Aloitetaan taistelu paparazzeja vastaan!! Yhdistetään voimamme ja annetaan ihmisille yksityisyys!! Kertokaa mielipiteitä hyviin keinoihin paparazzien vastaiselle taistelulle.
celeb_peace
paparazzit vankilaan!!
3
228
Vastaukset
- poseeraa heille.
SIIS OIKEASTI TE BRITNEY FANIT, HALOO!!!
Kaikki "veteraanit" sanovat yleensä, kun paparazzeista kysytään.
- Se on heidän työtään.
- En kiinnitä kuvaajiin huomiota, olen aivan tavallisesti.
- Jos he haluavat kuvia, niin voin käyttäytyä asiallisesti.
- Minä olen julkisuudessa, vaikka teen vain työtäni (näyttelijä, laulaja yms..)
- Jos alan pelamaan heidän kanssaan, niin siitä tulee otsikoita.
- Jos alan kaveeramaan, niin siitäkin tulee otsikoita tai menee pahempaan suuntaan.
ELI SE ON YKSINKERTAISESTI ASENTEESTA KIINNI!!!
BRITNEY ITE KERÄÄ KATSEITA JA ON YSTÄVYSTYNYT PARIN PAPARAZZIN KANSSA, JOTKA PÄIVYSTÄVÄT HÄNEN PIHASSAAN.
TOINEN ON, ETTÄ PITÄISI OTTAA RAUHALLISESTA, MUTTA JOTKUT YLIREAGOIVAT, EIKÄ MITÄÄN MUUTA!!- joo...
mutta en silti haluaisi että kauppaan mennessäkin on parikymmentä valokuvaajaa perässä... ei saa edes arkiaskareita hoitaa rauhassa. toisaalta itse on tiensä valinnut, on halunnut julkisuuteen.
- samaa mieltä
Siihen on syynsä miksi juuri Paris Hilton, Lindsay Lohan ja Britney Spears ovat kymmenien paparazzien ympäröimänä kun taas niinkin suuret ja arvostetut tähdet kuten Scarlett Johansson ja Jessica Alba saavat olla lähes täysin rauhassa. Itse Britney on päättänyt vaginaansa vilautella (viikko sitten viimeksi!) ja kuka tahansa joka noita paprazzivideoita on katsonut näkee että nainen nauttii täysin rinnoin huomiosta. Sitä saa mitä tilaa, minulta ei sympatiaa typeryydelle tipu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164