olen todella huolissani tästä festivaalista jotka täällä porissamme aijotaan järjestää, näillä festarillahan on muun muassa raumalla tarjottu huumetta kävijöille ja näin on huume diilerit saaneet otteen kävijöistä. on se kumma kun ei viina riitä. täällä porissa ei ole huumeita liikkeellä joten nyt rmjn johdosta myös porissamme tulemme kohtaamaan näitä narkomaaneja ja narkoottisesti käyttäyvijä huumeiden käyttäjiä. tämä on mielestäni suuri uhka porin tulevaisuudelle haluatko sinä että lapsesi ottaa huume annoksen rokk konsertissa?
RMJ HUOLESTUTTAA
17
1322
Vastaukset
- pikku kylkiäisenä
Onneksi olkoon vaan Porille.
- Irti huumeista ry
Luuletko ettei poliisi tee mitään
" yllättävää " ?
- mieltä
Mitä järkeä koko festareita on edes järjestää missä ritsapillut makaa sammuneina ja miehet tappelee! Kuka haluaa sellaiset huume/alkoholi pippalot tänne? Koko Pori on tarpeeksi piloilla jo Jazzien takia! Kyllähän pitäisi olla tuoreessa muistissa millaisessa kunnossa yyteri oli aina juhannus juhlinnan jäljiltä sempä takia ko yyterin juhannus lopetettiin! Nähtäväksi jää, kun kirvatsi menee piloille istutukset tallotaan ja joka paikka on täynnä nistejä ja juoppoja, kun arki koittaa kuka viitsii lapsensa kaa mennä kirvatsiin oksennuksen, kusivanojen, rikottujen pullojen ja huume ruiskujen sekaan! Taas on päättäjät ajatellut vain RAHAA!
- vielä tää
Miten Pori on piloilla jo jazzien takia?Olisiko parempi ettei koko juhlia olisi Porissa?Olisiko parempi että oltais ku Albanias,aita ympärille ettei vaan ketään tänne tule?!Parempi ettei kukaan osu rahojaan Poriin tärväämään ja vielä vahingossa työllistämään paikallisia?!Kannattais varmaan lopettaa silakkamarkkinatkin.Tulee niin ikävä haju Etelärantaan ja tiedä vaikka neulamuikussa olisiki HUUMEITA!Roskiakin on ranta täys.Ja voi mennä jonkun mökkiläisen viikonloppu ihan ketuiks.Hei aattele kuinka ikävää.Mutta muista itekki pysyä pois muiden kaupunkien aktivitteetti tarjonnasta ettet pilaa kenenkään elämää!
- 123
Heippa sinä sinisilmä. Etkö todellakaan tiedä, että ei ne kesäfestarit tuo huumeita Poriin...
Eikä kenenkään ole pakko käyttää huumeita, oma valinta...
Ja narkkeja täällä siinä missä muissakin kaupungeissa :-( Moiset saisi viedä omaan saareen, pistelemään ja tappamaan toisensa!!
Älkää nyt hyvät ihmiset hakeko vain ja ainoastaan huonoja puolia festareista...Niistä paljon iloa ja hyötyä Porille!!- Terveisiä Raumalta
Väkivaltaa,Raiskauksia,Huumeita,Paskaa,Kusta,Kaikkea mitä nyt voi ajatella ja paljon.Toivottavasti ei KUOLONUHREJA,raumalla(4)turhaa nuorten ihmisten kuolemaa.Onneksi olkoon kirjuinluodon maisemat
- porissa@
liikku huumeet siinä kun muussakin kylässä,,mua eniten huolestuttaa kuolemat,esim hukkumiset,,tai suuret pahoinpitelyt ei jatsien aikan kai jo kuollut kukaan,,mut RMJ on,,montakin joka kesä..
- Juhannuksen kuolemista...
Niin...oletkohan nyt aivan varma, ettei ketään ole kuollut Porissa jazzien aikaan ;) ?
Noille viime vuodenhan RMJ:n kuolemille ei järjestäjätkään olisi voineet mitään. Kyllä ne ihmiset kuolevat juhannuksena häkään omalla mökilläkin, jos ovat kuollakseen.
Ja näin vertailukohdaksi...kuinkakohan monta ihmistä mahtoi olla viime vuonna RMJ:ssä? Ja kuinka monta kuoli? Entä kuinka monta juhli juhannusta jossain muualla? Ja kuinka monta näistä juhlijoista kuoli, esim. hukkumalla?
- suomen suurin sikajuhla
saitte sitten festareista suurimman ja kaameimman kaupunkiinne.Todelliset sikajuhlat!
- kaikkien
jotka puolustavat tätä festari juhannusta Porissa olevan nuoria, lapsettomia, eikä ainakaan teinien vanhempia tai tykkäävät itse päihteistä ja asenne on ei millään väliä!
Sairaalassa hoitajat näkevät tarpeeksi juhannus juhlien uhreja vaikka ne oli vielä Raumalla!
Ensi juhannuksena se tietysti tietää lisää uhreja keskussairaalaan ja varmasti tk:hon myös!
Se on totta festareilta löytyy lähes kaikki eritteet mitä ihmisessä on! Toki Pori on jo täynnä nitkuja ja douppia mutta kuka vittu niitä haluaa lisää tänne!Älä kuule luule mitään, olen itse yli viiskymppinen ja ollut omien lasteni kanssa Raumalla koko juhannuksen juhlimassa jussia ja KUUNTELEMASSA HYVÄÄ SUOMALAISTA MUSIIKKIA. Tämä oli toissa kesänä ja olin yllättynyt kuinka siistit juhlat ne oli väkimäärään nähden, yhtään tapperlua en nähnyt, vessajonot toimi ja suihkuunkin leirintäalueellaa pääsi, naapurit olivat mukavia, sympaattisia, nuoria ihmisiä Haminasta ja Kotkasta, grillejä lainailtiin ja viljeltiin harmitonta huumoria. Teimme vielä jonkin verran tiliä korjaamalla tyhjiä pulloja ennen lähtöämme asuntovaunuumme ja viemällä ne samalla matkalla Prismaan. Tietysti siellä nyt roskaa oli, mutta kyllähän Porissa nyt sen verran urheiluseuroja on että ne maksua vastaan korjaavat ne. Ässien junnujoukkueet töihin niin ei voi aina rutista kuinka harrastus maksaa, siitä siivouksesta Sedu ja kaupunki jotain sentään antavat. Se sääntö ja valvonta päälle ettei sohvakalustoja laahata alueelle. Sen verran on kanttia neuvoa että olen ollut eka ja toka Ruisrockissakin aikoinani 70-luvun alussa ja hyvin pärjättiin ilman soffaa. Itselläni on suuri asunto ja voin heti luvata majoittavani kohtuullista korvausta vastaan tänne tulevia niinkuin olen jatsien aikanakin tehnyt.Kiva nukkua muutama tunti lämpimässä ja pestä itsensä että jaksaa taas... Epäilen että ne jotka kaikkein kovemmin arvostelevat ko. juhlia eivät ole siellä olleet koskaan. Porissa on jatsien aikana kyllä myös kuollut ihmisiä, yksi kerran hukkui Etelärannassa perjantai-iltana kun Tihuana Brass sambasi vieressä ja eräs putosi kuumailmapallon kanssa lentoasemalle vuosia sitten. Tänne synnytään ja lähdetään mutta nauttikaamme myös välillä musiikista. Eiks vaan!
- heh
aokn kirjoitti:
Älä kuule luule mitään, olen itse yli viiskymppinen ja ollut omien lasteni kanssa Raumalla koko juhannuksen juhlimassa jussia ja KUUNTELEMASSA HYVÄÄ SUOMALAISTA MUSIIKKIA. Tämä oli toissa kesänä ja olin yllättynyt kuinka siistit juhlat ne oli väkimäärään nähden, yhtään tapperlua en nähnyt, vessajonot toimi ja suihkuunkin leirintäalueellaa pääsi, naapurit olivat mukavia, sympaattisia, nuoria ihmisiä Haminasta ja Kotkasta, grillejä lainailtiin ja viljeltiin harmitonta huumoria. Teimme vielä jonkin verran tiliä korjaamalla tyhjiä pulloja ennen lähtöämme asuntovaunuumme ja viemällä ne samalla matkalla Prismaan. Tietysti siellä nyt roskaa oli, mutta kyllähän Porissa nyt sen verran urheiluseuroja on että ne maksua vastaan korjaavat ne. Ässien junnujoukkueet töihin niin ei voi aina rutista kuinka harrastus maksaa, siitä siivouksesta Sedu ja kaupunki jotain sentään antavat. Se sääntö ja valvonta päälle ettei sohvakalustoja laahata alueelle. Sen verran on kanttia neuvoa että olen ollut eka ja toka Ruisrockissakin aikoinani 70-luvun alussa ja hyvin pärjättiin ilman soffaa. Itselläni on suuri asunto ja voin heti luvata majoittavani kohtuullista korvausta vastaan tänne tulevia niinkuin olen jatsien aikanakin tehnyt.Kiva nukkua muutama tunti lämpimässä ja pestä itsensä että jaksaa taas... Epäilen että ne jotka kaikkein kovemmin arvostelevat ko. juhlia eivät ole siellä olleet koskaan. Porissa on jatsien aikana kyllä myös kuollut ihmisiä, yksi kerran hukkui Etelärannassa perjantai-iltana kun Tihuana Brass sambasi vieressä ja eräs putosi kuumailmapallon kanssa lentoasemalle vuosia sitten. Tänne synnytään ja lähdetään mutta nauttikaamme myös välillä musiikista. Eiks vaan!
Lopetin viestisi lukemisen kohtaan "hyvää suomalaista musiikkia"....sellaista ei ole.
- asdfasdfsdfffffff
rokk konsertti ja jeesustelu.
Kyllä ne huumeet, päihteet ja syrjäytyminen pilaavat elmän aivan jossakin muussa yhteydessä kuin musiikkifestareilla.
RMJ on ehkä sikaisin festari kaikista, syynä ovat kuitenkin siihen osallistuvat ihmiset, ei festari itsessään - rada
Aloittajan suusta: "täällä porissa ei ole huumeita liikkeellä joten nyt rmjn johdosta myös porissamme tulemme kohtaamaan näitä narkomaaneja ja narkoottisesti käyttäyvijä huumeiden käyttäjiä." Mutta mitäs satuin lukemaan IL:stä
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200710056682760_uu.shtml - yksi yö lähempänä
Jälleen yksi yö lähempänä jotta pääsemme kunnolla remuamaan.
- Grillit valmiina
Riikinkukkojen liha on jälleen lähempänä meitin grilliä!hieman suolaa ja pippuri niin porilainen riikinkukko maistuu kylmä karhunkanssa loistavasti.
- Olemme tulossa
Taas lähempänä kunnon orgiat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422234- 251813
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271445- 1091274
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151259- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71954Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107874Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846