Mitenkäs hyvin nämä kaksi merkkiä toisiaan lämmittäisivät näin syksyn pimenevinä iltoina?
Eli onko kokemusta kauriin ja neitsyen yhteiselosta?
nimim. Syntisen seksikkääseen neitsytnaiseen retkahtanut kaurismies
Kauris + Neitsyt = ???
3
1523
Vastaukset
- kaikkien haluama kaurisMies
paljon samaa! Paljon samoja asioita arvostavia, samanlainen musiikkimaku (yleensä), molemmat pihiä (neitsyt pihimpi). Yhteiselosta on sen verran kokemusta, että uskallan suositella rupeamatta tässä nyt kaikkea selvittämään. Neitsyt auttaa kaurista ottamaan vähän rennommin ja tukee monessa asiassa. Mutta joo no, siitä vaan, tulta päin!
- ...muuhunkin.
sujuu valoisaankin aikaan, kunhan et laske yksioikoisesti liian paljon pelkän seksin varaan.
Neitsyillä on potenssia paljoon... - Krechet
Minä muistan kans, kun olin nii ihastunut neitsytnaiseen, kuljetin sille ruusuja heti kun ajokortin silloin sain ja meillä meni kyllä mukavasti..tosin ei seurusteltu koskaan.. harmi vain että hän jäi matkanvarrelle. *ikävöi*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374955Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5051587Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.49776Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728