovat murrosikään tulossa, ettei tartte kieltää sillä perusteella että ei ole varaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881607
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151501- 981410
- 1201333
- 711281
- 1161170
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2611027- 69991
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18955- 37937