mikä olisi kannattavinta aloittaa tän ikäisenä (14w)
rytminen,teline,joukkue vai tramboliini voimistelu,... ei óle minkäänlaisia voimistelutaustaa.
plussat ja miinukset olis kiva tietää ja miten saatte rohkeuttaa esim.roikkua telineillä tai tehdä voltteja trampalla... tehdä takaperin ja etuperinvolteja jne,...
tykkään ite noist kaikist voimistelulajeista ja ois kiva tietää muiden näkökulma...
voimistelulajit/voimistelijat
4
990
Vastaukset
- Rytmisen äiti
Mee hei Svolin sivuille www.svoli.fi ja klikkaa keskellä ylhäällä palkkia kilpailulajit.
Älä pelästy "kilpailulaji" nimeä. Siellä on kaikki Suomen voimistelulajit ja siel voit tutustuu niihin. Seurahaussa laita lähin sopiva paikkakunta hakuun; näin löydät alueen seurat ja niiden kotisivut.
Näytösvoimistelu ja tranpoliinivoikkaa voi aloitta myöhemminkin; miksei ei myös rytmistä: etelä-Suomen RV-seuroilla on myös sun ikäsille ryhmiä missä voi aloittaa harrastuksen.- Aaww
tuo auttoi asiaa paljon...
- Itsekkin mietin...
Mäkin haluisin tietää ! :D
- somebodyyy
ite oon 14 ja alotin just telinevoimistelun(=
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465297Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5381835Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748