Enemmistö puskasta huutelijoista on tosiasiassa rekatun nimimerkin omaavia kirjoittajia. Toivoisin ettei tähän keskusteluun osallistu yhtään rekistyröidyllä nimimerkillä kirjoittavaa pyhimystä, jotka itse ovat hyviä ja jotkut toiset niitä pahoja...pahoja häiriköitä.
Rekkaamaton ei tarvitse itsekehua, eikä oman egonsa kohottamista!
Kielletty rekkautuneilta
66
4485
Vastaukset
- JudgeCooper
Oot sä niin hyvä sanailija, että pakkohan tässä on kehua. Olet luultavasti myös komea ja atleetti. Hatun kokokin on mittava.
- lastentarhan
hiekkalaatikolla ?
- topi.
juuri näin on marjat. Kun menee jotain kieltämään, niin eikös vaan jonkun huomionkipeän tarvitse tehdä niin?
Ihan niinku hiekkalaatikolla! - JudgeCooper
topi. kirjoitti:
juuri näin on marjat. Kun menee jotain kieltämään, niin eikös vaan jonkun huomionkipeän tarvitse tehdä niin?
Ihan niinku hiekkalaatikolla!Siis hiekkalaatikolla. Vai hiekkalaatikon ulkopuolella?
- omat viestit ku ei enää oo
topi. kirjoitti:
Ihan niinku hiekkalaatikolla!kivaa ?
- Kantsiiko vastailla
omat viestit ku ei enää oo kirjoitti:
kivaa ?
joillekin ollenkaan? Ne on jo opittu tuntemaan, ne viestinsä poistajat.
Siinä menee ketjut pilalle eikä seur.pvänä enää ole mitään luettavaa :/ - topi.
omat viestit ku ei enää oo kirjoitti:
kivaa ?
hillitön sheriffin syyttely. Huudetaan apuun palokuntaa, Eniroa, poliisia ja sananvapautta.
Huh huh! - topi.
Kantsiiko vastailla kirjoitti:
joillekin ollenkaan? Ne on jo opittu tuntemaan, ne viestinsä poistajat.
Siinä menee ketjut pilalle eikä seur.pvänä enää ole mitään luettavaa :/on niin pienet piirit, että kyllä on opittu huomaamaan nämä näppärät viestinsä poistajat.
On myös asiallisia kirjoittajia, joiden ketjuja on ilo lukea myöhemminkin.
- yopollo evr
mutta viimeksi kun yritin näin kirjoitella sain kiusakseni feikkaajan.
puskakirjoittajista omistaa nimimerkin, näin mä eppäilen myöskin. Siksi minusta on ihan sama tuleeko kommentit nikittömänä vai rekattuna.
- :))))))))))
puskaketjusta poistetaan puskien viestit ja jätetään rekatut .... *repeilee :DDDDD*
- etusivulla
on kohta kaikki rekattujen avauksia.
- asian
etusivulla kirjoitti:
on kohta kaikki rekattujen avauksia.
paljon enemmän riitaa kun kaikki ovat rekkaantuneita, vanhoja kaunoja kaivellaan ja kostoiskuja tehdään kun toinen selkänsä kääntää.
- tuohon
asian kirjoitti:
paljon enemmän riitaa kun kaikki ovat rekkaantuneita, vanhoja kaunoja kaivellaan ja kostoiskuja tehdään kun toinen selkänsä kääntää.
muuta osaa sanoa kuin samaa mieltä.
- tallennan
lähtenyt viesti kirjoitti:
kaikki viestini, voidakseni kysyä ylläpidolta niiden poistamisen aiheellisuutta.
- tuntuu
olevan paikalla. Tekstit lähti.
- rekkaamattomat
poistetaan palstalta. Suomi24:ssa ei ole rekisteröitymispakko. Mitä sanoo tähän ylläpito ja mainostajat?
- asia ei muutu
rekisteröity nikki ei lisää aivokapasiteettia, eikä sitä myöskään vähennä. Lähtökohta ratkaisee.
- sitsontiainen
Täällä rekatut kilpailevat siitä kuka on hulluin, v*ttumaisin, ilkein ja kieroin
- se totuus
sitsontiainen kirjoitti:
Täällä rekatut kilpailevat siitä kuka on hulluin, v*ttumaisin, ilkein ja kieroin
tulee, ei lisättävää.
- ku vain voi olla
asia ei muutu kirjoitti:
rekisteröity nikki ei lisää aivokapasiteettia, eikä sitä myöskään vähennä. Lähtökohta ratkaisee.
totta joku asia!!!!
- *Minttuli
Minä en kyllä yhtään ihmettele,vaikka viestejä poistuu. Jospa kannattaisi keskustella välillä jostain muusta kuin poistoista ja keskustelijoista. keksitään joku mukava rupatteluaihe, topi. Mistäs juteltaisiin? =)
- mitä mieltä olet?
Vanhemmat velvoittavat lasta viemään koiraa ulos. Koira on suhteessa lapsen kokoon iso eikä lapsi saa koiraa tottelemaan ja karkaa. Vanhemmat syyttävät lasta koiran irti pääsemisestä. Julmaa!
- kivaahan olisi
kun jotain mukavaa keksisi, silloin nämä ikävät asiatkin jäisivät mielessä taka-alalle. Tosin niinhän sitä ihan oikeassa elämässäkin puhutaan asioista, jotka ovat ajankohtaisia ja koskettavat itseä.
- *Minttuli
mitä mieltä olet? kirjoitti:
Vanhemmat velvoittavat lasta viemään koiraa ulos. Koira on suhteessa lapsen kokoon iso eikä lapsi saa koiraa tottelemaan ja karkaa. Vanhemmat syyttävät lasta koiran irti pääsemisestä. Julmaa!
Tietysti riippuu aika paljon myös lapsen iästä,koska vastuuta on hyvä opettaa tälle lapselle. Jos lapsi on vielä kovin nuori, niin silloin se on väärin. Vanhemman olisi hyvä olla mukana näillä ulkoiluttamiskerroilla niin kauan, kunnes koira tottelee lasta.
- *Minttuli
kivaahan olisi kirjoitti:
kun jotain mukavaa keksisi, silloin nämä ikävät asiatkin jäisivät mielessä taka-alalle. Tosin niinhän sitä ihan oikeassa elämässäkin puhutaan asioista, jotka ovat ajankohtaisia ja koskettavat itseä.
Asiaa on nyt vatvottu puolin ja toisin. Poistoihin mennäkseni: rekatut kitisee, kun avauksiaan on poistettu. rekkaamattomat kitisee, kun avauksiin on poistettu. Molempien mielestä heidän avauksensa ovat olleet asiallisia ja molempia on mielestään kohdeltu kaltoin. Mikä sinua koskettaa tänään?
- varaan ei pidä
*Minttuli kirjoitti:
Tietysti riippuu aika paljon myös lapsen iästä,koska vastuuta on hyvä opettaa tälle lapselle. Jos lapsi on vielä kovin nuori, niin silloin se on väärin. Vanhemman olisi hyvä olla mukana näillä ulkoiluttamiskerroilla niin kauan, kunnes koira tottelee lasta.
laskea mitään. Tilanne voi olla uusi ja yllättävä, eikä silloin tiedetä miten koira siihen reagoi. Kyllä mielestäni on tärkeintä, että lapsi on tarpeeksi iso ja voimakas pystyäkseen hallitsemaan koiran.
- topi.
Monille ihmisille, varsinkin naisille, tuntuu elämän kohokohta olevan oman lapsen hankkiminen.
Mikä on sinun elämäsi tarkoitus, paitsi ikävän karkoitus? - *Minttuli
varaan ei pidä kirjoitti:
laskea mitään. Tilanne voi olla uusi ja yllättävä, eikä silloin tiedetä miten koira siihen reagoi. Kyllä mielestäni on tärkeintä, että lapsi on tarpeeksi iso ja voimakas pystyäkseen hallitsemaan koiran.
Onko tämä tilanne jossain tuttavapiirissäsi vai ihan muuten vaanko kyselet? Mielestäni koira on silti vanhempien vastuulla kaikkinensa, vaikka osavastuu voi olla lapsellakin.
- kitinälle
*Minttuli kirjoitti:
Asiaa on nyt vatvottu puolin ja toisin. Poistoihin mennäkseni: rekatut kitisee, kun avauksiaan on poistettu. rekkaamattomat kitisee, kun avauksiin on poistettu. Molempien mielestä heidän avauksensa ovat olleet asiallisia ja molempia on mielestään kohdeltu kaltoin. Mikä sinua koskettaa tänään?
on rekkaamattomien viestien poistaminen joka on suurempaa kuin rekattujen vaikka rekatut käyttävät yhtä karkeata kieltä viesteissään.
- ja pieni
*Minttuli kirjoitti:
10 vuotias tyttö. Liian suuri vastuu tuonikäiselle.
- *Minttuli
kitinälle kirjoitti:
on rekkaamattomien viestien poistaminen joka on suurempaa kuin rekattujen vaikka rekatut käyttävät yhtä karkeata kieltä viesteissään.
mistäs haluaisit keskustella tai onko sinulla tuohon koirakeskusteluun mielipidettä?
- *Minttuli
ja pieni kirjoitti:
10 vuotias tyttö. Liian suuri vastuu tuonikäiselle.
Sakemannit on periaatteessa (minun käsityksen mukaan) erittäin tottelevaisia koiria, ellei heillä satu olemaan luonnevikaa. Mutta kieltämättä 10 v on aika nuori, varsinkin kun ottaa huomioon koiran tottelemattomuuden ja koon.
- *Minttuli
topi. kirjoitti:
Monille ihmisille, varsinkin naisille, tuntuu elämän kohokohta olevan oman lapsen hankkiminen.
Mikä on sinun elämäsi tarkoitus, paitsi ikävän karkoitus?Oman lapsen hankkiminen(saaminen) on aika iso juttu. Viime aikoina olen törmännyt aika moneen sellaiseen naiseen, jotka kertovat etteivät halua lapsia. Joillakin voi olla syynä jokin este, esim. sairaus. Joillekin taas ura tai muu juttu on tärkeämpää. Minun elämäntarkoitukseni? Tuota pitääkin fundeeraa. En halua rajata elämäntarkoitustani mihinkään yhteen sanaan tai lauseeseen. Kerron sen, kun keksin. Mikä sinulla on?
- tottelevaisuus
*Minttuli kirjoitti:
Sakemannit on periaatteessa (minun käsityksen mukaan) erittäin tottelevaisia koiria, ellei heillä satu olemaan luonnevikaa. Mutta kieltämättä 10 v on aika nuori, varsinkin kun ottaa huomioon koiran tottelemattomuuden ja koon.
riippuu siitä, kuinka koira on koulutettu. Kyllä hyväkin saku voi olla esimerkiksi laukausarka, siinä sitä sitten on lapsi lirissä kun pakoputki paukahtaa. Saattaa se juoksunen narttukin olla niin vastustamaton, ettei koira enää kuule mitään.
- topi.
*Minttuli kirjoitti:
Oman lapsen hankkiminen(saaminen) on aika iso juttu. Viime aikoina olen törmännyt aika moneen sellaiseen naiseen, jotka kertovat etteivät halua lapsia. Joillakin voi olla syynä jokin este, esim. sairaus. Joillekin taas ura tai muu juttu on tärkeämpää. Minun elämäntarkoitukseni? Tuota pitääkin fundeeraa. En halua rajata elämäntarkoitustani mihinkään yhteen sanaan tai lauseeseen. Kerron sen, kun keksin. Mikä sinulla on?
All You Need Is Love!
Haluan elämäni aikana tehdä, nähdä ja kokea erilaisia nautinnollisia asioita. Aidon ja puhtaan rakkauden saaminen on tunteista suurinta ja kauneinta. Vanhana miehenä tuntuisi hienolta sanoa, että olen elänyt hyvän elämän. - *Minttuli
tottelevaisuus kirjoitti:
riippuu siitä, kuinka koira on koulutettu. Kyllä hyväkin saku voi olla esimerkiksi laukausarka, siinä sitä sitten on lapsi lirissä kun pakoputki paukahtaa. Saattaa se juoksunen narttukin olla niin vastustamaton, ettei koira enää kuule mitään.
Äärimmäisyyksiin mennään, niin eihän tuota voi estää loppujen lopuksi edes aikuinen. Odottamattomia tilanteita voi sattua ihan koska tahansa.
- *Minttuli
topi. kirjoitti:
All You Need Is Love!
Haluan elämäni aikana tehdä, nähdä ja kokea erilaisia nautinnollisia asioita. Aidon ja puhtaan rakkauden saaminen on tunteista suurinta ja kauneinta. Vanhana miehenä tuntuisi hienolta sanoa, että olen elänyt hyvän elämän.Rakkautta rakkautta! Sehän se on itsellänikin mielessä, mutta aina sekään ei valitettavasti riitä. En muista tarkalleen, miten se yksi aforismi meni, mutta siinä sanottiin: jollekin sinä olet koko maailma. =)
- äärimmäisyydestä
*Minttuli kirjoitti:
Äärimmäisyyksiin mennään, niin eihän tuota voi estää loppujen lopuksi edes aikuinen. Odottamattomia tilanteita voi sattua ihan koska tahansa.
juoksusia narttuja ja heidän merkkejään on joka puolella. Kyllä 10 vuotias on ehdottomasti liian pieni ulkoiluttamaan suurta koiraa ja loppupelissä vastuu on AINA vanhempien, koiran ja lapsen osalta.
- *Minttuli
äärimmäisyydestä kirjoitti:
juoksusia narttuja ja heidän merkkejään on joka puolella. Kyllä 10 vuotias on ehdottomasti liian pieni ulkoiluttamaan suurta koiraa ja loppupelissä vastuu on AINA vanhempien, koiran ja lapsen osalta.
Minä menin viestissäni äärimmäisyyksiin, ei sen kummempaa. Vastuu tuon ikäiselle on tosiaan liian kova.
- tämänhetkinen
*Minttuli kirjoitti:
Minä menin viestissäni äärimmäisyyksiin, ei sen kummempaa. Vastuu tuon ikäiselle on tosiaan liian kova.
tilanne perheessämme, 11 vuotias tyttäremme haluaisi yksin ulkoiluttaa kookasta koiraamme. Asiasta väännetään kättä lähes päivittäin, joten asia on varsin akuutti täällä.
- *Minttuli
tämänhetkinen kirjoitti:
tilanne perheessämme, 11 vuotias tyttäremme haluaisi yksin ulkoiluttaa kookasta koiraamme. Asiasta väännetään kättä lähes päivittäin, joten asia on varsin akuutti täällä.
Oletko sama henkilö, joka aloitti tämän keskustelun kysymällä mielipidettäni tästä koira asiasta?
- olen vain
*Minttuli kirjoitti:
Oletko sama henkilö, joka aloitti tämän keskustelun kysymällä mielipidettäni tästä koira asiasta?
ohikulkija, jota aihe kosketti omakohtaisesti.
- *Minttuli
olen vain kirjoitti:
ohikulkija, jota aihe kosketti omakohtaisesti.
Tämä justiinsa hieman hämmentää pysymään kärryillä keskustellessa, kun ei tiedä, kuka on kuka ja kenelle vastaa mitäkin. siinä mielessä saman nimimerkin käyttö (vaikka olisikin rekkaamaton), olisi ihan mukavaa näin saman keskustelun yhteydessä, kun ei tiedä, kenelle vastaa. Nimittäin luulin, että olit tämä koirakeskustelun aloittaja ja ihmettelinkin, miksi siinä sanottiin, että vanhemmat velvoittavat ja sinä taas kerroit, että tyttösi haluaa käyttää koiraa ulkona.
- usein siinä
*Minttuli kirjoitti:
Tämä justiinsa hieman hämmentää pysymään kärryillä keskustellessa, kun ei tiedä, kuka on kuka ja kenelle vastaa mitäkin. siinä mielessä saman nimimerkin käyttö (vaikka olisikin rekkaamaton), olisi ihan mukavaa näin saman keskustelun yhteydessä, kun ei tiedä, kenelle vastaa. Nimittäin luulin, että olit tämä koirakeskustelun aloittaja ja ihmettelinkin, miksi siinä sanottiin, että vanhemmat velvoittavat ja sinä taas kerroit, että tyttösi haluaa käyttää koiraa ulkona.
mitä itse luulee ja olettaa. Täällä netissä se aiheuttaa paljon väärinymmärryksiä.
Mitä merkitystä sillä on olinko kysyjä vai en, eikö aihe kuitenkin ollut tärkeämpi kuin persoona.
Ymmärsin tämän ketjun olevan sallittu muille paitsi rekatuille, uskaltauduin siis tänne kirjoittamaan ilman nimimerkkiä, jota minulla ei vielä ole. - topi.
*Minttuli kirjoitti:
Rakkautta rakkautta! Sehän se on itsellänikin mielessä, mutta aina sekään ei valitettavasti riitä. En muista tarkalleen, miten se yksi aforismi meni, mutta siinä sanottiin: jollekin sinä olet koko maailma. =)
on paljon utopistisempi kuin minun, jos sinulle ei rakkauskaan riitä? Ainakin pystyin nimeämään tarkoituksen ja tavoitteen elämään.
Ja elämä on helppoo, silloin kun on joku josta pitää kii... - ei tule ongelmaa
usein siinä kirjoitti:
mitä itse luulee ja olettaa. Täällä netissä se aiheuttaa paljon väärinymmärryksiä.
Mitä merkitystä sillä on olinko kysyjä vai en, eikö aihe kuitenkin ollut tärkeämpi kuin persoona.
Ymmärsin tämän ketjun olevan sallittu muille paitsi rekatuille, uskaltauduin siis tänne kirjoittamaan ilman nimimerkkiä, jota minulla ei vielä ole.kuka kysymyksen asetti. Tärkeintä on keskustella aiheesta jonka aloitin.
- *Minttuli
usein siinä kirjoitti:
Ymmärsin tämän ketjun olevan sallittu muille paitsi rekatuille, uskaltauduin siis tänne kirjoittamaan ilman nimimerkkiä, jota minulla ei vielä ole.Väärinymmärrys syntyin nimenomaan siitä, kun en enää tiennyt, kenelle vastaan. Kyse oli siitä, että luulin keskustelevani nyt tässä jutussa koko ajan saman henkilön kanssa ja yhtäkkiä juttu ei täsmännytkään, mikä sai minut hämmentymään. Ihan mukavaa, kun ohikulkijana tulit tänne juttelemaan. Ei sinun tarvitse minun vuokseni nimeäsi rekisteröidä tai muutoinkaan käyttää samaa nimimerkkiä rekkaamattomana.
- *Minttuli
ei tule ongelmaa kirjoitti:
kuka kysymyksen asetti. Tärkeintä on keskustella aiheesta jonka aloitin.
Sinä ilmeisesti olet nyt taas se, kuka keskustelun aloitti. No jäikö meillä joku juttu kesken ja kenelleköhän minun pitikään vastata ja mihin. Anteeksi, olen nyt ihan sekaisin=)
- *Minttuli
topi. kirjoitti:
on paljon utopistisempi kuin minun, jos sinulle ei rakkauskaan riitä? Ainakin pystyin nimeämään tarkoituksen ja tavoitteen elämään.
Ja elämä on helppoo, silloin kun on joku josta pitää kii...johtuu siitä, etten tällä hetkellä jaksa uskoa edes siihen rakkauteen. Toisaalta pelkään puhua haaveistani ääneen, on niin paljon sattunut vastoinkäymisiä.
- aiheesta
*Minttuli kirjoitti:
Väärinymmärrys syntyin nimenomaan siitä, kun en enää tiennyt, kenelle vastaan. Kyse oli siitä, että luulin keskustelevani nyt tässä jutussa koko ajan saman henkilön kanssa ja yhtäkkiä juttu ei täsmännytkään, mikä sai minut hämmentymään. Ihan mukavaa, kun ohikulkijana tulit tänne juttelemaan. Ei sinun tarvitse minun vuokseni nimeäsi rekisteröidä tai muutoinkaan käyttää samaa nimimerkkiä rekkaamattomana.
kaikkien niiden kanssa, jotka siitä ovat kiinnostuneita, nimimerkkiin katsomatta.
Väärinymmärryksesi johtui itsestäsi, koska oletit vain yhden keskustelijan keskustelevan kanssasi. Tämä palsta on kuitenkin yhteinen keskustelupalsta, avoin kaikille. - *Minttuli
aiheesta kirjoitti:
kaikkien niiden kanssa, jotka siitä ovat kiinnostuneita, nimimerkkiin katsomatta.
Väärinymmärryksesi johtui itsestäsi, koska oletit vain yhden keskustelijan keskustelevan kanssasi. Tämä palsta on kuitenkin yhteinen keskustelupalsta, avoin kaikille.Oletin tosiaan juttelevani yhden ja saman henkilön kanssa tästä aiheesta, mutta erehdyin. Kuitenkin se oli hyvä, että tajusin selvittää. No niin, mihinkäs me jäimmekään tuossa koira keskustelussa? Ilmeisesti siihen, että 11 v tyttäresi haluaa ulkoiluttaa koiraa? Miten olette tähän mennessä hoitaneet tuon ulkoilutuksen? Tai oletteko kokeilleet sitä, että olette antaneet tyttären ulkoiluttaa ja miten on käynyt? Minun neuvoni on se, että jos kerran tyttö haluaa ulkoiluttaa, niin kyllä se käy. Mutta vain siinä tapauksessa, että hän ei ulkoiluta yksin, vaan jompi kumpi vanhemmista on mukana.
- kun kerroin
*Minttuli kirjoitti:
Oletin tosiaan juttelevani yhden ja saman henkilön kanssa tästä aiheesta, mutta erehdyin. Kuitenkin se oli hyvä, että tajusin selvittää. No niin, mihinkäs me jäimmekään tuossa koira keskustelussa? Ilmeisesti siihen, että 11 v tyttäresi haluaa ulkoiluttaa koiraa? Miten olette tähän mennessä hoitaneet tuon ulkoilutuksen? Tai oletteko kokeilleet sitä, että olette antaneet tyttären ulkoiluttaa ja miten on käynyt? Minun neuvoni on se, että jos kerran tyttö haluaa ulkoiluttaa, niin kyllä se käy. Mutta vain siinä tapauksessa, että hän ei ulkoiluta yksin, vaan jompi kumpi vanhemmista on mukana.
tyttäreni haluavan ulkoiluttaa YKSIN koiraamme.
- ei tarvitse
*Minttuli kirjoitti:
Sinä ilmeisesti olet nyt taas se, kuka keskustelun aloitti. No jäikö meillä joku juttu kesken ja kenelleköhän minun pitikään vastata ja mihin. Anteeksi, olen nyt ihan sekaisin=)
kuin keskustella. Ei pitäisi olla väliä kuka aloitti kunhan keskustelu sujuu.
- topi.
*Minttuli kirjoitti:
johtuu siitä, etten tällä hetkellä jaksa uskoa edes siihen rakkauteen. Toisaalta pelkään puhua haaveistani ääneen, on niin paljon sattunut vastoinkäymisiä.
Rakkautta on olemassa erilaisissa muodoissa. Äidinrakkautta, isovanhempien, sisarrakkautta, vanhempien rakkautta, eläinrakkautta, rakkaus luontoon.
Miehillä on etuna se, ettei tarvitse rakastaa vain yhtä naista. Maapallon urospuolisista eläimistä vain hyvin harvat ovat yksiavioisia. Huonona parisuhdepäivänä voi aina hiippailla salarakkaan luokse ja taas on joku josta pitää kii... - miesten etu?
topi. kirjoitti:
Rakkautta on olemassa erilaisissa muodoissa. Äidinrakkautta, isovanhempien, sisarrakkautta, vanhempien rakkautta, eläinrakkautta, rakkaus luontoon.
Miehillä on etuna se, ettei tarvitse rakastaa vain yhtä naista. Maapallon urospuolisista eläimistä vain hyvin harvat ovat yksiavioisia. Huonona parisuhdepäivänä voi aina hiippailla salarakkaan luokse ja taas on joku josta pitää kii...Naisillakin on salarakkaita joiden luokse voi mennä pahoina parisuhdepäivinä.
- topi.
miesten etu? kirjoitti:
Naisillakin on salarakkaita joiden luokse voi mennä pahoina parisuhdepäivinä.
Sillä ihmiset ovat keksineet ilkeämielisiä nimityksiä tälläisille naisille, jotka tekevät näin. Miehillä maine senkun kasvaa! Tosimiehet eivät arvosta naisia, joilla on useita miehiä. Leikkikaverina tiukan paikan tullen tälläiset menettelee...
- *Minttuli
ei tarvitse kirjoitti:
kuin keskustella. Ei pitäisi olla väliä kuka aloitti kunhan keskustelu sujuu.
erittäin hyvältä idealta, minunkaan mielestäni ei pitäisi olla väliä, onko toinen rekattu vai rekkaamaton, jos keskustelu sujuu aiheesta.
- *Minttuli
tämänhetkinen kirjoitti:
Teet vain selväksi, että asia ei käy, ettei hän voi mennä YKSIN ulkoiluttamaan. Joskus on pidettävä päänsä, eikä antaa lapsen hallita sääntöjä.
- *Minttuli
topi. kirjoitti:
Miehillä on etuna se, ettei tarvitse rakastaa vain yhtä naista. Maapallon urospuolisista eläimistä vain hyvin harvat ovat yksiavioisia. Huonona parisuhdepäivänä voi aina hiippailla salarakkaan luokse ja taas on joku josta pitää kii...Jotkut tekee niin, jotkut eivät.=)
- Topin kanssa
topi. kirjoitti:
Sillä ihmiset ovat keksineet ilkeämielisiä nimityksiä tälläisille naisille, jotka tekevät näin. Miehillä maine senkun kasvaa! Tosimiehet eivät arvosta naisia, joilla on useita miehiä. Leikkikaverina tiukan paikan tullen tälläiset menettelee...
Tosimiehen arvomaailma ja 'Leikkikaveri' särähtää pahasti korvaan, ellei hän itse halua olla lelu.
- topi.
*Minttuli kirjoitti:
Jotkut tekee niin, jotkut eivät.=)
jota kukaan palstan mieskirjoittajista ei kerro, koska seurauksena olisi leimautuminen sovinistiksi.
Sinulle toivon voimia rakkauden etsintään, se ei aina ole helppoa. Jos et löydä sitä parasta, ota toiseksi parhain. - topi.
Topin kanssa kirjoitti:
Tosimiehen arvomaailma ja 'Leikkikaveri' särähtää pahasti korvaan, ellei hän itse halua olla lelu.
luonnolleen voi? Jos kerran on syntynyt saalistajaksi varustettuna hillittömällä lisääntymisvietillä.
Ei kai tälläisiä koiraita nyt sentään häkkiin tarvitse sulkea? Mielestäni naisten on parempi tietää asia, kuin kuvitella pystyvänsä kahlitsemaan toisen ihmisen ikiajoiksi itselleen. - *Minttuli
topi. kirjoitti:
jota kukaan palstan mieskirjoittajista ei kerro, koska seurauksena olisi leimautuminen sovinistiksi.
Sinulle toivon voimia rakkauden etsintään, se ei aina ole helppoa. Jos et löydä sitä parasta, ota toiseksi parhain.Annoit hyvin mielenkiintoisia näkökulmia tuohon mies-asiaan ja sen vuoksi en uskokaan enää kiintyväni rakkaudenomaisesti kehenkään mieheen, koska he ovat saalistajia.=)
- jos ei ole
pyhimys? Jos on James Bond =)
Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.26910884Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.4073003Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei921708- 821535
- 641419
- 77989
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te41971Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin73887Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn21833Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e246817