onko pakko mennä

rippileirille?

eli onko pakko mennä rippileirille? haluun kyl käydä rippikoulun ja et mut konfirmoidaan. opettelisin ne kaikki 10 käskyä ja ne kaikki ja sit hoitaisin ne kirkkokäynnit ja ne kaikki. mut en haluis mennä rippileirille ku en vaan tykkää olla leireillä ja erossa äitistä ja isästä... rupeen itkeen ku ajattelen et joutusin oleen 5 päivää pois kotoo ilman ketään perheenjäsentä. tää on aika noloo ku tulee koti-ikävä...

6.lk me oltiin leirikoulus 4 päivää ja itkin siä aina ku olin yksin ja sit rupesin aina itkeen ku äiti tai isä soitti mulle!

eli on pakko mennä rippileirille vaikka haluun konfirmoitua?

6

1280

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meetwurstinakki

Kysy lisätietoa seurakuntanne ilta / päiväripareista. Ne olisivat kenties ratkaisu sun ongelmaasi. Meillä niistä kylläkään ei tarvinnut edes kysyä, mutta jos niitä ei erityisemmin tyrkytetä, niin sitten kannattaa itse kysäistä, että järjestetäänkö sellaisia.

Eli kävisit päivisin tai iltaisin jossain lähistöllänne "riparilla," mutta nukkuisit yösi turvallisesti oman peiton alla.

• Jarmo Kokkonen

Seurakunnasta riippuen on kyllä useita vaihtoehtoja. Mutta sekin saattaa olla mahdollista, että leiristä muodostuukin yllättävän kiva ja positiivinen kokemus....olet nyt jonkin verran vanhempi kuin 6. luokalla...

• afsadsgrsgb

Meidän seurakunnassa on ainakin vaihtoehtona käydä rippikoulu päiväkouluna eli käyt vain päivisin seurakuntatalolla opiskelemassa ja yöt nukut kotona.(vähän niinkun normaalikin koulu)

• dudelove

Jos sinusta tuntuu että et halua olla viikkoa poissa kotoa niin mene päiväriparille siellä opitaan samat asiat mitä viikkoleirillä

• -.-

meil oollaan vittu 2 ja puol viikkooo riparil !!

• Anonyymi

6.lk me oltiin leirikoulus 4 päivää ja itkin siä aina ku olin yksin ja sit rupesin aina itkeen ku äiti tai isä soitti mulle!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2805
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2694
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      15
      1568
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1560
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1412
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1267
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1243
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1229
    Aihe