Tarvitsetko esim.loman ajaksi Fuengirolasta asuntoa?
Yhden makuuhuoneen asunto,kaunis,siisti,moderni,rauhallinen,ympärivuotinen allas pihalla tarjolla vuokralle kahdeksi kuukaudeksi,mahd.vuokrata esim.kuukaudeksi (nyt-tammikuun alku), Fuengirolan rantakadun vieressä,todella hyvállä paikalla(ravintolat,keskusta ja yöelämä jne.vieressä) 6 kerros,parvekkeelta näkymät sekä merelle ettá kaupunkiin vuorille,iso parveke.Hinta 550eur.kk sisáltáä kaikki laskut.Asunto on yksityisten ei välittäjältä.Voin lähettää kuvia.Löytyy myös muita vaihtoehtoja.Ota yhteyttä lisätietoja:
nicehome@wippies.fi
Vuokralle tarjotaan
6
1305
Vastaukset
- Lentsut
Voi harmi, kun tarjouksesi tuli liian myöhään, olisimme olleet kovasti kiinnostuneita. Ehdimme jo vuokrata 2 viikoksi,tutun kämpän, mutta sekään ei ollut pidemmäksi aikaa. Minä en oikein luota noihin välittäjiin,sori välittäjät. Jospa sitten ensi vuonna.
- macterrier
kiva kuulla että olisitte olleet kiinostuneita:)
jeps,viisainta vuokrata ihan tuttujen kautta yleensä, válittäjät vetävät omaan taskuunsa ison lohkon.mutta senpä takia yritys tietysti olemassa.
Ensi vuonna vaikka:) - kämppä
macterrier kirjoitti:
kiva kuulla että olisitte olleet kiinostuneita:)
jeps,viisainta vuokrata ihan tuttujen kautta yleensä, válittäjät vetävät omaan taskuunsa ison lohkon.mutta senpä takia yritys tietysti olemassa.
Ensi vuonna vaikka:)on vapaana?
- macterrier
kämppä kirjoitti:
on vapaana?
mutta asian kunnolla varmistaakseni,ota minuun yhteyttä, lähetä joko numerosi tai mailia nicehome@wippies.fi tai soita minulle mihin aikaan vain tänne Espanjaan: 34671939756.
suosittelen toimimaan ripeästi niin voin lähettáä sinulle kuvia asunnosta ja olla omistajin yhteydessä jne.etteivát he ehdi vuokrata sitá eteenpäin.siis vaikka vasta harkitsisit vuokrausta,niin kannattaa toimia:)
- Rantaset
Hei,
Onko tiedossa tammikuusta 2008 lähtien vapaata asuntoa Fuengirolasta? Siistit vuokralaiset olisivat tulossa kevääksi Espanjaan. Terveisin Rantaset- foxterrier
Hei vaan!
On varmasti tiedossa, miltä yksiö kuulostaisi?
laittakaa mulle postia nicehome@wippies.fi tai soittakaa 34671939756
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953313
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201883- 681882
- 321809
- 211721
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341409Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327