Tuolla toisessa keskustelussa tulikin hieman sivuttua tätä aihetta, mutta ajattelin että tästä saisi vaikka ihan uuden aiheen...
Princehän on siinä mielessä poikkeuksellinen artisti että materiaalia löytyy vaikka muille jakaa (ihan kirjaimellisesti), mutta mitkä kaikki levyt teidän mielestänne ovat "Princen" levyjä, ja mitkä ovat "muiden" levyjä?
Omaa hyllyäni kun katselen niin esimerkiksi nuo Madhousen levyt on pakko laskea mukaan "Princen" tuotantoon samalla tavalla kuin NEWS tai Xpectation, ja NPG:n levytkin kuuluisivat ehkä Gold Niggaa lukuunottamatta "Princen" tuotantoon niin tyylillisesti kuin levyyn osallistumisenkin perusteella.
Sen sijaan esimerkiksi Carmen Electran levy tai 1-800-NEW-FUNK ovat jo niin selvästi vain muiden artistien esittämiä Princen kappaleita (eivätkä edes aina sitä) että niitä ei voi pitää paljon sen enempää "Princen" levyinä kun vaikkapa Sinead O'Connoria tai Martikaa.
Julkaisut muilla nimillä yms.
Uusi kirjoittaja
0
186
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358