Kuka hallitsee?

BadMyntton

Täällä kun joskus on jotain hyvin pieniä kähinöitä ja sen sellasta tyttöjen juttua, niin kuka täällä palstalla on se jota sinä pidät palstan " johtajana" ja kenen sanaa kuuntelet ja sille nyökkäilet? Kuka on se joka käskee sinut hiljaiseksi? Ja ihan turha väittää etteikö täällä olisi jonkin asteinen hierarkia:) Minut saa nöyräksi Taikis, en tiedä miksi mutta pidän häntä palstallisena johtajana. Ja tämä ei nyt ole negatiivisessa mielessä kirjoitettu vaan ihan hyvällä:)

90

5955

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taikiksen kirjoituksia tulee luettua enemmän kuin muitten, mutta minun suutani hän ei tuki, niinkuin ei kukaan muukaan. Taikiksella on toki viisaitakin mielipiteitä ja en niitä vähättele. Mutta että "johtaja" hih.....ei sellaista voi sanoa kenestäkään.

• BadMyntton

mut ymmärsit mitä tarkotin:) Todellisuudessahan minä olen johtaja, mutta en pidä siitä melua. Ihan varmasti viisi raavasta poliisimiestä mellakkavarusteissa tukkivat sinunkin suun, ihan varpilla:)

• BadMyntton kirjoitti:

mut ymmärsit mitä tarkotin:) Todellisuudessahan minä olen johtaja, mutta en pidä siitä melua. Ihan varmasti viisi raavasta poliisimiestä mellakkavarusteissa tukkivat sinunkin suun, ihan varpilla:)

pölliisit mun kimppuuni kävis ja toisekseen ei ne mun suuta voi tukkia, ainoastaan käet ja jalat voisivat pistää nippusiteillä kii.

*kumartaa mynttistä päin nöyränä* :))

• Yxitypy

Ensinnäkin.. kuuntelin nuo sun kappaleet.
      Sanoituksista arvasin ikäsi. Hyvä alku, ja kun hiot kappaleita lisää, niin hyvä tulee :=))
      Mulla on sun ikäinen vanhin poika. Molemmat ovat laulajia. Toinen laulaa oopperaa, toinen iskelmää. Nuorempi laulaa nykyään leipätyökseen. Jätti hyvän ammatin, mutta on paljon onnellisempi, kun saa tehdä työtä, joka on samalla harrastus ja ansaitsee sillä leipänsä. Siihenhän ihmisen pitäis pyrkiä.
      Itse haaveilin joskus laulajan urasta, mutta ei riittänyt tarpeeks intoa, eikä rohkeutta :=(
      Että tsemppiä sulle vaan :=))

Taikis on selvästi johtajahahmo palstalla. En nyt sanois, että hän nöyräksi tai hiljaiseksi saa ainakaan minua, mutta sen aikaa, mitä palstalla olen ollut, olen huomannut hänen olevan palstan voimahahmo.
      Melkein kaikilla palstoilla, missä samat "kasvot" pyörii, on oma ns. johtaja. Laumassahan pitää olla sellanen :=))
      Eikä Taikis mikään huono johtaja olekaan. Ihmeen inhimillinen johtajaks :=))

• BadMyntton

Mullakin oli joskus haaveena laulella ihan ammatikseen, mutta nyt en varmaan pystyis olla poissa kotoa kun on noita kylkiäisiä:) Kyllä minusta on hieno veto, jos uskaltaa tehdä sitä mitä haluaa ja kertoo vaan uskosta omiin kykyihin ja hyvästä itseluottamuksesta. Varmasti myös kotoa on tullut kannustusta asialle.

Kyllä mie olen pari kertaa mennyt niin nöyräksi että olen poistanut omasta mielestä hauskan jutun, kun mulle on siitä sanottu, mut se on ollu vähän sellasta sisäpiirin juttua eikä sitä välttämättä täällä kukaan tajua:)

• Yxitypy
        BadMyntton kirjoitti:

Mullakin oli joskus haaveena laulella ihan ammatikseen, mutta nyt en varmaan pystyis olla poissa kotoa kun on noita kylkiäisiä:) Kyllä minusta on hieno veto, jos uskaltaa tehdä sitä mitä haluaa ja kertoo vaan uskosta omiin kykyihin ja hyvästä itseluottamuksesta. Varmasti myös kotoa on tullut kannustusta asialle.

Kyllä mie olen pari kertaa mennyt niin nöyräksi että olen poistanut omasta mielestä hauskan jutun, kun mulle on siitä sanottu, mut se on ollu vähän sellasta sisäpiirin juttua eikä sitä välttämättä täällä kukaan tajua:)

"kylkiäiset" ei saa olla este. Kyse on omasta myös elämästäsi, ja siitä mitä itse haluat. Haaveista pitää tehdä totta. Varsinkin kun on siihen kykyjä.
        Lapsetkin tykkää varmaan katsella enemmän tyytyväistä isää, kuin tyytymätöntä. Ethän sä lapsia mihinkään jättäis. Kohta huomaat, että ovat aikuisia, ja mitä sitten?
        No en voi tietää sun elämäntilannetta. Pojallani on kolme lasta, joita vaimo saakin enimmäkseen hoitaa. Enkä tiedä kauanko jaksaa. Siinä vaaditaan vaimolta paljon.

Jaa.. taikiksen edessäkö oot joutunut nöyrtymään :=))
        Sellasia me "vanhat" rouvat, ex-rouvat tai sinkut tahdotaan olla, mutta älä anna periks :=))

• BadMyntton
        Yxitypy kirjoitti:

"kylkiäiset" ei saa olla este. Kyse on omasta myös elämästäsi, ja siitä mitä itse haluat. Haaveista pitää tehdä totta. Varsinkin kun on siihen kykyjä.
        Lapsetkin tykkää varmaan katsella enemmän tyytyväistä isää, kuin tyytymätöntä. Ethän sä lapsia mihinkään jättäis. Kohta huomaat, että ovat aikuisia, ja mitä sitten?
        No en voi tietää sun elämäntilannetta. Pojallani on kolme lasta, joita vaimo saakin enimmäkseen hoitaa. Enkä tiedä kauanko jaksaa. Siinä vaaditaan vaimolta paljon.

Jaa.. taikiksen edessäkö oot joutunut nöyrtymään :=))
        Sellasia me "vanhat" rouvat, ex-rouvat tai sinkut tahdotaan olla, mutta älä anna periks :=))

mulla on työ josta tykkään ja siinä käyttää musiikkia. Mulle riittää tämä kotilaulelu ja onhan miulla täällä yleisöökin eikä se ees voi heittää minuu millään:) No se nöyrtymis homma menee niin, että yks konahtaa ja muut vetää stemmoja taustalla:D

• Yxitypy
        BadMyntton kirjoitti:

mulla on työ josta tykkään ja siinä käyttää musiikkia. Mulle riittää tämä kotilaulelu ja onhan miulla täällä yleisöökin eikä se ees voi heittää minuu millään:) No se nöyrtymis homma menee niin, että yks konahtaa ja muut vetää stemmoja taustalla:D

mitään hätää. Pääasia että on elämäänsä tyytyväinen. se kun on niin lyhyt :=))
        Minä tykkään laulella nykyään vaan omaks iloks vaikka suihkussa. Kylppärissä kaikuu laulu niin hyvin :=)

Tais tosiaan "johtaja" simahtaa, mutta nythän vois hiiret hyppiä pöydällä :=))

• BadMyntton
        Yxitypy kirjoitti:

mitään hätää. Pääasia että on elämäänsä tyytyväinen. se kun on niin lyhyt :=))
        Minä tykkään laulella nykyään vaan omaks iloks vaikka suihkussa. Kylppärissä kaikuu laulu niin hyvin :=)

Tais tosiaan "johtaja" simahtaa, mutta nythän vois hiiret hyppiä pöydällä :=))

luulen että se tarkkailee tuolla hissukseen ja miettii että mitähän tuo taas pelleilee:)

• Yxitypy
        BadMyntton kirjoitti:

luulen että se tarkkailee tuolla hissukseen ja miettii että mitähän tuo taas pelleilee:)

samanlainen tunne.
        Ootas vaan aamulla, niin se herää muka ihan ihmeissään, ja kyselee kaikenlaista :=))
        Nytkin koko ajan seuraa, mitä täällä tapahtuu.
        On se sittenkin aika kierä :=)))

• eräs tietoinen

satun tietämään kuka julkkispoikasi on. Pidän kovasti hänen äänestään :0)

• ex-koltis

Joutunut olemaan samaa mieltä kanssasi. Mutta aina ihanan, tosin välillä tiukkapiposen Taikiksen suhteen olen saman suuntaista mieltä. Mutta mitkä ihmeen tarkoitusperät sulla nyt on tässä aloituksessa. Voithan toki Taikista kehuskella aina tilaisuuden tullen. Ja muistaa ripsauttaa välillä kintuillensakin.

• BadMyntton

sen kummempaa tarkoitusperää ole. Tuli vaan mieleen kun itse koen noin ja ajattelin kattoo että kokeeko muutkin samoin tai eritavalla.

• Jermuxi tms.

kolmea hahmoa tällä palstalla tarkoittamallasi tavalla. Millaniksipirkka, Taikis ja Toimittajax.
      No, kuuntelen ja kuuntelen...Milloinkahan mä olisin ketään kuunnellut, kun aina olen itse ollut äänessä...kjäh! Kaikkien kanssa ollaan väännetty palstalla ja hauskaa on ollut...Ai niin, sitten kyllä olis vielä pari nimee...Mutta jätetään nekin naiset vielä kihisemään epätietoisuuteen...Kjäh!

• BadMyntton

kuuntelen aika montaakin, mutta hieman eriasioissa ja eri tavalla. Joidenkin kanssa sitä vaan on enemmän samalla aaltopituudella, kun löytyy joitain yhdistäviä tekijöitä.

• ossipessi

Haluan nähdä oikeesti kenen kanssa sulla on väännöt jääny tekemättä?
        En taida uskoa koko juttuun, syystä että sun kanssa on aina ollut hauskaa...:O
        Toivon sinun uskottavuus ei menny.;:DDD

• ossipessi

Eikös tämä ole ollut totta jo alusta lähtien?:)
      Oikeinko olet nöyräksi ruvennut, minä en?:))
      Hierarkiaa tai mitä, niin siihen ei kenenkään tarvitse ryhtyä.,
      Ihan hyvällä minäkin tämän kirjoitan, en vaan ole koskaan kulkenut "hihnassa" ja siitäpä aina jsks jtn kirjoittamista:)))
      Mutta oletan, se lienee rikkaus, koska eihän mitään kirjoitusta, jos on aina muiden mielen mukainen.

J.K. sinulla lienee ollut tarkoitus tähän avaukseen ja ei turha, vaan ihan oikeutettu.:D

• BadMyntton

minusta on ihan hyvä nöyrtyä välillä, kun tulee myös jonkin verran keekoiltua joskus:) En minäkään nyt kenenkään hihnassa kulje, mut joskus kun karkkia tarjoaa niin nätisti vierellä kyllä:)

• ossipessi
        BadMyntton kirjoitti:

minusta on ihan hyvä nöyrtyä välillä, kun tulee myös jonkin verran keekoiltua joskus:) En minäkään nyt kenenkään hihnassa kulje, mut joskus kun karkkia tarjoaa niin nätisti vierellä kyllä:)

Edelleen kuulutan oikeutta olla erimieltä ja siitähän se keskustelu syntyy, tai sitten loppuu?
        Osaan vierellä kulkea, toivottavasti (osaan), ja karkit napsin heti ja mulle nyt:)))

• kahjovaakutin

taitaa olla serihvi.

• mayanna

*kopkop* sano orava.

• mayanna

En oikein tiedä, onko hierarkia. Tai sanotaanko, että en oikein tiedä omaa paikkaani hierarkiassa. Olen aina ollut vähän huono pokkuroimaan ;)

Kun nyt mainitsit Taikiksen, en käy väittelemään. Hänellä on 'homma hanskassa' tavallaan. Tässä nyth phienesshä vhiinishä on paras olla selittämättä liikaa. Joillakin meistä (siis ihmisistä yleensä, ei vain palstalaisista) on sellainen 'ominaisuus', joka antaa eräänlaisen vastuullisen aseman jossain porukassa. Lienee luontaista.. mene ja tiedä. Jos tuollainen 'asema' kuitenkin jonkun kanssaeläjän kohdalle on osunut, ei auta muu kuin toivoa, että hän osaa 'käyttää' sitä oikein.

Hmm.. Sinullakin on eräänlainen 'ote' palstalaisiin, oletkohan huomannut?

• BadMyntton

kyl myöntää että en ole huomannut:) Oon kyllä löytänyt ihmisiä joista pidän jo ihan sen perusteella mitä täällä höyrytään ja jotkut niistä ei voisi aavistaa sitä koskaan...jotkut taas huomaa sen heti:)

• mayanna
        BadMyntton kirjoitti:

kyl myöntää että en ole huomannut:) Oon kyllä löytänyt ihmisiä joista pidän jo ihan sen perusteella mitä täällä höyrytään ja jotkut niistä ei voisi aavistaa sitä koskaan...jotkut taas huomaa sen heti:)

Noh... niin se kuitenkin on.

Hmm.. mulle ei oikeastaan tuota vaikeuksia kertoa ihmiselle (kirjoittajalle), mikäli hänestä (teksteistään) tykkään. Sen sijaan joskus minun on vaikea tulkita, pidetäänkö minusta itsestäni vai ei. Niin se kai on hyvä.

*miettiivoikauheetajostoimynttisinhookinmuajamätaastykkäänsiitähertsyykkelijostäänyttuleejulki*

• BadMyntton
        mayanna kirjoitti:

Noh... niin se kuitenkin on.

Hmm.. mulle ei oikeastaan tuota vaikeuksia kertoa ihmiselle (kirjoittajalle), mikäli hänestä (teksteistään) tykkään. Sen sijaan joskus minun on vaikea tulkita, pidetäänkö minusta itsestäni vai ei. Niin se kai on hyvä.

*miettiivoikauheetajostoimynttisinhookinmuajamätaastykkäänsiitähertsyykkelijostäänyttuleejulki*

Kyllähän sää ny tiedät et mäkin susta:)

• mayanna
        BadMyntton kirjoitti:

Kyllähän sää ny tiedät et mäkin susta:)

- iikk :) *punashtuu*

• Synnove.Pullo

Taikis on. Suorastaan virtuoosi saamaan kansalaisten sormet liikkeelle. Joillakin ihmisillä vain on sellainen taito ja useimmissa ihmisten yhteenliittymissä - vaikka löyhemmissäkin - tarvitaan joku joka kokoaa porukat ja on aloitteellinen. Kuten hyvässä kirjassa niin palstakertomuksissakin tarvitaan hyvä alku, keskikohta ja loppu. Toiset ovat vaan yksinkertaisesti hyviä hoitamaan asian alusta keskikohtineen loppuun. Homma pysyy heidän hanskassaan koko ajan.

Tällaisia vetelehtijöitä kuten minäkin ovat kai useimmat meistä ihmisistä. Kipakka potku takapuoleen saa kummasti veren kiertämään.

• ossipessi

Onko tarkoitus olla myös oikeudenmukainen?

No jaa jätänpä tämän tähän, syystä että ei ole oikeastaan tarvetta jatkaa tämä läppäri ei anna enää kontaktia mihinkään:)

Kauniita illan jatkoja, itselläni ne jo ovat:DDD

• Synnove.Pullo
        ossipessi kirjoitti:

Onko tarkoitus olla myös oikeudenmukainen?

No jaa jätänpä tämän tähän, syystä että ei ole oikeastaan tarvetta jatkaa tämä läppäri ei anna enää kontaktia mihinkään:)

Kauniita illan jatkoja, itselläni ne jo ovat:DDD

Ihan tarkkaan en nyt tajunnut pointtiasi mutta kuten sanoit, annetaan olla.

Mukavat illanjatkot itsellesikin.

• mayanna

... Tyttöjen juttuja?

• BadMyntton

Katsos tytöt ne täällä yleensä keskenään otattelee noin niiku vakavissaan...

• BadMyntton
        BadMyntton kirjoitti:

tulikin mieleen ku äsken vaimo kysy että mitäs iltapallaa...No mie sanoin että jos vaikka niitä makkaroita. Tämä siihen että ei niitä ole ku neljä siinä paketissa(jonka se luuli olevan avaamaton) mie sanoin että ei siinä ole ku kolme. Jo alakaa toinen vetoa lyömään..mitä saan jos oon oikeessa kyssyy? MIe lupasin palvella ja täyttää kaikki toiveet loppuillan ajan. Sitten kysyin että mitä mie saan jos olen oikeessa? Sovittiin sitten että tämä valmistaa ja tarjoilee sen miulle. Noh eikun tarkistammaan...eihän siinä ollu kun kolme ku olin just käyny sieltä yhen nappasemassa:D Ihe jouvuin tekemään ku olin kuulema huijannu vaikka kerroin vaan totuuden...

• mayanna
        BadMyntton kirjoitti:

tulikin mieleen ku äsken vaimo kysy että mitäs iltapallaa...No mie sanoin että jos vaikka niitä makkaroita. Tämä siihen että ei niitä ole ku neljä siinä paketissa(jonka se luuli olevan avaamaton) mie sanoin että ei siinä ole ku kolme. Jo alakaa toinen vetoa lyömään..mitä saan jos oon oikeessa kyssyy? MIe lupasin palvella ja täyttää kaikki toiveet loppuillan ajan. Sitten kysyin että mitä mie saan jos olen oikeessa? Sovittiin sitten että tämä valmistaa ja tarjoilee sen miulle. Noh eikun tarkistammaan...eihän siinä ollu kun kolme ku olin just käyny sieltä yhen nappasemassa:D Ihe jouvuin tekemään ku olin kuulema huijannu vaikka kerroin vaan totuuden...

te miehet miehiä *mukavihasena*, aina makkara mielessä.

Toivottavasti tarjoilu pelas ;)

• mayanna
        BadMyntton kirjoitti:

Mukavai??!! Tähäh??!! No ei varpilla oteta!!!

Helevata.

Eikäoo... ei varmaan oo... älä kato!!!

*sormet ristissä selän takana*

• BadMyntton
        mayanna kirjoitti:

te miehet miehiä *mukavihasena*, aina makkara mielessä.

Toivottavasti tarjoilu pelas ;)

ku mie jouvuin tekemään...toinen vaa lohnotti sohvalla ja katteli pikpratöria. Yrtin vielä tehessäni silleen kattoo sitä ja kun se katto takas nii käänsin sille dramaattisesti pään pois ja mumisin hiljakseen:D Vähänkö oli tulessa:D Sitte ilmoitin että tules nyt ottamaan sitä ansaittua iltapallaa:D Kiva olla marttyyri:)

• mayanna
        BadMyntton kirjoitti:

ku mie jouvuin tekemään...toinen vaa lohnotti sohvalla ja katteli pikpratöria. Yrtin vielä tehessäni silleen kattoo sitä ja kun se katto takas nii käänsin sille dramaattisesti pään pois ja mumisin hiljakseen:D Vähänkö oli tulessa:D Sitte ilmoitin että tules nyt ottamaan sitä ansaittua iltapallaa:D Kiva olla marttyyri:)

DDDDramatiikkaa :D

Teitkö viillot makkaroihin? Oliko juusto oikeanlaista?

• BadMyntton
        mayanna kirjoitti:

DDDDramatiikkaa :D

Teitkö viillot makkaroihin? Oliko juusto oikeanlaista?

katos sellasia emmentaalimakkaroita, niissä oli integroitu juustohässäkkä:) Olis pitäny tehä viilto ja tuikata tsiliä tai jottain mut en raaskinu:)

• mayanna
        BadMyntton kirjoitti:

katos sellasia emmentaalimakkaroita, niissä oli integroitu juustohässäkkä:) Olis pitäny tehä viilto ja tuikata tsiliä tai jottain mut en raaskinu:)

- mikromakkaroita?? Mä tiedän noi muusikkomiehet... Takuulla tarjoilit makarooooooniiiii makkaran kans :D

• BadMyntton
        mayanna kirjoitti:

- mikromakkaroita?? Mä tiedän noi muusikkomiehet... Takuulla tarjoilit makarooooooniiiii makkaran kans :D

ollu ihan pannulla paistoin ja sipuulikin pilkoin ja vähän hierasin silmään että saisin säälipisteitä:)

• kahjovaakutin

koska edellinen vastaukseni oli ilmeisesti niin tyhjentävä ettei se vaatinut vastausta, niin täytyy kai mennä pitkän kaavan mukaan. Ensinnäkin olen sitä mieltä että kaverille voi antaa tunnustuksen kun lukee jonkin hyvän kommentin tai lohkaisun. Mutta jatkuva nuolenta on yököttävää, ja eniten annan pointseja niille (esimerkiksi arkunkantaja, nittaminax ja Kadunmies) jotka yhtenä hetkenä ovat oi-niin-mukavia ja seuraavana antavat tulla täydeltä laidalta kun aihetta on, tutuille ja tuntemattomille. Heidän hampaisiinsa en haluaisi joutua, tosin kyykytin Kadunmiehen usiaan otteeseen Hakkiksella mutta myönnän että hän oli erittäinkin sitkeä joskaan ei vaikea vastus. Kyllä kiristelin välillä hammastani! Tunnustusta en anna kenellekään jankkumoposta eli viimeisen sanan hakemiselle enkä nöössikeskustelulle, jossa asia väännetään ja käännetään sen tuhannen kertaa ja päädytään alkupisteeseen. Osaan sen itsekin mutta toivottavasti olen jo päässyt asian yli, tai olen ainakin menossa. Johtajaa en serihviä lukuunottamatta osaa sanoa, mutta jos nyt vaikka ”uusista” jotain minua miellyttävää – en tarkoita mitään johtajaa- saan mainita, niin olkoot he Synnöve.pullo ja mayanna, molemmat eri syistä. Mikä ei tarkoita että muut olisivat sen huonompia, uudet tai vanhat, mutta näiden kahden jutut ovat yleensä niitä jotka ainakin käyn lukemassa, silloin kun käyn lukemassa mitään. Ja ainahan minä käyn. Jotkin nikit jäävät hahmoina etäisiksi, tavallaan ei saa tuntumaa siihen millaisia he ovat, ehkä se on heidän tarkoituksensakin. Ehkä, siis EHKÄ, saattaa olla että joskus olen lukaissut vähän alkua sun avauksista. Saattaa myös olla että luen kaikkien kaikki viestit, jos ehdin ennen kuin porukka alkaa nojailemaan delete-näppylään. Enempää en kyllä myönnä.

• kun oli kauniisti sanottu ja kuten tiedät entuudestaan, en pitkiä puheita pidä. :) Nyt taitaa väsy iskeä simmuun. Mutta sinua pidän rehellisenä ihmisenä. :) eikä ole nuoleskelua.

• ...kosteissa unissasi minut kyykyttäny, palstoilla et ikinä! ;D
        Jos sallit niin verestän hieman muistiasi, Hakkiksella kun joku kyykytettiin perusteellisesti niin nikki meni vaihtoon siinä häpeässä, kuinkas minulla sitten on sama nikki kuin silloin kultaisella Hakkiksella..selitäpä tuo?

Vaikeaa on nimetä kuka voisi edes periaatteessa olla palstanjohtaja, ja toisekseen en ehkä sellaisella palstalla haluaisi edes keskustella, eri ihmiset eri iltoina saavat minusta esiin erilaisia ajatusvirtoja liikkeelle, toisten kirjoituksista pidän liki aina ja tuon sen myös julki, toisten kirjoituksia seuraan mutta en osaa heille aina ilmaista millaisia tunteita kirjoituksensa minussa herättivät

Mä luulen että jokainen tietää millainen paikka heillä itse kullakin on mielessäni,joku tietää että pystyy minua ohjailemaan ja toinen tietää että saa halutessaan minusta pirun esille..kuka mitenkin?

• JudgeCooper

Mutta palstapelleksi kelpaat sinä.

• En niikään näkisi täällä olevan ketään johtajaa, vaan enemmänkin aktiivisia ja vähemmän aktiivisia kirjoittajia.
      Sinun jutuistasi pidän. Se jokin huluuden, mielikuvituksen ja rajojen rikkomisen rohkeus viehättää.
      Arkku on ristiriitaisuuden perikuva. Aina en käsitä edes pilkun vertaa hänen teksteistään ja joskus taas hän sukeltaa runollisuudessaan nahkan alle.
      Normixin tekstit luen aina, kun huomaan. Hän osaa säväyttää omalla letkeällä tavallaan. Hänessä on älliä ja tunnetta.
      Waffe on yllättäjä. Hän yltää joskus taiteelliseen suoritukseen.
      Jermu taas ihankin omaa luokkaansa. Kunhan hän vaan luopuisi jo tuosta iänikuisesta janku-ynnä kyykkyhyppelystä.
      Tapis taas oli aktiiviaikana hyvinkin palstavaikuttaja. Hänen skeptinen ja tarkka sananyrkki osuu kohteeseen ja saa nauruhermon värähtämään lähellä kipupistettä.
      Hurlumiskan tekstejä kaipaisin enemmän.
      Millan osaa räväyttää, mutta toisinaan taas tarttuu epäoleelliseen.
      Kuunkulkijan tekstit luokittelen lemppareihin.
      Niissä vaan on sitä jotain.
      Katupoju on sitkeä ja yritteliäs.
      Ex-Koltis on minulle arvoitus. Hänkin vetäisee toisinaan verhoja sivuun.
      Taikis on vaikuttaja. Hänen sujuvat kielenkantimet
      saavat useinmiten hyvät tujaukset aikaseksi.
      Mayanna on ihmillinen ja ajatuksia herättävä kirjoittaja. Kirjallinen ilmaisu hyvä.
      Nittaminax---jaa otapas tästä sitten selvää. Osaa kyllä kääntää tunteita esiin.
      Miisu taas---- aivan kuin häntä ei pääsisi liki.

Tässä nyt näitä omia tuntemuksiani.

• Tähän lisää vielä...

Satutätix on hauska ja vähän hösöttäjä.
        Toi Pirpana luultavasti on meijän Seireeni ja hän osaa mukavasti käväistä hämmentämässä.

Masse taas on synnynnäinen hjumoristi. Melkein simissäni näen hänen ilmeensä.

Yopollo taas erakko, joka osaa kirjoittaa.

• ketään johtajana,koska ei yksinkertasesti täällä ole semmosta..Ketään en myöntele, enkä nyökkäile jos en ehdottomasti ole samaa mieltä.Enkä minä nöyristele ketään..En nöyristele live-elämässäkään niin miksi täälläkään..

Kaikki täällä kirjoitellaan ihan samalta viivalta.Vaikka kyllähän täällä on paljon noita sanataitureita,mut eihän tää palsta kumminkaan mikään kilpailupalsta ole,joten eiköhän pysytä vaan jokainen pöksyissämme..

• BadMyntton

erimieltä:) Täällä ei todellakaan kaikki kirjoita samalta viivalta. Eriarvoisuus kukoistaa täällä aivan kuten tuolla live-maailmassakin. Olen myös ermieltä siitä etteikö täällä esiintyvät nimimerkit kilpailisi keskenään lukijoista ja vastauksista. Kovin monasti avaukset, joihin tarpeeksi moni ei osallistu tuppavaat katoamaan taivaan tuuliin. Jos täällä kukaan ei nöyristelisi ketään, niin kukaan ei poistaisi omia kirjoituksiaan:)

• BadMyntton

Taikis: hakkasinko minä vaimoani vai oliko se vain sinun tulkintaasi? Nyt kun otit sen puheeksi, niin se onkin oikein hyvä esimerkkitapaus siitä mikä vaikutus jonkun sanomisilla voi olla. Sinä käänsit silloin sen asian perheväkivallaksi ja sait sillä muut mukaasi ja minä sain sen tuntea nahoissani. Runossa oli ainoastaan kysymys kahden aikuisen toisiaan kunnioittavan ihmisen hieman railakkaammasta esileikistä, jota sinä et ymmärtänyt ja teit omat tulkintasi edes haluamatta tietää mitä sillä tarkoitin.

• BadMyntton kirjoitti:

erimieltä:) Täällä ei todellakaan kaikki kirjoita samalta viivalta. Eriarvoisuus kukoistaa täällä aivan kuten tuolla live-maailmassakin. Olen myös ermieltä siitä etteikö täällä esiintyvät nimimerkit kilpailisi keskenään lukijoista ja vastauksista. Kovin monasti avaukset, joihin tarpeeksi moni ei osallistu tuppavaat katoamaan taivaan tuuliin. Jos täällä kukaan ei nöyristelisi ketään, niin kukaan ei poistaisi omia kirjoituksiaan:)

Tämä pelikenttä on aivan samanarvoinen kaikille. En lähtisi sulkemaan ketään toista eriarvoisempaan ruotuun. Sen verran olen tasapuolinen kaikille, että luen lähes kaikkien kirjoitukset mitkä ehdin. Se että en vastaa kaikkiin, johtuu yksinkertaisuudessaan vain siitä, etten ennätä.

Mainitsemaasi kilpailuasetelmaa en ole havainnut. Eikä tämä sokeuteni johdu siitä, että olisin palstauntuvikko.

• BadMyntton
        Waffen-ss kirjoitti:

Tämä pelikenttä on aivan samanarvoinen kaikille. En lähtisi sulkemaan ketään toista eriarvoisempaan ruotuun. Sen verran olen tasapuolinen kaikille, että luen lähes kaikkien kirjoitukset mitkä ehdin. Se että en vastaa kaikkiin, johtuu yksinkertaisuudessaan vain siitä, etten ennätä.

Mainitsemaasi kilpailuasetelmaa en ole havainnut. Eikä tämä sokeuteni johdu siitä, että olisin palstauntuvikko.

on sama kaikille, mutta säännöt ei. Jos näin olisi niin puskiin kohdistuva yleinen boikotti tuskin kukoistaisi. Miksi täällä esimerkiksi vähän väliä vaaditaan puskia rekkautumaan vaikka heillä on täysi oikeus olla tekemättä niin?

• Kylli.Kyllä
        BadMyntton kirjoitti:

on sama kaikille, mutta säännöt ei. Jos näin olisi niin puskiin kohdistuva yleinen boikotti tuskin kukoistaisi. Miksi täällä esimerkiksi vähän väliä vaaditaan puskia rekkautumaan vaikka heillä on täysi oikeus olla tekemättä niin?

mikä tai kuka on "täällä".

Mikä on "täällä"?

• BadMyntton
        Kylli.Kyllä kirjoitti:

mikä tai kuka on "täällä".

Mikä on "täällä"?

sinulle onkin oikea kookospähkinä purtavaksi:)

• Kylli.Kyllä
        BadMyntton kirjoitti:

sinulle onkin oikea kookospähkinä purtavaksi:)

transaktio.

Vastaustasi kaipaan.

• BadMyntton kirjoitti:

Kyllähän sinä hyvä mies ymmärrät mitä etuja rekisteröitymisellä on. Minä en ole moiseen boikottiin ryhtynyt, ja nähdäkseni sellaista ei edes ole. Sen tiedän, kuten varmaan sinäkin, että tässä taannoin ikävästi feikattiin erästä kirjoittajaa. Se siitä rekisteröitymisen vaatimuksesta, mikä on joltakin osin täysin ymmärrettävää.
        Rehellisempää on vittuilla ikiomalla kaikkien tuntemalla nimimerkillä, tästä olemme varmasti samaa mieltä kanssasi.

• BadMyntton
        Waffen-ss kirjoitti:

Kyllähän sinä hyvä mies ymmärrät mitä etuja rekisteröitymisellä on. Minä en ole moiseen boikottiin ryhtynyt, ja nähdäkseni sellaista ei edes ole. Sen tiedän, kuten varmaan sinäkin, että tässä taannoin ikävästi feikattiin erästä kirjoittajaa. Se siitä rekisteröitymisen vaatimuksesta, mikä on joltakin osin täysin ymmärrettävää.
        Rehellisempää on vittuilla ikiomalla kaikkien tuntemalla nimimerkillä, tästä olemme varmasti samaa mieltä kanssasi.

omat etunsa ja on myös haittansa. Jos sinut joskus leimataan nikilläsi oikein kunnolla(voi sen toki tehdä itsekin:) niin sorto voi olla kovaakin ja sinua aletaan boikotoida. Se feikkausjuttu oli todellakin perseestä, mutta kyllähän se tiedettiin että se on feikki. Olen täysin samaa mieltä siitä, että jos on rekattu nimimerkki niin sillä pitää aukoa jos sen tarvis on:)

• BadMyntton
        Kylli.Kyllä kirjoitti:

transaktio.

Vastaustasi kaipaan.

sellainen kysymys jonka minä ymmärrän, niin vastaan mieluusti:)

• no mutta
        Waffen-ss kirjoitti:

kukas se täällä rumia juttelee.. ;D

• BadMyntton

lähtee mielestäni samalta viivalta, mutta aivan kuten palstan ulkopuolisessa maailmassakin vahvemmat syövät heikot ja heimoja syntyy ja niiden jäsenet puollustavat reviiriään ja omiaan.

• BadMyntton
        no mutta kirjoitti:

en tiedä, mutta rumia ei saa puhua:)

• BadMyntton kirjoitti:

omat etunsa ja on myös haittansa. Jos sinut joskus leimataan nikilläsi oikein kunnolla(voi sen toki tehdä itsekin:) niin sorto voi olla kovaakin ja sinua aletaan boikotoida. Se feikkausjuttu oli todellakin perseestä, mutta kyllähän se tiedettiin että se on feikki. Olen täysin samaa mieltä siitä, että jos on rekattu nimimerkki niin sillä pitää aukoa jos sen tarvis on:)

Otetaan pieni esimerkki. Sinä pyydät omalla nimimerkilläsi neuvoa ja apua Kuunkulkijalta siitä kuinka viritetään kitara. Jäät odottamaan kärsimättömänä vastausta palstalla ja siinä aikaasi tappaaksesi hiivit jääkaapilla veistämässä makkarasiivun.

Tullessasi koneelle huomaat saaneesi vastauksen kysymykseesi ja virität kitaran ohjeiden mukaisesti. Ensi sävelten kantautuessasi korviisi huomaat vinkkien olevan päin helvettiä, ja täysin virheellisiä. Tästä suivaantuneena kiroat Kuunkulkijan alimpaan helvettiin, ja päätät vaimosi kanssa siinä paikassa, ettei Kuunkulkijalle lähetetä ensisingleäsi omistuskirjoituksella varustettuna.

Vasta myöhemmin saat varmuuden, että aito ja oikea Kuunkulkija ei edes vastannut sinulle, vaan kysymyksessä oli joku satunnainen pilailija.

Vituttaisi varmaan sinuakin

Mitä sitten tulee jos tunnettu oma nikki ryvettyy ja saa epämääräisen leiman. Luulen että siinä vaiheessa on syytä katsoa peiliin ja miettiä mitä on tullut hölmöiltyä. Syyttä ei ketään leimata, vaan sen eteen on tehtävä jotain hyvin erikoista ja epäsuotavaa.

Asioilla on aina monta puolta, ja mikä sitten se kultainen keskitie lopulta on.:)

• no mutta kirjoitti:

Täällä puhutaan asiaa ja korotetaan hiukan ääntä, ei kuitenkaan tapella. Muutama kirosana ei ole kuin tehosteena:)

• Kylli.Kyllä
        BadMyntton kirjoitti:

sellainen kysymys jonka minä ymmärrän, niin vastaan mieluusti:)

Kuka me? Ketkä he?

Minkälaisiksi meidät (minut) kuvittelet ? Olemmeko mörköjä? Suloisia 30-kymmpisiä naisia, ällöttäviä äitejä, pahalta haisevia vanhoja ihmisiä jotka seisovat edistyksen tiellä? Kaikeeen uskovia ikuisesti höynäytetteviä äitejä jotka uskovat ja kannustavat loputtomiin depressioon ja päihteiden käyttöön taipuvaisia lapsiaan.

• BadMyntton

täällä on esimerkiksi kilpailuhenkisten tiukkapipohernenokkasensuurimittaansuosioni heimo, jonka sultaani olet sinä ja parhaillasi pureskelet minun vasenta pohjettani:)

• BadMyntton
        Kylli.Kyllä kirjoitti:

Kuka me? Ketkä he?

Minkälaisiksi meidät (minut) kuvittelet ? Olemmeko mörköjä? Suloisia 30-kymmpisiä naisia, ällöttäviä äitejä, pahalta haisevia vanhoja ihmisiä jotka seisovat edistyksen tiellä? Kaikeeen uskovia ikuisesti höynäytetteviä äitejä jotka uskovat ja kannustavat loputtomiin depressioon ja päihteiden käyttöön taipuvaisia lapsiaan.

kuvittelen sinut noin 40-45 vuotiaaksi naiseksi, ihmiseksi, joka haisee pullalta ja joskus kaljalta. Kun haisee kaljalta, niin silloin menee kantakuppilaan laulamaan karaokea ja loppuillasta viskaa bissen häntä lähestyvät mihen naamalle, joka oli aikeissa kysyä vain paljon kello.

• BadMyntton

myöntää että olin noin 109% varma, että nyt tulee tukkista, mutta näköjään ymmärsit leikillisyyteni:D

• BadMyntton

miun kato on miun ongelma, kun kaikkien pitäs ymmärtää minua ja osata lukkee rivien välistä, mutta sitten ite en ymmärrä kettään ja en osaa ees lukee:)

• mayanna
        BadMyntton kirjoitti:

lienee monia selityksiä, niin Tällä kuin Sielläkin.
        Siellä merkitsevät ulkonäkö, vaatetus, raha, juoksunopeus tai virkkaustaito. Täällä taas ajankäyttö, sorminäppäryys, nokkeluus tai sanojenkäyttötaito.

Lähtöviiva voi periaatteessa olla sama, mutta kaikilla ei ole samoja edellytyksiä pärjätä samalla tavalla. Elämä on kilpailua. Ja toisilla kilpailuvietti on kovempi.

• BadMyntton kirjoitti:

kuvittelen sinut noin 40-45 vuotiaaksi naiseksi, ihmiseksi, joka haisee pullalta ja joskus kaljalta. Kun haisee kaljalta, niin silloin menee kantakuppilaan laulamaan karaokea ja loppuillasta viskaa bissen häntä lähestyvät mihen naamalle, joka oli aikeissa kysyä vain paljon kello.

...kohtaat itseäsi fiksumpaa seuraa sinun juttusi menee överiksi,

Jossakin vaiheessa luin suurella mielenkiinnolla viestejäsi, nyt kun olet nimittänyt itsesi ylimmäksi maailmanparantajaksi on osakekurssisi silmissäni laskenut kuin lehmän häntä, siellä hännän alla tosin olisi juuri sopiva paikka jonne voisit työntää pääsi latautumaan, niin ehkä juttujesi taso taas nousisi?

• :=)
        mayanna kirjoitti:

lienee monia selityksiä, niin Tällä kuin Sielläkin.
        Siellä merkitsevät ulkonäkö, vaatetus, raha, juoksunopeus tai virkkaustaito. Täällä taas ajankäyttö, sorminäppäryys, nokkeluus tai sanojenkäyttötaito.

Lähtöviiva voi periaatteessa olla sama, mutta kaikilla ei ole samoja edellytyksiä pärjätä samalla tavalla. Elämä on kilpailua. Ja toisilla kilpailuvietti on kovempi.

ymmärtäminen, laajasti ottaen ;)

• BadMyntton
        Kadunmies kirjoitti:

...kohtaat itseäsi fiksumpaa seuraa sinun juttusi menee överiksi,

Jossakin vaiheessa luin suurella mielenkiinnolla viestejäsi, nyt kun olet nimittänyt itsesi ylimmäksi maailmanparantajaksi on osakekurssisi silmissäni laskenut kuin lehmän häntä, siellä hännän alla tosin olisi juuri sopiva paikka jonne voisit työntää pääsi latautumaan, niin ehkä juttujesi taso taas nousisi?

nyt viitannut tuolla fiksummalla itseesi, mikä oli aivan oikea ratkaisu tällä kertaa. Uskotko katutyttö, että koska se olit sinä joka sanoi noin, niin minä varmasti nyt alennan itseni takaisin maailmanparannuksen kakkosmieheksi ja annan arvottomat osakkeeni lastenkodille piirustuspaperiksi, jonka jälkeen lähden tutustumaan mansikin takapuolen saloihin samalla huutaen: MIKSI, OI MIKSI????

• mayanna
        :=) kirjoitti:

ymmärtäminen, laajasti ottaen ;)

Ymmärtäminen hyväksyminen

• :=)
        mayanna kirjoitti:

Ymmärtäminen hyväksyminen

Tokihan se sulta löytyy :)) Ihan oikeesti. truly....

• BadMyntton kirjoitti:

nyt viitannut tuolla fiksummalla itseesi, mikä oli aivan oikea ratkaisu tällä kertaa. Uskotko katutyttö, että koska se olit sinä joka sanoi noin, niin minä varmasti nyt alennan itseni takaisin maailmanparannuksen kakkosmieheksi ja annan arvottomat osakkeeni lastenkodille piirustuspaperiksi, jonka jälkeen lähden tutustumaan mansikin takapuolen saloihin samalla huutaen: MIKSI, OI MIKSI????

..on se mikä sinussa juuri nyt tökkii mielestäni.

Ratsastat noiden lapsiparkojen ja sairaiden kustannuksella yrittäen niillä saada pääsi päälle pyhimyksen sädekehän....

Olen ihan oikeasti viimeviikkojesi viestituotantoon erittäin pettynyt,jotenkin jossakin vaiheessa kuvittelin että sinussa on tyyliä hiukan enempään mutta nyt huomaan että toiveeni kohdaltasi menivät hukkaan....

Aikani on tänään hyvin rajallista, voin perustella näkökantani lähipäivinä kun paremmin ehdin.

• BadMyntton

minulla on täysi oikeus määritellä hierarkiaa ja sinulla kieltää sen olemassaolo.

• BadMyntton
        Kadunmies kirjoitti:

..on se mikä sinussa juuri nyt tökkii mielestäni.

Ratsastat noiden lapsiparkojen ja sairaiden kustannuksella yrittäen niillä saada pääsi päälle pyhimyksen sädekehän....

Olen ihan oikeasti viimeviikkojesi viestituotantoon erittäin pettynyt,jotenkin jossakin vaiheessa kuvittelin että sinussa on tyyliä hiukan enempään mutta nyt huomaan että toiveeni kohdaltasi menivät hukkaan....

Aikani on tänään hyvin rajallista, voin perustella näkökantani lähipäivinä kun paremmin ehdin.

helvettiä sinä joriset? Minkä lapsiparkojen ja sairaiden kustannuksella minä ratsastan?

• BadMyntton kirjoitti:

helvettiä sinä joriset? Minkä lapsiparkojen ja sairaiden kustannuksella minä ratsastan?

Mietipä sitä seuraavaan tapaamiseemme asti

See Y' Later

• eräs tietoinen

olet palstan pahin femakko!

• BadMyntton

No minusta sinun mielipiteelläsi on aina hieman enemmän painoarvoa kuin monien muiden. Monikaan ei kyseenalaista sinun juttujasi, eikä siihen ole ehkä aihettakaan. Minä pidän sinua palstan " vanhimpana" ja jollain ihmeellisellä tavalla kunnioitan sinua vaikka olemme joskus ottaneet yhteen kovastikkin mm. kahvilassa aikoinaan. Toisaalta kun sinä sanot että jokin asia on mauton tai muuten out, niin moni yhtyy siihen suorilta vaivautumatta miettimään asiaa sen enempää. koska luottavat arvostelukykyysi. Ja muistutan että tämä kaikki on vain minun tulkintaa, ei totuutta:)

• eräs tietoinen kirjoitti:

..viestini ansaitsee noin älytön väite

Taikiksesta ei saa femakkoa tekemälläkään, monen muun palstan naisen liikkuessa telaketjut todellakin kolisevat..

• eräs tietoinen kirjoitti:

Hänhän liikkuu gasellin askelin ja saa päät kääntymään.

• BadMyntton
        Kadunmies kirjoitti:

Mietipä sitä seuraavaan tapaamiseemme asti

See Y' Later

raukkapaska olet sinä kyllä. Tollasen väitteen laitat ja juokset karkuun kun jänis koiran nähdessään. Tarviitko miettimisaikkaa väitteellesi? MIe ootan ja ootan innolla kunhan vejät pääs ulos hiekasta helevetin strutsi!!!

• BadMyntton

sanasta ongelma, koska tässä ei sellaista mielestäni ole. Kyseessä on täysin luonnollinen asia, eikä se ole kenenkään syy, eikä se ole väärin, eikä sinun tarvitse tuntea siitä syyllisyyttä. Kyllähän moni tässä ketjun alussa nimesi juuri sinut, jos ei nyt johtajaksi niin ainakin sinua suuresti arvostettiin ja varmasti ihan syystä. Usko jo että en halunnut pahaa avauksellani:)

• BadMyntton

yötä ja kiitos sinullekin:)

• mayanna

voikin olla yksi hyvä avaus sopivin väliajoin ;)

Avauksen tekeminen avauksen tekemisen vuoksi ei oikein luonaa minulta. Yleensä lykkään avauksen, joskun tulee mieleen joku asia, josta haluasin kuulla muiden ajatuksia. Toisinaan ajatuksia muilta aiheeseen löytyy, toisinaan ei. Muutamakin vastaus voi joskus 'antaa' enemmän kuin pitkä rotla ei-juu-kumminkaimajutta.

• mayanna

ota ohjailuna.
        Minua ei ärsytä, vaikka joku tekeekin paljon avauksia. Luonnollisestikaan niihin kaikkiin en tule osallistuneeksi. Keskityn mielelläni muutamaan avaukseen kerrallaan, ja jos on paljon aiheita tarjolla, niistä väkisinkin jotkut jäävät huomiotta.
        Heh.. mutta minkäs sillekään mahtaa, jos jollain on vallankauheesti asiaa yhtenä päivänä :) Valinta on meillä jokaisella oma, niin aloitusten kuin vastaustenkin suhteen.

Kyllä minullekin käy usein niin, että haluaisin johonkin osallistua, mutta en vaan 'pääse sisään'. Joskus asia vaatisi pidemmän sepustuksen kuin ehdin kirjoittaa (olen huono tiivistämään) tai sitten avaus/kommentti on ehtinyt poistua tai 'vanhentua' ennen kuin saan omaani näpyteltyä. Jokaiselle jotakin varmaan löytyy ja fiilisten mukaan ainakin minä kirjoittelen. Ei aina huvita pohtia syvällisiä, ja toisinaan taas ei lärpätys kiinnosta.

• ex-koltis

Ilmenee usein epämääräisinä vihjauksina tai älyttöminä olettamuksina, jolloin odotetaan saatavaksi korjaavia kommentteja kehiin. Selkokieli on vaikea laji. Sen ei tarvi olla kirjakieltä, mutta mieluummin muuten ymmärrettävää. Tavallinen lätinäkin on haaskaa, mut senkin jotkut sisäistää liian tehokkaasti.

• ex-koltis

Ihan omasta tarkoitushakuisuudesta.

Tupakkalakko pitää ja on kestettävissä jotenkin ilman kahvia ja vinoa.

• Omalta kohdaltani voisin sanoa, että joskus joku avaus on täys ylläri, miksi se ei herätä keskustelua ja sitten, miksi taas joku herättää.
        Eikäpä niin väliä; paljoko, vaikko vähän keskustelua. Paremminkin laatu, kuin määrä ratkaisee.
        Toki siitä mukava olo tulee, jos omassa avauksessa on kiinntoisia ja ajatuksia herättäviä kommenteja, tai niitä tunteisiin vetoavia.

Teen avaukset fiileksen pohjalta. Joskus niitä tuntuu syntyvän, ja joskus sitten taas ei huvita, tai ehdi.
        Jos joku kilpailee suosiosta lukijamäärällä, taikka komenteilla, niin siitä vaan mun puolesta.
        En mie jaksa sellaiseen keskittyä.

Harmittaa toisinaan, kun on avaus, jossa on paljon komentteja, ja ei ole siihen heti alussa ehtinyt ottaa osaa, niin on vähän vaikea tulla siihen rääppimään kesken kaiken.
        Joihinkin avauksiin ei tule osallistuttua, noista kyseisistä syistä. Aika ei aina riitä ja valikoi sellaista, johon on mukava tulla mukaan.

• ex-koltis

Naatinnot vaan keikkuu kiikun kaakun kärvistyksen kanssa. Naati siinä sitten.

Ketjusta on poistettu 111 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      101
      8043
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5657
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      279
      5003
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4943
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3717
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      54
      2940
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      64
      2667
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2508
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2442
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      42
      2358
    Aihe