eli mulla on kaverilta mulle muuttanu 100 l akva
ollut mulla noin kuukauden...
kaloja
3 platya
5 miljoonakalaa
5 mustatetraa
4 partamonnia
6 neontetraa
akvan lämpötila tällähetkellä n. 22-23 astetta..
tarvitsenko lämmitintä??
suodatin on mallia fluval 2 vissiin siis ikivanha kannattaako ostaa uusi vai riittääkö entiseen uus tussukka sisään???
lämmitin?? suodatin??
3
423
Vastaukset
- jaanuska68
Käyhän se vanhakin suodatin jos kerta toimii moitteettomasti. Ite en uskaltasi antaa akvan olla ilman lämmitintä. Lämpötila voi heitellä muuten liikaa. Ainakin meillä kävi niin poikasaltaassa. Eikä isot lämpötilan vaihtelut ymmärtääkseni ole hyväksi kaloille.
Mielestäni voisit tuota kalakantaa hiukan tarkastella...nuo tetrat on ainakin hiukan väärässä seurassa... - fish KING
Joko kovan veden kaloja sataan litraan
6 platya
5 miljoonakalaa
1 partamonnia
TAI
Seura akvakaloja
7 mustatetraa
1 partamonnia
16 neontetraa
kolme partista vois muuttaa suurempaan akvaan!!
HUomasitko muutokset!??
Lämmittimen tarvitset jos aiot säätää veden kaloillesi sopivaksi
kovan veden kalastolle tuo on sopiva muttei sitten saa laskea yölläkään astettakaan!!
seura akvakalastolle sama homma, aina se on hyvä olla varalla jos sattuu jotain mikä laskisi veden lämpötilaa äkisti. Ei nemaksakaan kymppiä enempää.
Jos vain löydät Fluvaliin uutta massavanua sisään niin kyllä se on toimiva peli niin kauan kuin vain varaosia löytyy.- NMM
Menee hifistelyks toi lämmitinhomma. Et sä oikeasti lämmitintä tarvii, jos et siis asu perunakellarissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096