http://viihde.mtv3.fi/uutiset/muut.shtml/564037?spears_britney
Lapset pelkäävät äitiään.
3
356
Vastaukset
- ei hu huh
Kevin on sit maksanu paljon tolle kun se jaksaa tarinoida edelleen britneyn päänmenoks...Toi ei todellakaan pidä paikkaansa ...Britney on hyvä äiti siinä missä muutkin ...oon nähdy paparazzi kuvausta miten se suojelee lastaan ja hellii ..ja vie sitä esim veneilee ja shoppailee..ihan normaali äiti:) ikävää että ihmiset alentuu noin alas vaan sen takia että saisi itse huomioo...Onneks britney ei välitä siitä miten aivottomat käyttäytyy ...hajotkaa ihmiset itseenne ...teitä vaan ärsyttää kun britneyy rakastetaan
- Lapsiparat
Ei tiedä kyllä yhtään kuka puhuu totta ja kuka ei.
Uskon kuitenkin, että Britney ei ole henkisesti tasapainossa ja siltä osin henkivartija puhuu totta, että huumeita on käytetty.
Eipä taida muuten Federline olla yhtään sen parempi huoltaja kuin Britney.
Federline kun on rahan perään. Jos ukko saa lapset, niin lastenhoitajathan ne sitten kasvattaa. Ja Britney maksaa elättämisen. - stupid shit
Lapsiparat kirjoitti:
Ei tiedä kyllä yhtään kuka puhuu totta ja kuka ei.
Uskon kuitenkin, että Britney ei ole henkisesti tasapainossa ja siltä osin henkivartija puhuu totta, että huumeita on käytetty.
Eipä taida muuten Federline olla yhtään sen parempi huoltaja kuin Britney.
Federline kun on rahan perään. Jos ukko saa lapset, niin lastenhoitajathan ne sitten kasvattaa. Ja Britney maksaa elättämisen.eikö briitu ketään parempaa saanut kun tuon kusipäisen kevinin? olisi kuunnelut vaan sitä manageri setää joka hänet huipulle auttoi!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164