Kaasarikoneinen 323 Mazda 1,6 koneella vm. 1990 nykii selvästi pintakaasulla ja erityisen paljon moottorijarrutuksessa, joutokäynti lämpimänä epätasaista, kierrokset vaeltelee mutta ei sammu. Käynnistyy hyvin kylmänä sekä kuumana ja tuntuu vetävän paremmin kylmänä rikastin päällä. Kun antaa kenkää vähän enemmän niin ei tunnu nykivän ainakaan niin selvästi, tehot kumminkin kateissa.
Olen uusinut ilmansuodattimen tähän mennessä, ei vaikutusta, tulpat olisi seuraavana vaihtovuorossa kunhan saisin konetta vähän pestyä.
Olisiko tietoa tai hyviä veikkauksia mikä voisi olla syynä nykimiseen? Vika on ilmaantunut vähitellen voimistuen mielestäni.
Venttiiliremontti tehty reilu 50.000km/muutama vuosi sitten yhden pakoventtiilin palamisen takia mutta silloinkaan kone ei nykinyt, oli täysyllätys katsastuksessa kun pomppasi sen takia päästöistä. Samoihin aikoihin myös sytytysyksikkö piti uusia mutta silloinkin kipinä katosi kerrasta täysin ja moottori sammui ilman mitään nykimistä tai muita ennakkovaroituksia.
Nykiminen vikana
3
325
Vastaukset
- kenties.
En tunne kyseistä merkkiä, mutta tarkastaisin ensin alipaineletkut. Ainakin Volkkareissa oli ennen kaasari kiinnitetty kumilaipalla imusarjaan ja kumi haurastuessaan aiheutti vuodon ja sitä kautta käyntihäiriöitä.
virranjakajan ennakon säädin on varmaan jumissa,
ota letku irti ja tulppaa se niin kokeile sitten jos nykiminen taukoaa se on siinä vika,siis alipaine ennakon säädin toimii kierroksien mukaan imuilman paineella.- Varajet kakkonen
Minulla oli muinoin samanlaisia oireita Asconassa. Kaasuläppien akselien laakerointi runkoon oli kulunut ja sieltä vuoti ilmaa kaasuttimeen. Oireet olivat jokseenkin samanlaiset. Rikastimen käyttö auttoi tähän, mutta lopulta kaasutin piti vaihtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7395003Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734239Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732321Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192125MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401898- 961716
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711493OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921203
- 941154