en tiedä muuta sanoa kun minun hyllyssäni huonoin on CONSTANTINE.
pam räiskis siinäs se on, ei mitään juonta.
Paras dasBOOT U96. Sitten passion of Christ.
mun paskin dvd
5
964
Vastaukset
- TuhoonTuomittu
Paskin dvd on "The Coroner", tylsä kauhuleffa joka joskus tuli alennuksesta ostettua. Parhaita on "Fight Club", "Kellopeli Appelsiini", "La Casa dalle Finestre che Ridono", "Videodrome" ja "Kaunis mieli". Ehkä muutama muukin, mut ei nyt jaksa koko kokoelmaa selata läpi.
- Kakkaa
Paskin lienee "Primal Instinct", jonka ostin joskus laarista parilla lantilla. Tosin mistäpä sitä tietää, voisihan se olla vaikka kuinka hyvä kun Michael Madsenkin on messissä. Mutta kun yritin kerran ja väsähdin 5 minuutin jälkeen. IMDB:n pisteytys 1.6/10 yrittänee kertoa jotakin?
- diapolos
Saatanan poika haluaa takaisin maan päälle jotain vanhaa porsaanreikää käyttämällä, ja Constantine haluaa estää >: ()Parempaa juonta ei voisi olla.
- kokkooo
minä pidän muumeista
- HEVIPETO
Hyllystäni löytyvä leffa on ehdottomasti
Stephen Kingin Paholaisen silmät.
Järjettömän HUONO elokuva!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707