Kertokaas mielipiteitänne. Jos sinä katsot jokaisen tai melkein kaikki BB:n jaksot, niin mikä siinä viehättää? Onko se ne suhteet, vai tirkistely, vai mikä? Itse en ole sarjasta kiinnostunut. Olen kyllä katsonut yhden jakson. Mutta haluan kuitenkin tietää mielipiteitä.
Mikä BB:ssä viehättää?
5
247
Vastaukset
- joutomies
ei ole elämää joten on hyvä että lupamaksun hinnalla saan elämää ja pysyn jotenkin järjissäni.
- tirkistelijätär
Olenko sitten tirkistelijä tai en niin tykkään seurailla ihmisiä ja heidän ilmeitään, käytöstään ja tapaansa suhtautua ympärilläolevaan.
Se ovatko he telkkarissa tai kahvilassa on ihan sama.
Kahvilassa tosin kaikki tulee suorana eikä otoksia ole kukaan leikkaillut.- vanhat bb katsojat
joten käytän tilaisuutta hyväkseni.kiinnostaa varsinkin tutkailla kuinka kieroja ihmiset voi olla ajaessaan omia etuja eli rahapalkintoa ja mitä on valmis tekemään rahasta.mä en usko hetkeäkään että nuo olisivat mukana ilman rahapalkintoa.onhan ne kaikki itserakkaita, minä ensin,ihmisiä.
- alottaja
Kiitos vastanneille. Vastauksia tarvitaan vielä paljon lisää. Tähän ei ole olemassa oikeeta vastausta vaan jokanen mielipide on tärkee.
- ..........
Luulen, että moni katsoo sen takia, että näkisi alastomia ihmisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496275Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6422594Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821113
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.751064Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä591064- 65942
- 69923
- 228854