Kolmannessa kaudessa michael joutuu panamalle vankilaan, ja sen tehtävä on paeta sieltä.
3. KAUSI
6
2161
Vastaukset
- Tumpelo
Noinhan tuo asia on. Saran ne ilkeät tyypit tappoivat. :(
- !!!!!
Niinpä tietenki...ku ensin saivat Saran isän pois pelistä.
Pako ehdottomasti parhaimpia sarjoja mitä oon seurannu.Miten käy,tietääkö kukaan,jatkoa eiliseen...siis miten käy tumman jätkän joka aseella uhaten komensi pudottamaan kassin rahoineen jne?? - mieee
eihän sara ole kuollut vaan kolmoskaudella on kovasti vielä mukana juonessa, juuri hänen takiaan panaman vankilasta pitää karata!
- Tumpelo
mieee kirjoitti:
eihän sara ole kuollut vaan kolmoskaudella on kovasti vielä mukana juonessa, juuri hänen takiaan panaman vankilasta pitää karata!
Oletko katsonut 3tk:n 4 jakson siinä löytyy Saran pää laatikosta ja kerrotaan että Sara on tapettu, Michael ei asiasta tiedä vielä.
Sarah Wayne Callies lopetti kakkoskauden päätyttyä sarjassa näyttelemisen. - sarafina
Tumpelo kirjoitti:
Oletko katsonut 3tk:n 4 jakson siinä löytyy Saran pää laatikosta ja kerrotaan että Sara on tapettu, Michael ei asiasta tiedä vielä.
Sarah Wayne Callies lopetti kakkoskauden päätyttyä sarjassa näyttelemisen.oon nähny vasta sen jakson missä löytyy verinen laatikko, ei voi olla totta että se on saran pää...apuva! Mitenkähän käy Michaelin pakomotiivin vai eikö sitä kerrota hänelle?
- Sub HeVi
sarafina kirjoitti:
oon nähny vasta sen jakson missä löytyy verinen laatikko, ei voi olla totta että se on saran pää...apuva! Mitenkähän käy Michaelin pakomotiivin vai eikö sitä kerrota hänelle?
ei scotfieldille kerrota sitä jotta se jatkaisi pakenemis suunnitelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1103449Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä362061- 1472003
- 1041961
- 1211773
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2881452- 1231371
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241220