KEPUn kannatus laskee,Kokoomus suurin

Helsingin Sanomien Suomen Gallupilta tilaaman tutkimuksen mukaan KEPUn kannatus on kääntynyt lievään laskuun edellisestä mittauksesta.
Samalla ero kolmanteen suureen puolueeseen, Sdp:hen, on kaventunut.

Kokoomus on edelleen suurin puolue.

Mannertenvälisen nahjuksen Nolla-Matti Vanhasen toiminta syö KEPUn kannatusta edelleen.

8

381

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sonnimies

Keskustan kannatus verrattuna eduskuntavaaleihin, on säilynyt ennallaan. Kokoomuksen laskenut reilusti ja on marginaalinen Kepuun verrattuna.

Sossut rämpii rakytys-politiikkansa aiheuttamissa syövereissä.

--------------------------------------------------------------------------------
      HELSINGIN SANOMAT
      SUNNUNTAINA 23.9.
      HS-GALLUP

Kokoomusta kannattaa nyt 22,6 prosenttia, keskustaa 22,5 prosenttia ja Sdp:tä 21,5 prosenttia kansalaisista.

Revi tyhjäpää siitä ja valita sheriffille.

• kelleri

Nimittäin äänestys-% pyörii alle 70 vuoren varmasti. Se merkitsee, että kaikkien mainitsemiesi puolueiden osuus on oikein laskettuna alle 15!!! Suurin puolue on sellaiset, jotka eivät ole puolueista tai ehdokkaista löytäneet kelvollista yli 30%. Eikös?

• Otsikossa hymiö

...

• Tosi on

Keskusta on Suomen paras puolue.

• oletan mies on

Ja minä naisena, kauniina vielä, en huolisi, vaikka kultalautaella ojentaisi sivoisen summan euroja, dollareita tai puhdasta kultaa. On niin vastenmielinen kirjoittaja, kuin vain olla saattaa. Mikähän tuonkin reppanan aivoissa oikein on vikana, eikö lääkärit keksi hänelle mitään helpotusta. Voisimme porukalla vaikka rukoilla hänen sieluparkansa puolesta. Raamattu ei kiellä rukoilemasta toisten puolesta. Milloin aloitamme yhtä aikaa. Jos vaikka se avun toisi tälle maan matoselle.

• tuollainen tarvitsee,
        oletan mies on kirjoitti:

Ja minä naisena, kauniina vielä, en huolisi, vaikka kultalautaella ojentaisi sivoisen summan euroja, dollareita tai puhdasta kultaa. On niin vastenmielinen kirjoittaja, kuin vain olla saattaa. Mikähän tuonkin reppanan aivoissa oikein on vikana, eikö lääkärit keksi hänelle mitään helpotusta. Voisimme porukalla vaikka rukoilla hänen sieluparkansa puolesta. Raamattu ei kiellä rukoilemasta toisten puolesta. Milloin aloitamme yhtä aikaa. Jos vaikka se avun toisi tälle maan matoselle.

eikä rukouksia.

• tyhjäpää-känä

Vanhanen menetti elintarvikeviraston tyhmyyttään ja ei saanut yhtään mitään ti...
      29.3.2005 - kirjoittanut: Känä - Lue koko viestiketju
      Politiikka > Keskusta

• tutkimuksen

tarkemmin, havaitsee että kokoomuksen kannatus on laskenut eniten edellisestä mittauksesta. Häkämiehen ja Kataisen toiminta syö kokoomuksen kannatusta edelleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      177
      4834
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      3416
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      40
      2233
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      26
      2004
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      47
      1946
    6. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      680
      1906
    7. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      117
      1841
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      138
      1767
    9. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      45
      1525
    10. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1431
    Aihe