näköjään on alkanut maali lähteä ovien alaraunasta, sisäpuolelta. ulospäin ei näy vielä mitään, eikä ruostettakaan pahemmin ole vielä, maali vain lähtee jostain kohdista. miten ovien alareunat kannattaisi käsitellä??? hionta, puhdistus, sinkkispräytä?
ruoste ovien alareunassa
1
1079
Vastaukset
- .spppp
kuten näillä palstoilla aina niin joku taas vetää herneet mulle ja tietää paremmin. Anyway, mä tein näin: hioin dremelillä/rapsutin puukolla kaikki ruosteet pois sisä- ja ulkopuolelta niin että puhdas pelti tuli vastaan joka reunasta. Ostin biltemasta (en muista merkkiä) keltasen pienen maalipurkin, ruosteenestomaalia. Harmaalta väriltään se tökötti. Maalasin "auki revityt" kohdat pensselillä, odotin ohjeen mukaan muistaakseni joku 6 tuntia ja maalasin uuden kerroksen. useammankin voi tehä, ei varmasti oo haittaa. Sitten odotetaan 24 tuntia ja maalasin korin väriä vastaavalla (kyllä, koodin tarkistin) sprayautomaalilla monta ohutta kerrosta. Läheltä näkyy paikat mutta n. 2 metrin päästä ei juuri erota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953323
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201903- 681882
- 381837
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341419Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327