Kuinka Apot kehtaavat?

Hyihyi!!!

Kuinka Apocalyptica kehtaa kutsua itseään bändiksi? Heidän maineensa perustuu täysin toisten maineella ratsastamiseen. He aloittivat soittamalla Metallican biisejä ja nyt kun ei ihmisiä kiinnosta pelkkien keskinkertaisesti soitettujen sellojen jumpsutus, he napsivat laulajia laulamaan levyilleen!

Eikö ketään muuta ihmistä ihemetytä tällainen ilmiselvän rahanteon löyhkä heidän toiminnassaan?

Heidän hommassaan ei ole millään lailla kyse intohimosta musiikkiin vaan rahaan!

Voin arvata jo seuraavat laulajat jotka he ottavat levyilleen: Jonne Aaron ja Tarja Turunen.

3

445

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aivan sama

Itselleni merkitsee vain se miltä musiikki kuulostaa.

Joten Apojen motiivit ja tarkoitukset on yhdentekeviä.

• ...................

Bändi on bändi soittivat sitten omia tai muiden.

"Eikö ketään muuta ihmistä ihemetytä tällainen ilmiselvän rahanteon löyhkä heidän toiminnassaan?"

Voi kiesus sentään, voi vittu sua idioottia!!!!! Mikä rahanteko Apocalypticalla on mielessä kun suurin osa on covereita, radisoitoista rojaltit menevät biisin säveltäjille... ei oikei hyvää bisnestä. Ja sano minulle bändi joka ei tee sitä rahasta, näytä bändi joka kieltäytyy keikkapalkkioista ja radisoitoista saatavista maksuista. Miksi bändin pitäisi olla jokin hyväntekeväisyys ryhmä, ruokaa heidänkin täytyy ostaa ja vuokrat maksaa. Mene itse palkatta töihin, ihme rahastusta tu sunkin elämä.

TEE ITE JOTAIN ÄLÄKÄ HADEHDI MUITA! Jos helppoa rahaa saa noin iisisti niin ala jumalauta sikapää tekemään sitä!

• relax vaan hei

Älä nyt ihminen pillastu!Eihän tuo ole maailman vakavin asia.Eihän Apocalyptica ole bändi vaan orkesteri munkaan mielestä.Ne on loistavia just esim.Euroviisuissa tms.tapahtumissa kun ovat erikoisia ja tuovat maallemme mainetta.Mikäs siinä mutta en mäkään esim.yhtään niiden biisinnimeä tiedä että eivät ole kovin hyvin jääneet mieleen.Mut sen mä satun tietämään että ne tienaa aikas hyvin:)Verotiedothan on julkisia,you know.Että ei se Eicca sitä taloonsa ole ihan pikkurahalla rakentanu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2640
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe