tarja-fanit???
HuHuuuuuu...
3
610
Vastaukset
- .... DPP.....
Ne on haukkumassa Anettea tai vähättelemässä bändin menestystä.
- Nicthht
Jokaisella on oma näkemyksensä asiasta, mielestäni Tarja fanit haukkuvat Nightwishia ihan saman verran ku Nightwish fanit Tarjaakin..Eniten minua mietetityttää se, kun kaikkien mielestä Tarja olikin todella huono, vaikka ovatkin faneja (siis Nightwishin) elikkä jos tarjaa ei edes olisi erotettu en usko että osan mielestä hän olisikaan huono;/
Kiva jos joku tajusi. - .yksinäinen.
Nicthht kirjoitti:
Jokaisella on oma näkemyksensä asiasta, mielestäni Tarja fanit haukkuvat Nightwishia ihan saman verran ku Nightwish fanit Tarjaakin..Eniten minua mietetityttää se, kun kaikkien mielestä Tarja olikin todella huono, vaikka ovatkin faneja (siis Nightwishin) elikkä jos tarjaa ei edes olisi erotettu en usko että osan mielestä hän olisikaan huono;/
Kiva jos joku tajusi.Yksi Tarja-fani löydetty!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857445- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412174