laatikossa (spoiler?)

prrrrison

Mitäpä mahtaa s03e03 jakson lopussa näytettävä laatikko sisältää:o villejä veikkauksia?

4

920

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gero

Oliskohan jotain ruumiinosia, jotka ei kuitenkaan oo kummankaan.... Ainakin laatikon alareuna näytti veriseltä

• ARVAILUA

Itellä kävi kyllä mielessä, että jospa siellä olis saran pää.. ja lincciä kielletään kertomasta veljelleen, uhataan tappaa LJ..
      Joten michael jatkaa yrittämistä päästä sen viheltäjän kanssa ulos..

Spoilerina olen myös kuullut että veljeksillä tulee riiitaa.. joten tuossa olis riidan aihe ku michael saa tietää että sara on kuollu... MUTTA TÄMÄ ON VAIN ARVAILUA!! ENKÄ KYLLÄ ITSE PIDÄ SIITÄ JOS SARA KUOLEE TÄSSÄ VAIHEESSA..

Siellä voi tosiaan olla jokin ruumiin osa saralta tai LJltä.. Tai joltain muulta vain pelotteena..

• tyyppejä

Varmasti siellä on ruumiinosa. Ei sentään pää.
        Veikkaan korvan pala, pikkusormi. pikkuvarvas.
        Kammottavia tyyppejä.... yök apua ...

Jotain kamalaa ja pelottavaa mutta ei lopullista. Michaeliaa värvätään kuiteskin edelleen auttamaan sitä aussia...

• Tumpelo

Sehän sisälti Saran pään. :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      110
      3449
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      36
      2061
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      147
      2003
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1961
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      121
      1773
    6. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1679
    7. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1607
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      288
      1452
    9. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      123
      1371
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1220
    Aihe