Tuntuuko kenestäkään muusta,että tällä kaudella on todella tylsiä kilpailijoita?
Selviytyjät
4
1065
Vastaukset
- ........................
aina alussa tuntuu siltä, mutta loppua kohden alkaa yleensä löytyä niitä "persoonia" ja niitä omia suosikkeja.
Tällä kaudella näyttää olevan normaalia enemmän noita mitään sanomattomia Barbie & Ken tyyppejä, joista ei vaan tuuppaa jäämään minkäänlaista henkilökuvaa mieleen. - pidetään yleisesti
Tätä kautta pidetään yleisesti huonoimpana Survivor-kautena.
- ...
Mun mielestä tällä kaudella on ihan `normaaleja` kilpailijoita mulla on jopa suosikkeja kuten: Sally, Cirie, Austin ja Aras ovat kyllä huomattavasti parempia kuin muut. Toisin kuin seuraavalla kaudella on varmaan paras kausi kautta aikojen, nimittäin Cook Island jossa heimojen jako on seuraava: 5 afrikkalais-amerikkalaista, 5 kauko-itäläistä, 5 latinoa ja 5 Amerikkalöaista. Mielestäni mielenkiintoisin kausi tähän mennessä ;D, mutta odottakapa kun ehditään selviytyjien viimeiselle kaudelle: Survivor All-Stars 2. Josta tulee ikimuistoinen. Sitä kuvataan Joulu-Helmikuussa ja esitetään 2008 keväällä Amerikassa. No eipä tässä muuta kun katsomaan selviytyjiä ;D.
- gabriele
... kirjoitti:
Mun mielestä tällä kaudella on ihan `normaaleja` kilpailijoita mulla on jopa suosikkeja kuten: Sally, Cirie, Austin ja Aras ovat kyllä huomattavasti parempia kuin muut. Toisin kuin seuraavalla kaudella on varmaan paras kausi kautta aikojen, nimittäin Cook Island jossa heimojen jako on seuraava: 5 afrikkalais-amerikkalaista, 5 kauko-itäläistä, 5 latinoa ja 5 Amerikkalöaista. Mielestäni mielenkiintoisin kausi tähän mennessä ;D, mutta odottakapa kun ehditään selviytyjien viimeiselle kaudelle: Survivor All-Stars 2. Josta tulee ikimuistoinen. Sitä kuvataan Joulu-Helmikuussa ja esitetään 2008 keväällä Amerikassa. No eipä tässä muuta kun katsomaan selviytyjiä ;D.
niin, sekinhän on tulossa...
eikö shaunkin tuo aika paljon mielenkiintoa sarjaan ja se varmasti jää mieleen?
aika hermoromahduksen partaalla nimittäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337