Adobe Premiere pro 1.5 Ääniongelma

Vastatkaa

Eli siis mulla on Adobe premiere 1.5 niin se on aika Outo kun liitän jonkun clipin siihen ja yritän esikatsella sitä editointi-raidalla niin äänet ei kuulu siinä ollenkaan. aika hankala sitten editoida kun ei äänet kuulu, ja on äänet tietokoneessa päällä ei se tietokoneesta johdu vaan siitä ohjelmasta, eli jos joku osais auttaa tässä asiassa niin kiitos.

4

2913

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jooo.

tarkasta ny aluksi onko mute-ääniraidalla päällä. Projektin asetuksista täytys katsoa myös, että toiston asetukset ovat oikein äänikortille - ei kameralle/nauhurille.

• Vastatkaa

Mutet ei oo päällä ja se siis on silleen kun laitan avi tiedostoo niin video menee video 1 mut audio hyppääkin sinne johkin audio 4 kohtaan..

• sitten....
        Vastatkaa kirjoitti:

Mutet ei oo päällä ja se siis on silleen kun laitan avi tiedostoo niin video menee video 1 mut audio hyppääkin sinne johkin audio 4 kohtaan..

projektin asetuksia sitten tutkimaan. Esim. jos preview-äänitoisto menee tuonne kameralle/nauhurille, ei ääni kuulu kajareista.

• Anonyymi

Toissailtana asensin Premiere 10:n. Sama ongelma, että siirtää äänen alkavaksi huomttavasti myöhemmin kuin kuvan. Eihän ne silloin synkkaa. Mistä nuo mainitut asetukset löytyvät, jotta pääsis yrittämään korjausta sitä kautta? Kiinnostais myös, että miksi ohjelma tuolla tavalla hajaannuttaa jo siinä vaiheessa, kun tallenteen avaa ohjelmaan. Paljonhan mulla olis opittavaa, mutta, jos tuon äänen kohdistamisen osais tehä, alkais pystyä jo jotain yhdistämisiä ym. saamaan aikaseksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2982
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      68
      2857
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1832
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1689
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      26
      1622
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1610
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1307
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1283
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1269
    Aihe