en tiedä muuta sanoa kun minun hyllyssäni huonoin on CONSTANTINE.
pam räiskis siinäs se on, ei mitään juonta.
Paras dasBOOT U96. Sitten passion of Christ.
mun paskin dvd
5
973
Vastaukset
- TuhoonTuomittu
Paskin dvd on "The Coroner", tylsä kauhuleffa joka joskus tuli alennuksesta ostettua. Parhaita on "Fight Club", "Kellopeli Appelsiini", "La Casa dalle Finestre che Ridono", "Videodrome" ja "Kaunis mieli". Ehkä muutama muukin, mut ei nyt jaksa koko kokoelmaa selata läpi.
- Kakkaa
Paskin lienee "Primal Instinct", jonka ostin joskus laarista parilla lantilla. Tosin mistäpä sitä tietää, voisihan se olla vaikka kuinka hyvä kun Michael Madsenkin on messissä. Mutta kun yritin kerran ja väsähdin 5 minuutin jälkeen. IMDB:n pisteytys 1.6/10 yrittänee kertoa jotakin?
- diapolos
Saatanan poika haluaa takaisin maan päälle jotain vanhaa porsaanreikää käyttämällä, ja Constantine haluaa estää >: ()Parempaa juonta ei voisi olla.
- kokkooo
minä pidän muumeista
- HEVIPETO
Hyllystäni löytyvä leffa on ehdottomasti
Stephen Kingin Paholaisen silmät.
Järjettömän HUONO elokuva!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 661068
- 75971
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813