Hei!
Olen nuoriso- ja vapaa-ajanohjaajaopiskelija ja teen päättötyötäni aiheesta kehitysvammaisuus ja toimintaterapian eri muodot.
Jos sinulla on kokemuksia kehitysvammaisuudesta tai toimintaterapiasta, pyytäisinkin kirjoittamaan siitä minulle. Toivoisin, että kertoisit seuraavia asioita:
1. Millaisia kokemuksia sinulla on liittyen kehitysvammaisuuteen/toimintaterapiaan?
2. Minkälaisia tunteita kehitysvammaisuus/toimintaterapia on sinussa herättänyt?
3. Kuinka läheisessä kosketuksessa olet ollut kehitysvammaisuuteen/toimintaterapiaan?
4. Minkälaisesta kehitysvammasta on kyse? Tai minkälaisesta toimintaterapiasta?
5. Jos kehitysvammainen on perheesi jäsen, miten kehitysvammaisuus on vaikuttanut elämääsi, lähipiiriisi? Kuinka se on muuttanut perhettä?
6. Minkälaista sitoutumista vaaditaan kehitysvammaisen kanssa, jotta arki sujuisi?
7. Mitkä asiat tuottavat ongelmia, mitkä taas sujuvat hyvin?
8. Kuinka ympäristö on suhtautunut?
9. Mitä pitää huomioida kehitysvammaisen ohjauksessa?
Voit kertoa omista kokemuksista omin sanoin sähköpostitse osoitteeseen: kehitysvammaisuus@gmail.com.
Kiitokset jo etukäteen.
Päättötyö
nuva
1
1227
Vastaukset
- nuva
Unohtui laittaa tuohon edelliseen viestiin, että aion käyttää lähettämäänne materiaalia päättötyöni tekemiseen.
^vastauksia odotellen^
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742902
- 642763
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171649- 241647
- 201590
- 191488
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249