Lost on niin kauhean huono ohjelma

Makexz

Milloinkohan se loppuu, toivottavasti pian !

10

1399

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..... .,

Omapahan on asiasi, katsoit tai et.....

• hahhahahh

Mene kotiin kasvamaan!

• lössöklovni

Oletko todella niin pässi,että luulet sarjan loppuvan koska sinä itket täällä. Sarja on hyvä ja minusta tämä on hyvä ettei kaikkea paljasteta. Varmasti moni alkaa pitämään enemmän sarjasta kun se joskus päättyy.

• possunperä

Siis lost on paitsi käsittämätön, myös erittäin tylsä. Kerrassaan huono. Ja minä en vaan jaksa pelätä mitään hirmuliskoja perkele, elleivät ne ole komodonvaraaneja ja kaikki nämä "katso yliluonnollista" systeemit saavat minut ajattelemaan, että käsikirjoittajat ovat niin henkisesti laiskoja, etteivät viitsineet keksiä mitään oikeaa juonta, vaan pääsevät helpolla kun viittaavat johonkin yliluonnolliseen ja pelottelevat tyhmiä.

Yhtä huono, ellei ehkä vielä huonompi on se tajuton "mies oikeassa, nainen aina väärässä" x-files, jossa on niin tolkuton juoni, että mietin aina, että ovatko päätekijät psykoosissa oikeasti, vai kuvittelevatko yleisön olevan.

• Smiigul

Se, että joku haukkuu Losti tylsäksi kertoo mielestäni siitä, että katsoja itse on vain niin tylsä ihminen, että odottaa sarjalta vain yksinkertaista juonta ja jossa koko ajan ollaan selvillä kaikesta. Sen sijaan Lostin poikkeaa tästä ja on juuri siksi yksia kaikkien aikojen loistavimmista sarjoista. On tärkeää, että sarja synnyttää kysymyksiä ja teorioita, joita katsojat voivat miettiä, koska silloin kaikki voivat kokevansa hienoja "ahaa" elämyksiä. Lisäkis sarjan tekijät ovat hoitaneet hommansa todella loistavasti mm. siinä että tietääkseni, jopa näyttelijät saavat arvuutella tarinan juonta.

• Matinee

Mun kokemuksen mukaan ne jotka haukkuu lostia huonoksi tai "oudoksi" eriaisien juonenkäänteineen on yleensä niitä jotka eivät ole katsoneet sarjaa alusta asti. Lost nyt vaan on sellainen sarja joka pitää katsoa järjestyksessä, muuten siinä ei kauheasti ole järkeä. Tai sit ne on niitä ihmisii jotka ei osaa käyttää mielikuvitustaan. Mun mielestä on upeeta että jotkut käsikirjottajat ja sarjojen luojat viel keksii sarjoja jotka ei sovi siihen normaaliin muottiin.

• Sawyer nam

En sanoisi että X-Files oli "mies oikeassa, nainen aina väärässä" -sarja, vaan paremminkin "hörhö oikeassa, skepe aina väärässä". Se oli oikeastaan ihan ok että Mulder oli hörhö ja Scully skepe, koska yleensähän naisista tehdään sellaisia tunteellisia hupakkoja jotka uskovat mihin vain.

Siitä en tosin pitänyt että Scullysta tehtiin uskovainen. Meni hyvä skeptisyys hukkaan kun alkoi ne ristikorun heiluttelut ja jeesustelut.

Lost on ihan jees, joskin olen itse alkanut tässä viimeisellä kaudella käymään kärsimättömäksi. Laittaisivat jo kunnon loppurytinää kehiin!

• ..................

Vedä käteen, runkkari ja kato sitä paskaa Salkkareitas sih...

• jormeli

siis vittu lost on niin perseestä kun vaan olla ja voi ja vaan kaikki homot ja lesbot kattoo sitä siis LOL

• Nimimerkkisi kertoi

Sen takia tulinkin tänne julistamaan, että sarja on ihan PASKA. Salatut Elämät ovat paras sarja, koska siinä on hyvä IDEA.

Ihan oikeasti...Mitä Lostissa on mitä Salkkareissa ei ole??? SALKKARIT FOR EVA!!!!!!!!!

Niin, siis Lost on ihan paska. Koska tarinallisesti huipputyötä ja käänteet yllättäviä...Ihmisten mielikuvituksella ja aivotoiminnalla leikkiminen on erittäin nerokas ratkaisu ja ainakin osaavat sarjaa tehdä.

Ens kerralla kun tulet sanomaan, että joku sarja on paska. Kerro toki perustelusi. Se että et tajua jotain juonikuvioita (Suurinosa Lost vihaajista yleensä polkee vähän hitaammalla, eivätkä osaa hahmottaa mitään, jäävät jälkeen juonessa ja julistavat paskaksi koska eivät tajua mitä ruudulla tapahtuu), ei ole sarjan tuotannon vika, se on tarkoitettu henkisesti kehittyneille yksilöille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4835
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      490
      1498
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      840
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      717
    Aihe