etsin tyttökonnani seuraksi toista tyttökonnaa. minulla on nelivarvasuros noin 14vee ja tyttö 6vee. konna tulisi olla kiltti. ikää konnalla saisi olla paljon. kilpiki saisi olla kaunis ja muutenkin konnan tulisi olla terve. asumme hesassa mutta hakumahdollisuutta ei ole.
naarasskonna
konnafani
1
281
Vastaukset
- Puikula-pulla
Itse en tiedä kamalasti Nelivarvaskilpikonnista paitsi sen että niitä myydään keltaisessa pörsissä ja niitä lehtiä löytää ärrältä.Näin muutama päivä sitten FAUNATTARESSA nelivarvas kilpikjonnan ,mutta en muista oliko se tyttö vai poika.Sellossa joka sijaitsee Espoossa niin siellä on sellainen myös sellainen Eläinliike jonka nimi on Eläin puoti sieltä voi myös löytyä kilpikonnia,käykää ihmeessä tsekkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903255
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 301757
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341369- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319