Onko kenelläkään tietoa mihin katosi Dobermann Foorumin sivut??? Alkaa tulla vieroitusoireita, käääääk!!!!!!!!!!!
Dobermann foorumi
8
4521
Vastaukset
- foorumi toimii
- toope
Foorumi saadaan varmasti takaisin kunhan Kride palaa IDC:ltä. Vieroitusoireita itse kullakin:)
- +++++++++++++++++++++++
- korvatonpop
joo siis siinähän on kuukausittainen liikennöintimäärä tai jotain, kun se täyttyy, käy noin.. Kirjotelette liikaa.. =)
- Fu-ji
ihanaa kun muillakin viekkareita, mä olin jo paniikissa :)
- ei nekru
Tuollainen foorumi yhtälailla kuin sen tekijätkin on täysin perseestä, mitä järkeä rajoittaa ei sitä tee kukaan toinenkaan. Millaisiahan neekeireitä sivuston takana oikein on?
- ....................
ei nekru kirjoitti:
Tuollainen foorumi yhtälailla kuin sen tekijätkin on täysin perseestä, mitä järkeä rajoittaa ei sitä tee kukaan toinenkaan. Millaisiahan neekeireitä sivuston takana oikein on?
sää tässä perseestä oot...lopeta ittes niin ei tarvi täälä itkee
- SSS!!
ei nekru kirjoitti:
Foorumi on maksullisella serverillä. Foorumin ylläpitäjä maksaa siis tästä riemusta ja liikennöintimäärät on serverin puolelta määrätty. Jos siis maksaa lisää, niin saa enemmän liikennettä kuukausittain, mutta onko se oikein, että yksi ihminen maksaa koko riemun ja muut vaan rutisee? Sinäkin idiootti olet sellainen puusilmä, ettet tätä asiaa näe vaan kuvittelet foorumin ylläpidon rajoittavan kuukausittaista liikennemäärää. Ei taida järki paljon päätä pakottaa ja nyt varmaan hävettää, kun tajusit olevasi typeryksien yksinoikeutettu itsevaltias!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742942
- 652793
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171669- 241657
- 201600
- 231553
- 481297
- 381273
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259