monster allergy?

mörrrkö

saako jostain vielä monster allergy lehteä? tai sen albumia. näyttää ettei sitä myytäs enää? vai oliko ollenkaan..

6

1686

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liwen

Mulla kuitenkin olisi yksi lehti Nr2 Ja itekin etsin lisää sarjiksia, mutta ei ole ilmestynyt. Itse katon sitä sarjaa, se on todella mahatva! Zick on jotekin söde, enkä tiedä miksi x) Ja Elenalla on parhaat ilmeet...Zickilläki on hyvät ilmeet. Tieäätkö joku, onko suomalaisia nettisivuja Monser Allergystä?

• mörrrkö

ja kaikki monsterit on siistejä kans! XD ihan huippu sarja! harmittaa vaan ku mistään ei enää saa.. ehkä kirpparilla tms. ei allergylle kai sivua oo tehny kukaan. suomeks siis. itse en oo löytäny. se muute muistuttaa gorillazin laulajan hahmoo? XD

• liwen
        mörrrkö kirjoitti:

ja kaikki monsterit on siistejä kans! XD ihan huippu sarja! harmittaa vaan ku mistään ei enää saa.. ehkä kirpparilla tms. ei allergylle kai sivua oo tehny kukaan. suomeks siis. itse en oo löytäny. se muute muistuttaa gorillazin laulajan hahmoo? XD

Aina kun se Zick käyttää sitä inhalaattoria, siitä tulee kiva ääni x) Näitkö sä sen 1 jakson? Mä en nähny T__T Jos katsoit, niin voitko kertoa mitä siinä tapahtu? *kysyy silmät kiiltäen* Tämän päivänen jakso oli aika hyvä :)

• mörrrkö
        liwen kirjoitti:

Aina kun se Zick käyttää sitä inhalaattoria, siitä tulee kiva ääni x) Näitkö sä sen 1 jakson? Mä en nähny T__T Jos katsoit, niin voitko kertoa mitä siinä tapahtu? *kysyy silmät kiiltäen* Tämän päivänen jakso oli aika hyvä :)

voii.. en miekään nähny.. kaikista hyvistä sarjoista jää alut näkemättä. taisin varmaan kolmannest alottaa kattomaan XDD joo! se ääni on ihan mahtava! ehkä monster allergystä tulee boksi?

• liwen
        mörrrkö kirjoitti:

voii.. en miekään nähny.. kaikista hyvistä sarjoista jää alut näkemättä. taisin varmaan kolmannest alottaa kattomaan XDD joo! se ääni on ihan mahtava! ehkä monster allergystä tulee boksi?

Mä näin jakso 2:sta asti. Huomenna tulee se hirviöallergiaa, jihuu!! pitääpä laittaa se nauhalle kun se tulee, oon niin täpinöissä että lasken jopa tunteja siihen

• mörrrkö
        liwen kirjoitti:

Mä näin jakso 2:sta asti. Huomenna tulee se hirviöallergiaa, jihuu!! pitääpä laittaa se nauhalle kun se tulee, oon niin täpinöissä että lasken jopa tunteja siihen

ei niin väliä XD kuvatha kertovat.. että espanjaks. mahtaa kuullostaa jännältä XD ei sitä sitte enkuks oo näkyny..? kummaa. pitää toivoo poksia.. luultavasti jos jotai tulee ni ne on yksittäisinä dvdinä. meinasin vhsää mu eihän sille nykyään tehä mitään XDD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2815
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2703
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      16
      1580
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1570
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1412
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1267
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1243
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1229
    Aihe