Sweeny Todd

Johnnysta_sekaisin

Onko kukaan innostunut jo Sweeny Toddista?? No, ainakin MINÄ olen!! Traileri vaikuttaa mielettömältä, Johnnyn laulukin kuulostaa hyvältä! :) :) Miten kukaan pystyy odottamaan??

9

1018

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cavaalieer

mä oon kans melkei pyörtymäisilläni. moni menee kattoon sen elokuvan vaan Johnnyn takia. traileri oli huippu!!! =)

• Kaksikko vauhdissa.

Muistakaa se, että Tim Burton pelasti muutama vuosi sitten Johnnyn uran, mikä oli jo menossa alas päin. No kuitenkin tuo on kyllä loistava parivaljakko.

• henttu

Minä odotan innolla Sweeny todd-elokuvaa! En pelkästään Johnny Depp:in takia vaan muutenkin. Tykkään Tim Burttonin elkuvista ja en usko että tulen pettymään tämän elokuvankaan suhteen.

• <3

Odotan todella paljon kyseistä elokuvaa. Olen kuullut, että saattaa kyllä ilmestyä suomessa vasta helmikuussa... Harmi kun niin myöhää. Vielä kauan odotettavaa.

Mutta trailerista. Trailerin perusteella leffa vaikuttaa aivan loistavalta. Johnny laulaa leffassa itse, minkä vuoksi odotan vielä enemmän ko. elokuvaa. Innolla jään odottamaa, minkalainen leffa sieltä tulee :)

• DEPPbest

Se leffa on täynnä verta, en oo katttonu mut oon lukenu siit, ja vaik siin on Johnny Depp en pysty luultavasti kattoo leffaa.

• Oi son aiva ihana leffa :D Ei se ees oo nii raaka ko väitetää olevan (Ainakhaan minun mielestä....)

• Muissa Pohjoismaissa Sweeney Todd Paholaisparturi on k- 16.

• Mä vaan

Sweeney oon k-18

• Johnny!! <3<3<3

Oikeeati Johnny laulaa ihan sika hyvin! Sen ääni on niin sexy ja upeeee!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2620
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1587
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1510
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1362
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe