Kuka on tulossa st. Juliansiin kesäl 2008? Mä ja mun kaveri mennään EF:n matkalle 3.6 kaheks viikoks :D Olis kiva tietää minkälaisii ihmisii sinne on tulossa :)
Kuka tulossa Maltalle?
7
1112
Vastaukset
- semmonenvaan
Mä lähen 2.7 ja viivyn neljä viikkoa..
- emula......
mäkin oon lähös 2.7, mut 3 viikkoo!!!? ooks sä menos isäntäperheeseen vai global villageen? mä oon menos globaliin....! piti mennä kaverin kaa mut se jätti sit tulematta....ooks sä menos yksin vai kaveri porukalla?!?
- lillian lies
ollaan kaveriporukalla tulossa 4.7 dokaamaan aivomme pellolle, että ihan biletysreissulle eikä kielimatkalla. törmäillään yöelämässä (:
- Minä vaan
lillian lies kirjoitti:
ollaan kaveriporukalla tulossa 4.7 dokaamaan aivomme pellolle, että ihan biletysreissulle eikä kielimatkalla. törmäillään yöelämässä (:
Minäkin oon tulossa 2.6 sinne globaliin :D
- kukka
mäki oon lähössä Maltalle 2.7.2008 ja oon neljä viikkoo siellä! :)
- semmonenvaan
lillian lies kirjoitti:
no mä vähän niinku molempia, ku porukat sen ny maksaa ni jos nyt sit jotain oppiski.. :D
- pakeeeesi
oon menossa maltalle :D mut meen 2.7 ja oon 3 viikkoo :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107030- 954541
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista524277Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493637- 513608
- 1923545
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san243019- 502603
- 131974
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.191902