flunssa. Syysflunssa. Pitäisi lääkitä, vaan mikä on paras konsti. Ätshii...toivottavasti ei tarttunut. Paraneeko flunssa 14 päivässä lääkitsemättä ja lääkitsemällä kahdessa viikossa.
Minulla on
9
749
Vastaukset
- Anskuliini
on kuuma keskiolut. Jos funssa ei heti parane niin olo helpottuu.
Oluen täytyy olla kuitenkin höyryävän kuumaa. - Talisker
yleensä auttaa, jos ottaa heti oireiden alettua.
Ja jos ei tauti lähde, niin onpahan mukavampi sairastaa...pienessä rommissa. - kokenut
jos vaan mahdollista niin syö valkosipulia raakana muutaman kerran päivässä. konsti ei järin miellyttävä oli sellaiselle joka ei pidä valkosipulista mutta todella tehokas juttu.
luonnon antibiotti on mielestäni paras. neuvoisin sinua edes kokeilemaan - mies-v57
Lepoa.positiivisuutta ja hyvä kirja.Vikkapa
Fjodor Dostojevskin Karamazovin Veljekset.
Kyllä vaiva paranee.
Toipumista ja kepoa sinulle!- Tulipupu
Dostojevskin kirjan näkeminenkin jo vaivuttaisi syvään uneen.... pakoon, pakoon pahaa maailmaa...
- alkoholi...
Tulipupu kirjoitti:
Dostojevskin kirjan näkeminenkin jo vaivuttaisi syvään uneen.... pakoon, pakoon pahaa maailmaa...
ottaa viruksen pois?
- RosaLiiin
...munkintippoja vaivaan kuin vaivaan.
!0 tippaa sokeripalaan ja kuumaa juomaa kyytipojaksi.
Ei muuta kuin vällyihin ja lämpöisiin ajatuksiin.
Paranemista!!!!!!! - udut
flunssa, niin ensimmäisiin päiviin: Ota särkyyn Ibuxin, nenän tukkoisuuteen, erityisesti illalla, Nasolin suihke, ja lepäile sängyssä ja välillä köpöttele sisätiloissa ja juo kuumaa mustaherukkamehua paljon.
Näin toimien olotila helpottuu päivä päivältä ja n.parin viikon päästä olet jo terve. Paranemisiin :)
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164