laulaako Johnny oikeesti elokuvassa cry baby ? on pakko kysyy ku alko häiritsee ku en tiiä.. : D mut kiitos vastaajille! XDD
cry baby
8
1655
Vastaukset
- cry adult
Itseasiassa mä en tiedä...hyvä kysymys. Mulla on joskus ollut se soundtrack, mut siinä biisit tais vetää joku muu..
- tumpeliina
Mullakin toi soundtrack niin ei laula..Mut epäilys on et se saattaa laulaa elokuvassa päälle pikkasen.
- ofthe
tumpeliina kirjoitti:
Mullakin toi soundtrack niin ei laula..Mut epäilys on et se saattaa laulaa elokuvassa päälle pikkasen.
Ei laula itse. Olisi kyllä ihanaa jos laulaisi! Onneksi Sweeney Toddissa laulaa itse.
- Jessie_Sparrow
Johnny laulaa käsittääksen ainakin yhdessä laulussa itse. Nimittäin King Cry Baby- laulun. Tälläisen jutun olen kuullut.
- laulaa
se depp tuossa king-cry babyssä
- ...
Eli tuossa King Cry Baby -kappaleessa Depp hoilaa. Muissa kappaleissa Deppiä 'dubbaa' James Intveld.
- Johnnydepp-fani
juu kyllä se laulaa siinä ja hyvin laulaakin :D
- joku
se ei laula missään laulussa. Siin dvd:llä oli semmonen juttu missä siitä kerrottiin joten siinä sanottiin että se ei laulanut mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743032
- 712901
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191732- 241667
- 271661
- 201620
- 481307
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289- 381283