onkos ketään lähdössä tuona päivänä isla de margaritalle???
marraskuun 19.
5
1105
Vastaukset
- las olas
Me mennään! Kivaa! Sinäkin olet siis menossa?
- oku
Jep. kolme viikkoa pitäis olla,,,hotellina toimii lti costa caribe,,,,
- las olas
oku kirjoitti:
Jep. kolme viikkoa pitäis olla,,,hotellina toimii lti costa caribe,,,,
Oletko katsonut Google Earhista satelliittikuvia? Yllättävän tarkkoja kuvia, hotellin uima-allaskin näkyy niinkuin palmut rannallakin. Olen valinnut jo minkä alle menen makoilemaan:)
- las olas
las olas kirjoitti:
Oletko katsonut Google Earhista satelliittikuvia? Yllättävän tarkkoja kuvia, hotellin uima-allaskin näkyy niinkuin palmut rannallakin. Olen valinnut jo minkä alle menen makoilemaan:)
http://www.margaritaislandvacation.info/slideshow.html
kiva sivu
- los perros
Myös minä varasin tänään "äkkilähdön" Isla Cochelle 19.11. Mukana myös mummi... ;)
Jännittyneenä odotan, mitä meidän reissusta tulee. Itse olen reissannut aika paljon omatoimimatkoja (mieheni kanssa), näin matkatoimiston kautta en juurikaan. Nyt kun mukana on lähes 80v mummini, niin "all inclusive" tuntui hyvältä vaihtoehdolta. Eikä tartte mennä kuitenkaan kanarialle!
Ehkä näemme viimeistään koneessa!?
Mukavaa matkan odotusta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412184