Minne voisi valittaa vuokraisännästä joka ei ole halukas korjaamaan vuokrahuoneistossa olevia vikoja? Esim. Jääkaappi rikki ja tämä toisi samanlaisen rikkinäisen tilalle ja sähkölaskut kasvaa pilviin! ja tässä vain tämä yksi esimerkki. Liikaa virheitä. Vuokraisäntä on yksityinen. Onko jotain liittoa tms minne voi valituksen tehdä?
Vuokraisännästä valitus
9
3411
Vastaukset
- toinen vuokralainen
Sähkölaitteiden paloturvallisuus.
Jos katsot että laite on riski hengelle tai terveydelle.
Otappa yhteyttä isännöitsijään ja kerro osakkeenomistajan lyövän laimin taloyhtiön säännöksiä.
Osakehuoneistoon ei saa tuoda kuin omaan käyttöönsä tarkastamattomia kylmälaitteita.
Tuskinpa tekee tarkastusta vanhalle jääkaapille koska uusi tulee halvemmaksi.- jos
maksat käypää vuokraa ja sulla on luottotiedot ok, niin ei pitäis ainkaan pk seudun ulkopuoleella olla ongelma saada asuntoa.
Hyvistä vuokralaisista on pulaa!
Perus vehkeet tulee olla kunnossa!
- valitat
muta vittuun sieltä ja murise mennessäsi
kyllä uusia vuokralaisia on tulossa jotka ovat
* mykkiä*- Vuokralainen111
No ensinnäkin siksi että vuokraisännällä on vastuu pitää asunto kunnossa ja jos vuokralainen ilmoittaa asunnossa olevasta viasta niin vuokranantajan on tultava korjaamaan asia.
Omin päin kun ei saa mennä mitään tekemään!
Mulla tuli keväällä vesi ikkunoiden päältä kämppään sisälle ja soitin siitä vuokranantajalle ja tämä ei tullut katsomaan tuliko siitä vaurioita. sitä vettä tuli monta tuntia sieltä ja on saattanut aiheuttaa vahinkoa mutta vuokranantajaa ei se kiinnostanut.
Ja toiseksi, ei niitä asuntoja ole tosta noin vain täällä jaossa! Olen kyllä katsellut. Et se siitä!
Ja sitä paitsi, haluaisitko itse maksaa vuokraa joka kuukausi sellaisesta asunnosta jossa ei tehdä mitään asioiden korjaamikseksi?
Kyllä se on niin että vuokralainen asuu ja vuokranantaja on se jonka vastuu on pitää asunto kunnossa! Sähkölaitteita myören! ja varsinkin niiden! - Vuokralainen111
Vuokralainen111 kirjoitti:
No ensinnäkin siksi että vuokraisännällä on vastuu pitää asunto kunnossa ja jos vuokralainen ilmoittaa asunnossa olevasta viasta niin vuokranantajan on tultava korjaamaan asia.
Mulla tuli keväällä vesi ikkunoiden päältä kämppään sisälle ja soitin siitä vuokranantajalle ja tämä ei tullut katsomaan tuliko siitä vaurioita. sitä vettä tuli monta tuntia sieltä ja on saattanut aiheuttaa vahinkoa mutta vuokranantajaa ei se kiinnostanut.
Ja toiseksi, ei niitä asuntoja ole tosta noin vain täällä jaossa! Olen kyllä katsellut. Et se siitä!
Ja sitä paitsi, haluaisitko itse maksaa vuokraa joka kuukausi sellaisesta asunnosta jossa ei tehdä mitään asioiden korjaamikseksi?
Kyllä se on niin että vuokralainen asuu ja vuokranantaja on se jonka vastuu on pitää asunto kunnossa! Sähkölaitteita myören! ja varsinkin niiden!Kaikki muu pelaa mutta tämän "isännän" kohdalla ei. Ja tässä asuinhuoneistoissa on kaksi eri vuokranantajaa ja mulla sattuu olemaan se paskempi nuuka vanha kitupiikki!
- vastaa akkunoista
Vuokralainen111 kirjoitti:
Kyllä se on niin että vuokralainen asuu ja vuokranantaja on se jonka vastuu on pitää asunto kunnossa! Sähkölaitteita myören! ja varsinkin niiden!Nämä ikkuna-asiat ja siitä aiheutuneet muut mahdolliset vauriot kuuluvat taloyhtiölle, eli otappa isännöitsijään yhteyttä.
- Anonyymi
Kuluttajariitalautakunta. Se taho, johon otetaan yhteyttä teknisen isännöitsijän jälkeen, jos hänen sanansa ei tehoa, on nimeltään Kuluttajariitalautakunta Sieltä tulee päätös, jota pitää noudattaa.
- Anonyymi
Jäsenyys Vuokralaiset ry
- Anonyymi
Musta enkeli, kuoleman musta enkeli.
Levitä siipesi maamme ylle.
Vie heidät rajan yli.
Ota kokoomus pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih385008Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5111635Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53911- 59860
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50783Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738