Soiteltiin tässä aamutuimaan työkaverin kanssa ja kuulin, että työpaikalla (lakon lisäksi) on puhuttu Roosa nauha-kampanjasta, ja tytöt on joukolla päättäneet tukea rintasyöpätutkimusta.Hienoa.Hyvän asian puolesta mennään, rintasyöpä on NIIN yleinen sairaus, että sen tutkimus kyllä tukea tarvitseekin.Muistavatkohan naiset tutkia rintansa säännöllisesti?Minä aina suihkussa tunnustelen.Miten te,rintasyöpään sairastuneet/siitä tervehtyneet, mihin haluaiistte kiinnitettävän huomiota rintasyövän tutkimisen alueella?Onko hoito kehittynyt sairastamisenne aikana?
Roosa nauha
6
295
Vastaukset
- Ira¤
että rintojen tutkimisesta kannattaisi
enemmän olla puhetta,arjessa helposti
unohtuu.Mitä pienempänä löydetään sen parempi.
Hyvähän se on tukea tutkimuksia. - LPolku
Kun sairastuin 15 vuotta sitten, olivat Her /- ja BRCA vielä tuntemattomia käsitteitä. Eivätpä nuo kyllä minua koske edelleenkään...
Toisaalta, silloin tutkittiin tarkemmin - esim. luustokartoitus, TT- ja magneettikuvaus olivat itsestään selviä asioita vaikka minulla oli vain 6,5 mm:n in situ-kasvain. Ja odotusaika korjausleikkaukseen oli kolme kuukautta, seuranta-aika kymmenen vuotta myös ensikertalaisella. - poikani toteamus
Kui ne niin vähän antaa siihen!!!
- Lillutintti
Näköjään Roosa Nauhakampanjoidaan joka puolella, jopa puhelimissa:
http://www.omenatori.fi/product/260/otterbox-commuter-pink-avon-case-iphone-44s
Tosin ei taida olla tää suomalainen keksintö, mutta kattosäätiö on sama. - Anonyymi
Hallitus ei voi antaa vajaata kahta miljoonaa syöpätutkimukseen, mutta Onni Samanteelle annetaan 5 miljoonaa tyhjästä.
- Anonyymi
Google kertoo
"Paljonko nauhan hinnasta menee Syöpäsäätiölle? Roosa nauhan neljän euron myyntihinnasta jaetaan noin kolme euroa syöpätutkimukseen ja neuvontapalveluihin. Noin yksi euro nauhan hinnasta menee arvonlisäveroon, nauhan tuotanto- ja logistiikkakuluihin."
siis kolme euroo syöpäsäätiölle ja yksi verottajalle
Paljonko saa
kauppa,
paljonko saa valmistaja
,paljonko saa mainostilan myyjä.
paljonko saa , ostaisin jos homma toimisi 100% rehellisesti.
Ostin yli 500 Niilo Tarvajärvi Hamsteritarraa. Kun myin niitä noin 30 kpl sain 55 euroo.
Tällä hetkelläkin tuen ja olen tukenut yli 25 vuotta, aivan suoraan vähävaraisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953323
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201903- 681882
- 381837
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341419Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327