meopta 4-16x44 mille lentoradalle

säätöasteikko on

meopta 4-16x44 tacticalissa on numerot eri matkoille ammuttaessa. mutta mille lentoradalle se on tehty. mistä näen minkälaisen panoksen lataan jotta se pitää paikkaansa edes 400m asti.

14

2730

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • guns&roses

Radalla ja kirjattava ylös muistiin että mikä panos milläkin matkalla osuu mihinkin kohtaan kiikarin asteikkoa. Eikös tuo noin mahda mennä...

• helvetin vittu

ei tuotakaan kiikaria saa mistään. ottaa päähän kun ei mistään löydy mitään. liikkeissä on 2 halppis kiikaria ja jos netistä etit hyvän niin sitä ei löydy koko suomesta. ja monessa paikassa palvelu on perseestä. varsinki ahti huvilassa myyjällä selvästi vituttaa kun sille soittaa. aseen sain tilattua mutta paljon muuta olisin mukaan ostanu mutta kun myyjällä oli aina kiire lopettaa puhelu.

• Minä soittelin suurinpiirtein kaikkiin liikkeisiin mitkä sitä kiikaria mainostivat. Tiukkaa eioota tarjosivat kaikki. Onneksi maahantuoja sanoi että on ainakin puolen vuoden jono.

Onneksi sitten tilasin IORin, selvemmät ovat näkymät.

• Sanoi kettu....
        k0rh0nen kirjoitti:

Minä soittelin suurinpiirtein kaikkiin liikkeisiin mitkä sitä kiikaria mainostivat. Tiukkaa eioota tarjosivat kaikki. Onneksi maahantuoja sanoi että on ainakin puolen vuoden jono.

Onneksi sitten tilasin IORin, selvemmät ovat näkymät.

Piahlajanmarjoista.=) Hajoo IOR.iis.

• käytön

perusasiat ennenkuin ostat moista vempelettä. Menee aivan hukkaan...

• minua

haista sinä pitkä pieru. kyllä kiikari asiat on selviullä paremmin kuin sinulla mutta ajattelin jos joku olisi osanut sanoa mille luodin nopeudelle, painolle ja bc:lle on saanu asteet näyttään oikein. mutta ihan sama koska kiikaria ei saa mistään.

• hillbergmounting
        minua kirjoitti:

haista sinä pitkä pieru. kyllä kiikari asiat on selviullä paremmin kuin sinulla mutta ajattelin jos joku olisi osanut sanoa mille luodin nopeudelle, painolle ja bc:lle on saanu asteet näyttään oikein. mutta ihan sama koska kiikaria ei saa mistään.

Otetaa tuassiisa http://www.kalinkaoptics.com/default.ascx

• einäy

• heh heh heh ja heh!!!!=)))
        minua kirjoitti:

Vedä poika sitä samaa soppaa mitä oot vetäny tähänkin asti. Näyttää toimivan. No ne asteethan on lämpötiloja, -20 toimii 308lla ja 20 22lr.llä. Ja lukemat matkarummulla on silloin
        ei asteita vaan pilkkuja. Lukema on aina sama kun vastaava määrä metrejä. Ja kun lämpötila asteet on kohdillaan on osuma aina varma. Miinuspuolena on että joudut omistamaan kaksi asetta. Ja kesällä tyydyt ampumaan vain kyyhkysiä.
        Siinä ne asteet sulle... Revi siitä huumoria.
        Opettele iha oikeasti ensin perusteet.Piste.
        Ja 308lla on suojaetäisyys 9km. MUISTA SE!!!

• hillbergmounting
        heh heh heh ja heh!!!!=))) kirjoitti:

Vedä poika sitä samaa soppaa mitä oot vetäny tähänkin asti. Näyttää toimivan. No ne asteethan on lämpötiloja, -20 toimii 308lla ja 20 22lr.llä. Ja lukemat matkarummulla on silloin
        ei asteita vaan pilkkuja. Lukema on aina sama kun vastaava määrä metrejä. Ja kun lämpötila asteet on kohdillaan on osuma aina varma. Miinuspuolena on että joudut omistamaan kaksi asetta. Ja kesällä tyydyt ampumaan vain kyyhkysiä.
        Siinä ne asteet sulle... Revi siitä huumoria.
        Opettele iha oikeasti ensin perusteet.Piste.
        Ja 308lla on suojaetäisyys 9km. MUISTA SE!!!

"kumman kiikarin ostaisin"-kejussakkii. Miks se tiällä tökkii?

• hillbergmounting

• kaksi linkkiä

• meoptanro1

Tuntuu Ville myyvän meoptoja halvalla, itse tilasin juuri mil-dotin ja lupasivat sen jo seuraavaksi päiväksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      95
      3323
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3063
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1903
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1882
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      38
      1837
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1731
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1419
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1329
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    Aihe