Vanhan fanin toiveiden täyttymys, kaikki herkut yhdessä paketissa.
Mutta sitten joku saatanan pösilö on päässyt munaamaan totetuksen niin että kunnollisen katselukokemuksen sijaan saa vaan pomppia valikoissa eestaas.
Miksei tota tehty niin että koko matskun voisi katsoa yhteen putkeen ja sisältö olisi selkeästi listattuna yhteen paikkaan niin että biisejä voisi selailla sujuvasti.
Saatanan tunarit, kuuluisivat valtakunnanoikeuteen kulttuuri-rikoksesta.
DVD
4
681
Vastaukset
- keijjjo
ostitko elämäsi ensimmäisen dvd-levyn?
Valikothan on hyvät. Biisit luokiteltu keikkojen mukaan. Oletko tyhmä?- Hannu.
eka joo tai toka ehkä, ja jos mulla on mielipide niin tekeekö se musta tyhmän?
Mun käyttööni toi luokittelu ei vaan ole näppärä, jos vaikka haluaisin vertailla eri versioita biisestä niin se ei käy kätevästi.
Miten musta tuntuu että sähän se taidatkin olla tyhmä jos et tollasta tajuu. - ...
Hannu. kirjoitti:
eka joo tai toka ehkä, ja jos mulla on mielipide niin tekeekö se musta tyhmän?
Mun käyttööni toi luokittelu ei vaan ole näppärä, jos vaikka haluaisin vertailla eri versioita biisestä niin se ei käy kätevästi.
Miten musta tuntuu että sähän se taidatkin olla tyhmä jos et tollasta tajuu.vaihtoehtoisia valikoita tosiaan. On niitä muillakin DVD-julkaisuilla nähty.
- ja Hannu is right
Luulin että laitteisto olis bing bäng böng,eint gat nou houlding,kama houlima.Mutta näin on.Valikot on syvältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 671078
- 75971
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813