tietääkö kukaan et onko tähän kirjaan mitään jatko osaa???oon nii koukussa siihen kirjaan ja haluisin kipeesti tietoo siit jatko osast jo sellas ees on..toivottavasti ois..xD
stephanie meyer-houkutus
4
1287
Vastaukset
- twilight 2
Kyllä on houkutukseen jatko osa joka ilmestyy hyvin pian. Jatko osa on new moon eli uusi kuu.SEn kirjan piti ilmestyä aikaa sitten mutta oli jotain ongelmaa ja julkaisu päivää siirrettiin. olen itsekkin odotellut new moonia pidemmän aikaa.http://www.stepheniemeyer.com/ tuolta löydät enemmän tietoa.
- sarpsa
Ilmestyy marraskuulla, mutta Suuressa suomalaisessa kirjakerhossa se on jo myynnissa :-)
- Jacuzzie
Tosiaan New Moonin jälkeen on jo kolmas osa: Eclipse, jotai ei ole vielä suomennettu. Itse luin englanninkielisenä. Eclipsen jälkeenkin on luvassa jatkoa ehkä muutamalla kirjalla ^^
- hurahtanut.
Lukaisin uudenkuun ja ihana kirja oli! Sain joululahjaksi, suomalaisesta kirjakaupasta äiti oli varannut. Kolmatta osaa (ja mahdollisesti seuraaviakin) odotellessa! (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863176
- 883023
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191812- 271711
- 211691
- 241677
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321336- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309