Mikä siis on lempi Taru sormusten herrasta elokuvanne?Itse en osaa oikein sanoa koska kaikki ovat niin hyviä. =D
Omani(ehkä):
1.Sormuksen ritarit
2.Kuninkaan paluu
3.Kaksi tornia
Olen ollut tsh fani jo 8 ja puoli vuotiaasta asti.Kun katsoin serkuilla ensimmäistä kertaa sormuksen ritareita,niin olihan se hieno elokuva vaikka en tajunnutkaan melkein mitään juonesta.Sitten näin taas serkuilla Kaksi tornia elokuvan vuoden päästä.Se oli vielä parempi kuin ykkönen ja tajusin juonestakin jotain.Ja sitten taas 2003 jouluna menin katsomaan sen elokuvateatteriin 2 päivän jälkeen ensi-illasta ja silloin tajusin jo kaiken.Ja siinä 9-11 vuotiaana tein joka vuosi isän kanssa vahvan jousipyssyn,revin pensasaidasta nuolet ja ammuin niillä sitten aina talvella lumikasoja ym ja leikin legolasta.Ja sitten vielä otin kepukan ja leikin Aragornia ym.=D
Lempi
TSH elokuvasi?
2
649
Vastaukset
- sooosoo
minusta kaikki ths elokuvat ovat ihania
- Andy Livid
1. Kuninkaan Paluu (*****)
2. Sormuksen Ritarit (*****-)
3. Kaksi Tornia (****1/2)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e993075- 1041941
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä331889- 1211763
- 1461736
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851597
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871423- 1231341
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241210