kaikki kolme loppuunmyyty. mitä se kertoo yhtyeen suosiosta?
Lauri Tähkän keikat
4
994
Vastaukset
- laurilauri
En yhtään ihmettele tätä suosiota.
On muuten ehdottomasti suomen paras livebändi. - Se vastaa kertookin
Eikä tässä vielä kaikki! Lauri Tähkä uusi levy on Suomen myydyin uusimalla levylistalla. Eput jäi kakkoseksi, Him kolmanneksi. Ajatelkaapa sitä!
Lauri Tähkä jyräsi sekä Suomi-Rokin legendat että tällä hetkellä kansainvälisesti menestyneimän bändin.
Olen ollut jo reilut viisi vuotta Lauri Tähkä fani ja monelle oon joutunut kertomaan kuka ja mikä on ilmiö nimeltä Lauri Tähkä & Elonkerjuu.
Enää ei tarte kertoa ja perustella miksi Lauri Tähkä on niin hyvä!- 5v and forever
Juu mä muistan kans kun viitisen vuotta sitten bändin musiikkia ekan kerran kuulin, niin eihän siitä tieny silloin kukaan eikä missään.
Hieno nähdä kuinka kova työ palkitaan. Ja tällä uudella levyllä on otettu askel takaisin omille juurille eikä ole sorruttu kaupallisuuden kelkkaan.
ps. Ansaitsisi muuten Tähkä oman topicin tällä foorumilla! - mää kualen
5v and forever kirjoitti:
Juu mä muistan kans kun viitisen vuotta sitten bändin musiikkia ekan kerran kuulin, niin eihän siitä tieny silloin kukaan eikä missään.
Hieno nähdä kuinka kova työ palkitaan. Ja tällä uudella levyllä on otettu askel takaisin omille juurille eikä ole sorruttu kaupallisuuden kelkkaan.
ps. Ansaitsisi muuten Tähkä oman topicin tällä foorumilla!Itken teidän puolesta. Teillä on kaikilla selvästikin jokin kromosomihäiriö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873196
- 883033
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191822- 281722
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331345- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309