Moi, olen perus oinas mies, tosin elämänkokemusta on vähän takanapäin ( 30 - raja ylitetty) ja osaan ottaa asioita vähän rennommin. Eli olen yrittänyt hillitä pahoja oinasmiehen tapojani ja muutenkin saada rauhallisuutta sydämeeni.
Nyt olen hyvin ihastunut Rapu naiseen ja kaikkihan tietävät, että kyseiset merkit eivät ole todellakaan toisilleen helppoja.
Se nainen viehättää minua paljon ja tuntuu, että hän on kohtaloni, mutta minua arveluttaa, se että merkkimme ovat toisiaan kohtaan haastavia.
Tietenkään horoskooppimerkit eivät sinällään, päätä onnistuuko vai epäonnistuuko suhde.
Mutta jos jollain olisi antaa neuvoja, miten oinas miehen ja rapunaaraan aloitusta voidaan helpottaa, niin olisin siitä kiitollinen.
Mitä virheitä minä voin jo aloitusvaiheessa huomioida, etten ota häntä itsestään selvyytenä.
Se legendaarinen paha rasti
Leonardo di caprio
2
1092
Vastaukset
- ihan kuin
oisin lukenut saman jo tänään..taidat olla iloinen poika?
- Iloinen poika
Laitoin tänne ensin ja vasta sen jälkeen muistin, että onhan olemassa se toinenkin paikka jossa horoskooppeja puidaan. Mutta kaikki neuvot, tulevat ne mistä tahansa ovat aina kuulemisen arvoisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863166
- 883013
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191802- 271701
- 211681
- 241677
- 481327
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321326Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309