Nyt syy poppari Britney Spearsin jatkuvaan paljaan pinnan näyttelemiseen on selvinnyt: hän ei pidä siitä, miltä alusvaatteet tuntuvat ihoa vasten.
Femalefirst-sivuston mukaan Britney kyllä periaatteessa tietää, että on "typerää" näyttäytyä julkisesti ilman alusvaatteita.
– Silti hän tekee niin, sillä hän ei pidä lainkaan siitä tunteesta, jonka alusvaatteet aiheuttavat ihokontaktiin joutuessaan, sivustolla kirjoitetaan.
Korusuunnittelija ja Britneyn ystävätär Tuesday Knight kertoi In Touch Weekly-lehdelle antamassaan haastattelussa huomauttaneensa ex-teinipopparille asiasta useaan otteeseen.
– Britney ei yksinkertaisesti voi käydä shoppailemassa pelkkä paita yllään, tai nousta autosta paikat vilkkuen, Knight puuskahti
– Hän on aina vastannut minulle, ettei tunne oloaan mukavaksi alusvaatteita käyttäessään.
(MTV3)
Britney: Alusvaatteet tuntuvat inhottavilta!
...
2
351
Vastaukset
- Inhoa
Eiväthän korusuunnittelija ja ystävätär voi tietää miten inhottavia alusvaatteet brineyn mielestä ovat.Jos kerran Briney ei halua käyttää alusvaatteita kulkekoon ilman eli paljaalla pillulla,omapa on asiansa.
- pelkästään hame
päällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164